1. leht 2-st
K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 20 Sept 2011 20:39
Postitas tonu155
Kuna auto on peale õhulugeja vahetamist madalatel pööretel puterdama hakanud ning vahest ikkagi ei lähe tööle siis kas on keegi kes saab aidata ning aju ära nullida? Foorumlaste jutu järgi sain aru, et kui aju ära nullida siis vist saab asjad korda vms.
asun ise tallinnas, kristiine kandis!
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 20 Sept 2011 20:56
Postitas silluboy
mai tea kuda omegaga aga skorpa teeb aju ise restardi kui aku klemm u pooleks tunniks maha kakkuda
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 20 Sept 2011 20:58
Postitas tonu155
silluboy kirjutas:mai tea kuda omegaga aga skorpa teeb aju ise restardi kui aku klemm u pooleks tunniks maha kakkuda
jajah, seda ma proovisin....tuleb välja et vist ei tasu teha sest põhimõtteliselt ei teinud see aku klemmi maha kakkumine mitte midagi....isegi raadio jaamad jäid mällu alles

Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 20 Sept 2011 21:06
Postitas silluboy
messasja, kuskil su mingi tagavara aku järel w
Mul ku...... aku maha korra kakkuda siis kütust näitab gallonites ja kiirust miilides

Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 20 Sept 2011 21:09
Postitas tonu155
silluboy kirjutas:messasja, kuskil su mingi tagavara aku järel w
Mul ku...... aku maha korra kakkuda siis kütust näitab gallonites ja kiirust miilides

päris kindlasti võtsin aku juhtme maha....auto oli surnud (võtmega kontrollisin)....3-4min ja panin tagasi....raadio hakkas tööle ja taastas ennast ja kõik muu toimis...umbes nagu poleks midagi vahepeal juhtunud
autoks muide omega 2,5 V6 ´98a. mudel.
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 20 Sept 2011 22:36
Postitas Anz69
kuskil 15-20 min peaks klemm maas olema, sis vist tegi reseti....
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 03:57
Postitas Taies
tonu155 kirjutas:silluboy kirjutas:messasja, kuskil su mingi tagavara aku järel w
Mul ku...... aku maha korra kakkuda siis kütust näitab gallonites ja kiirust miilides

päris kindlasti võtsin aku juhtme maha....auto oli surnud (võtmega kontrollisin)....3-4min ja panin tagasi....raadio hakkas tööle ja taastas ennast ja kõik muu toimis...umbes nagu poleks midagi vahepeal juhtunud
autoks muide omega 2,5 V6 ´98a. mudel.
Veider värk. Mul sammuti 2,5 V6 98a. ja kui korra juhtme maha kakud on makk, el aknad, katuseluuk jne jne nullis. kõik vaja uuesti seadistada.
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 09:57
Postitas silluboy
kusjuures ma ehmusin ära alguses, käis sumpat keevitamas ja kui auto kätte sain siis kõik oleks nagu ameerikas olnud, aju lolliks läind aga see tegi restarde, tegi ajule restardi ja siis veakood kadus kah ära, mul mingi heitgaasi teema.
sis öeldi et kui u pooleks tunniks aku klemmid maha võtta teeb aju restardi

Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 14:19
Postitas tonu155
silluboy kirjutas:kusjuures ma ehmusin ära alguses, käis sumpat keevitamas ja kui auto kätte sain siis kõik oleks nagu ameerikas olnud, aju lolliks läind aga see tegi restarde, tegi ajule restardi ja siis veakood kadus kah ära, mul mingi heitgaasi teema.
sis öeldi et kui u pooleks tunniks aku klemmid maha võtta teeb aju restardi

ma ilmselt olen sunnitud proovima aga kui see auto ameeriklaseks ära läheb, et kas ma saan ta siis sakslaseks kuidagi tagasi teha we

Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 15:58
Postitas silluboy
saab ikka, maei tea kuda omegal aga skorpal muutub asi paari nupuvajutusega muutub.
ja seda veel et aju ju salvestab need vead mis sul on olnud ja ennem tuleb ikkagi see restart ajule ära teha
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 16:06
Postitas tonu155
njah, iseasi on see, et kas see klemmi maha kakkumine üldse aitab selle vastu et see madalatel pööretel töötamine lõppeks

Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 18:45
Postitas Tim
Kui on ette nähtud(compu programmeeritud)saksakeelseks,siis aku otsa mahavõtmisega ei muutu omegal(kogemus omega b´ga) midagi.Aku ots peale tagasi ja on ikka saksa keel ekraanil.Kuupäev ka kellaaeg on vaid valed.
Kui on kindel viga tuvastatud ja likvideeritud,siis mingi aeg on ajus ikkagi veakood sees ja võib diagnostikat teostades esile tulla.Viga saab kustutada diagnostika seadmega(kindlam varjant) või kustub ise mingi aja möödudes,kui juhtelektroonika tuvastab korrektse töö elektroonika valdkonnas(foorumist silma jäänud jutt)!
Autodatast lugedes,piisab 60sek. akuotsa eemaldamisest,et juhtajust veakoodid kustuksid!
Otsi aga keegi omale diagnostikat tegema(Tallinnas ei tohiks küll asi selle taha jääda!) ja saad kindla vastuse.
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 19:16
Postitas tonu155
a ma nüüd sain nii palju igatahes et kirjaklambritest näitab veaks ainult 19 aga see 19 häirib mind sest öeldi et see näitab ainult siis kui aito ei tööta. Aga minul näitab ka siis kui auto tööle panen? et algul panen kirjaklambri sisse, seejärel auto tööle ning kaks järjestikku ringi ja ikka näitab sama viga nagu...
Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 21 Sept 2011 20:29
Postitas silluboy
l ka pöörded madalad w
jama värk, mul on ka ja vahest kõigub ja vahest sureb linnas välja ( tühikäigu klapp õhtal)
tuttaval pemmil üldse oli sedasi et kohapeal ei käinud, võttis õhulugeja vahelt ja käis ilusti( kütusekulust meil ei räägita)
omegaga kogemus puudu

Re: K: vaja abi diagnostika seadmega
Postitatud: 22 Sept 2011 08:58
Postitas tonu155
a mul õhulugeja sai välja vahetatud, sellega koos kustus ka mootorituli ära. Nüüd hommikul tegin katse, et panin auto tööle ja siis kirjaklamber järgi ja näitab veakoodiks 19 e. siis väntvõlli andur vist? kuigi täna hommikul töötas kõik ideaalselt. Ilmselt targem on ikkagi diagnostikast läbi käia ja kõik järgi uurida mis viga ja mis edasi teha.