MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Et ei viitsi siis iga asja pärast uut teemat tegema hakata.
Nimelt autol on pöörded 500 peal. Otseselt see mind nii väga ei häiri, aga just see, et kohapeal auto väriseb päris mõnusalt.
Külmalt masina tööle pannes on pöörded tsipa alla 1000, aga kui natukene tuuritada ja kui mootor läheb soojaks, siis langevad ka pöörded.
Kas tühikäigu pöördeid saab timmida kah, kuna tühikäigu mootori küljes pole mitte midagi keeratavat ega liigutavat?
Või peaksin ma otsima viga kusagilt mujalt?
Ja üks selline väiksem problemaatika on kah veel, et lekib tosooli väljalaske kollektori juures. Vasakpoolsest plokist ja juhipoolsest äärest.
Nimelt autol on pöörded 500 peal. Otseselt see mind nii väga ei häiri, aga just see, et kohapeal auto väriseb päris mõnusalt.
Külmalt masina tööle pannes on pöörded tsipa alla 1000, aga kui natukene tuuritada ja kui mootor läheb soojaks, siis langevad ka pöörded.
Kas tühikäigu pöördeid saab timmida kah, kuna tühikäigu mootori küljes pole mitte midagi keeratavat ega liigutavat?
Või peaksin ma otsima viga kusagilt mujalt?
Ja üks selline väiksem problemaatika on kah veel, et lekib tosooli väljalaske kollektori juures. Vasakpoolsest plokist ja juhipoolsest äärest.
Viimati muutis Mätu, 04 Dets 2009 12:02, muudetud 1 kord kokku.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
No kui üks pütti ei tööta korralikult, siis võiks ju nagu midgi ikka mõjutada - aju lälitab ehk töö avariirežiimile? Loogiline oleks kontrollida küünlaid, juhtmeid, süütepoole. Kolmanda käigu teema kah tavaliselt see, et kast on avariirežiimis. Aku juhtmeid oled maha võtnud? Et laseks kord ajude mälud nulli.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Aku juhtmeid olen mitu korda maha kitkunud ja pole kasu.mms kirjutas:No kui üks pütti ei tööta korralikult, siis võiks ju nagu midgi ikka mõjutada - aju lälitab ehk töö avariirežiimile? Loogiline oleks kontrollida küünlaid, juhtmeid, süütepoole. Kolmanda käigu teema kah tavaliselt see, et kast on avariirežiimis. Aku juhtmeid oled maha võtnud? Et laseks kord ajude mälud nulli.
Teisipäeval või millalgi kontrollin kompressiooni ära.
No aga kast pole režiimil ju, kui 1 käik läheb kah sisse
Ja miks pöörded siis nii kõiguvad?
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Kus see muidu asub?innu kirjutas:kas kasti asendi lüliti on korras

Vaataksin huvi pärast üle küll.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Asub kasti vasakul küljel, kinnitub kolme poldiga. Selektorlüliti veale viitab näiteks see, kui käigukängi juures olevatest tuledest põleb rohkem kui üks.Mätu kirjutas:Kus see muidu asub?innu kirjutas:kas kasti asendi lüliti on korras![]()
Vaataksin huvi pärast üle küll.
Tühikäigumootorit nii kontrollida ei saa, et juhe tagant ära - minu autol (samuti X30XE) kõiguvad korraks pöörded ja töötab edukalt edasi. Ehk siis samuti ei saa korraliku tühikäigu korral selle mootori korrasolekus veenduda

