MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Mätu

MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Et ei viitsi siis iga asja pärast uut teemat tegema hakata.
Nimelt autol on pöörded 500 peal. Otseselt see mind nii väga ei häiri, aga just see, et kohapeal auto väriseb päris mõnusalt.
Külmalt masina tööle pannes on pöörded tsipa alla 1000, aga kui natukene tuuritada ja kui mootor läheb soojaks, siis langevad ka pöörded.
Kas tühikäigu pöördeid saab timmida kah, kuna tühikäigu mootori küljes pole mitte midagi keeratavat ega liigutavat?
Või peaksin ma otsima viga kusagilt mujalt?

Ja üks selline väiksem problemaatika on kah veel, et lekib tosooli väljalaske kollektori juures. Vasakpoolsest plokist ja juhipoolsest äärest.
Viimati muutis Mätu, 04 Dets 2009 12:02, muudetud 1 kord kokku.
mms

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas mms »

No kui üks pütti ei tööta korralikult, siis võiks ju nagu midgi ikka mõjutada - aju lälitab ehk töö avariirežiimile? Loogiline oleks kontrollida küünlaid, juhtmeid, süütepoole. Kolmanda käigu teema kah tavaliselt see, et kast on avariirežiimis. Aku juhtmeid oled maha võtnud? Et laseks kord ajude mälud nulli.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

mms kirjutas:No kui üks pütti ei tööta korralikult, siis võiks ju nagu midgi ikka mõjutada - aju lälitab ehk töö avariirežiimile? Loogiline oleks kontrollida küünlaid, juhtmeid, süütepoole. Kolmanda käigu teema kah tavaliselt see, et kast on avariirežiimis. Aku juhtmeid oled maha võtnud? Et laseks kord ajude mälud nulli.
Aku juhtmeid olen mitu korda maha kitkunud ja pole kasu.
Teisipäeval või millalgi kontrollin kompressiooni ära.
No aga kast pole režiimil ju, kui 1 käik läheb kah sisse
Ja miks pöörded siis nii kõiguvad?
innu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas innu »

kas kasti asendi lüliti on korras
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

innu kirjutas:kas kasti asendi lüliti on korras
Kus see muidu asub? :D
Vaataksin huvi pärast üle küll.
opelist

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas opelist »

Mätu kirjutas:
innu kirjutas:kas kasti asendi lüliti on korras
Kus see muidu asub? :D
Vaataksin huvi pärast üle küll.
Asub kasti vasakul küljel, kinnitub kolme poldiga. Selektorlüliti veale viitab näiteks see, kui käigukängi juures olevatest tuledest põleb rohkem kui üks.
Tühikäigumootorit nii kontrollida ei saa, et juhe tagant ära - minu autol (samuti X30XE) kõiguvad korraks pöörded ja töötab edukalt edasi. Ehk siis samuti ei saa korraliku tühikäigu korral selle mootori korrasolekus veenduda :P
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

opelist kirjutas:
Mätu kirjutas:
innu kirjutas:kas kasti asendi lüliti on korras
Kus see muidu asub? :D
Vaataksin huvi pärast üle küll.
Asub kasti vasakul küljel, kinnitub kolme poldiga. Selektorlüliti veale viitab näiteks see, kui käigukängi juures olevatest tuledest põleb rohkem kui üks.
Tühikäigumootorit nii kontrollida ei saa, et juhe tagant ära - minu autol (samuti X30XE) kõiguvad korraks pöörded ja töötab edukalt edasi. Ehk siis samuti ei saa korraliku tühikäigu korral selle mootori korrasolekus veenduda :P
Mul ei põle ükski tuli seal, ainult käima pannes vms,löövad kõik tuled põlema, kui hakkad koha pealt sõitma ja käiku hakkad sisse panema, ei hakka ükski tuli põlema.Ma ei olegi nii kontrollinud, et võtan tühikäigult juhtme tagant ära.
No aga vähemalt on pöörded siis normaalsed ja saab paremini masinat uurida ja liigutada.
Tavaliselt juhtub ka nii, et panned d käik sisse ja siis gaasi andes sureb masin välja, ehk pöörded madalad ja masinal 3 käik sees ning ei jõua vedada.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Nii, mõõtsin kompressiooni ja juhipoolses reas alustades olid kompressioonid: 4bari, 6bari ja 7bari.
Keskmisesse pütti ei jõudnud ka kütus sisse, kuna küünal on nagu tutikas ja säde olemas ja mingisugune kompressioon kah olemas.
Kunde pool oli esimesel silindril 11bari kompressioon ja rohkem ma sealt poolt ei mõõtnud.
Ise kahtlustan seda, et sellel keskmisel pütil on pihusti umbes/õhtal.
On kellegil muid ideid või on müüa kellegil pihustit ja klappe ühele poole, ning mis hinnaks oleks?
opelist

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas opelist »

Mätu kirjutas:On kellegil muid ideid või on müüa kellegil pihustit ja klappe ühele poole, ning mis hinnaks oleks?
Selliste kompressiooninäitajatega see mootor kohe kindlasti korralikult tööle ei hakka :P
Kas pihusti impulsi saab? Kütusesurve võiksid ka igaks juhuks ära mõõta.
Klapid peaks vist igal pool tükikaupa müügil olema. Enne nende ostmist tuleks muidugi kaas maha võtta ja veenduda, et ikka klappide viga.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Mõõtsin kütuse surve ära ja üle 2bari tuli. Vahelülid hakkasid läbi ajama ja kindlat survet ei saanud.
Kust ma pihustile ligi pääseksin kõige paremini?
opelist

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas opelist »

Surve on ilmselt piisav, kui lekkivate vahelülidega juba 2 bari kätte said ( peaks olema vist ca 3,5).
Pihustite vahetamiseks tuleb maha võtta pleenum (ehk mootori kõige pealmine "kopsik"). Kui pleenum maas, siis tuleb KINDLASTI sisselaskekõridesse kalts, paber vms ette panna, et sinna midagi sisse ei kukuks.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

3,0-3,5 bari näitas autodata.
Eks siis üritan järgmine nädal vaadata pihusti impulsi üle ja siis postitan uuesti, kui midagi uut tuleb.
mms

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas mms »

Kuule, kui silindrites kompressiooni ei ole, siis see pihusti impulsi kontroll on küll 5. järguline teema. Kohvi on see mootor.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Tahad öelda mulle, et 1 mootori pool on kohvi ja teine tip-top?
Nimelt et sa kah teaksid, siis olid ühel pool rihma ajastu vale ja sellega kaasnes ka mingi kõva "pauk" vähemalt eelmine omanik väitis nii.
Eks mootor tuleks kunagi lahti võtta küll jamh, aga ennem oleks vaja sellega nii 100km sõita vähemalt.
mms

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas mms »

Tahan öelda seda, et kui ühel pool kompressioon praktiliselt puududb siis on ülimalt ebatõenäoline, et selle põhjuseks on pihusti impulsi puudumine või viga.

Aga tänud informeerimisast :)
Vasta