Esiteks,ei ole mõtet osta odavat junni.Väga palju negatiivset vastukaja on olnud foorumis odava anduri kohta,maksa rohkem ja asi korras,pealegi 2 korda ühte sama tööd lähiajal ette võtta...minul küll mingit isu pole.
Omad kogemused,odav andur ~40.- ja ei sobinud(sobib omega A´le tegelikult)ja õige andur 60.-.Automaailm aga tahtis hoopis GM originaali eest 101.- saada.
Niipalju veel tähelepane pannud,et "hiina"väntvõlli anduritel on juhtmel millegipärast juhtme kõri kaitseks pandud,korralikul anduril aga pole.Asi selles,et korralikul anduril on juhtmeisolatsioon ka korraliku paksusega,mida hiina tootel aga pole.
Kui sõrmed mutrivõtit peos kinni hoida jaksavad,taipu on,tööriista varu kahh olemas ja omal aega on,võib töö vabalt ise ette võtta.Mul kulus jämedalt tööks 4h.Teenenduses oleks ehk kiiremini saanud(autodata annab töö ajaks 1,5h) aga ise tehtud-hästi tehtud ja ega eriti võõraid ei usalda oma masina kallale ja raha hoidsin kah kokku (aga mitte oma aega).
Mis asju kokkupannes eriti vihaseks tegi,oli roolivõimendi õli kopsiku kinnitusvitsa poldiga kokku keeramine.3polti(kuuene lühem polt) kukkus enne ABS`i pumba peale ja aega kulus seljasirutuspausidega umb. 30 min rsk.Kinnituspolt oleks võinud aku pool olla,siis oleks nagu naksti asi korras olnud.
Vale andur.
Kataloog andis küll x20xev mootorile vaste aga mul vanatüübi andur(´94a.masin),lõpiks uurisime kataloogist järgi,et sobib ka omega A´le.


Mul anduri pistik tegelikult 3 soonega aga esialgu sain 4 soonega.

Õige andur.Kinnitus kõrv metallist,mitte palstikust nagu hiinakatel.


Tootekood.