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Mul ei põle ükski tuli seal, ainult käima pannes vms,löövad kõik tuled põlema, kui hakkad koha pealt sõitma ja käiku hakkad sisse panema, ei hakka ükski tuli põlema.Ma ei olegi nii kontrollinud, et võtan tühikäigult juhtme tagant ära.opelist kirjutas:Asub kasti vasakul küljel, kinnitub kolme poldiga. Selektorlüliti veale viitab näiteks see, kui käigukängi juures olevatest tuledest põleb rohkem kui üks.Mätu kirjutas:Kus see muidu asub?innu kirjutas:kas kasti asendi lüliti on korras![]()
Vaataksin huvi pärast üle küll.
Tühikäigumootorit nii kontrollida ei saa, et juhe tagant ära - minu autol (samuti X30XE) kõiguvad korraks pöörded ja töötab edukalt edasi. Ehk siis samuti ei saa korraliku tühikäigu korral selle mootori korrasolekus veenduda
No aga vähemalt on pöörded siis normaalsed ja saab paremini masinat uurida ja liigutada.
Tavaliselt juhtub ka nii, et panned d käik sisse ja siis gaasi andes sureb masin välja, ehk pöörded madalad ja masinal 3 käik sees ning ei jõua vedada.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Nii, mõõtsin kompressiooni ja juhipoolses reas alustades olid kompressioonid: 4bari, 6bari ja 7bari.
Keskmisesse pütti ei jõudnud ka kütus sisse, kuna küünal on nagu tutikas ja säde olemas ja mingisugune kompressioon kah olemas.
Kunde pool oli esimesel silindril 11bari kompressioon ja rohkem ma sealt poolt ei mõõtnud.
Ise kahtlustan seda, et sellel keskmisel pütil on pihusti umbes/õhtal.
On kellegil muid ideid või on müüa kellegil pihustit ja klappe ühele poole, ning mis hinnaks oleks?
Keskmisesse pütti ei jõudnud ka kütus sisse, kuna küünal on nagu tutikas ja säde olemas ja mingisugune kompressioon kah olemas.
Kunde pool oli esimesel silindril 11bari kompressioon ja rohkem ma sealt poolt ei mõõtnud.
Ise kahtlustan seda, et sellel keskmisel pütil on pihusti umbes/õhtal.
On kellegil muid ideid või on müüa kellegil pihustit ja klappe ühele poole, ning mis hinnaks oleks?
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Selliste kompressiooninäitajatega see mootor kohe kindlasti korralikult tööle ei hakkaMätu kirjutas:On kellegil muid ideid või on müüa kellegil pihustit ja klappe ühele poole, ning mis hinnaks oleks?

Kas pihusti impulsi saab? Kütusesurve võiksid ka igaks juhuks ära mõõta.
Klapid peaks vist igal pool tükikaupa müügil olema. Enne nende ostmist tuleks muidugi kaas maha võtta ja veenduda, et ikka klappide viga.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Mõõtsin kütuse surve ära ja üle 2bari tuli. Vahelülid hakkasid läbi ajama ja kindlat survet ei saanud.
Kust ma pihustile ligi pääseksin kõige paremini?
Kust ma pihustile ligi pääseksin kõige paremini?
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Surve on ilmselt piisav, kui lekkivate vahelülidega juba 2 bari kätte said ( peaks olema vist ca 3,5).
Pihustite vahetamiseks tuleb maha võtta pleenum (ehk mootori kõige pealmine "kopsik"). Kui pleenum maas, siis tuleb KINDLASTI sisselaskekõridesse kalts, paber vms ette panna, et sinna midagi sisse ei kukuks.
Pihustite vahetamiseks tuleb maha võtta pleenum (ehk mootori kõige pealmine "kopsik"). Kui pleenum maas, siis tuleb KINDLASTI sisselaskekõridesse kalts, paber vms ette panna, et sinna midagi sisse ei kukuks.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
3,0-3,5 bari näitas autodata.
Eks siis üritan järgmine nädal vaadata pihusti impulsi üle ja siis postitan uuesti, kui midagi uut tuleb.
Eks siis üritan järgmine nädal vaadata pihusti impulsi üle ja siis postitan uuesti, kui midagi uut tuleb.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Kuule, kui silindrites kompressiooni ei ole, siis see pihusti impulsi kontroll on küll 5. järguline teema. Kohvi on see mootor.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Tahad öelda mulle, et 1 mootori pool on kohvi ja teine tip-top?
Nimelt et sa kah teaksid, siis olid ühel pool rihma ajastu vale ja sellega kaasnes ka mingi kõva "pauk" vähemalt eelmine omanik väitis nii.
Eks mootor tuleks kunagi lahti võtta küll jamh, aga ennem oleks vaja sellega nii 100km sõita vähemalt.
Nimelt et sa kah teaksid, siis olid ühel pool rihma ajastu vale ja sellega kaasnes ka mingi kõva "pauk" vähemalt eelmine omanik väitis nii.
Eks mootor tuleks kunagi lahti võtta küll jamh, aga ennem oleks vaja sellega nii 100km sõita vähemalt.
Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.
Tahan öelda seda, et kui ühel pool kompressioon praktiliselt puududb siis on ülimalt ebatõenäoline, et selle põhjuseks on pihusti impulsi puudumine või viga.
Aga tänud informeerimisast
Aga tänud informeerimisast
