1. leht 1-st

2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitatud: 09 Dets 2011 15:22
Postitas igiliikur
Sobrasin natuke netis ringi ja leidsin ühe huvitava teema:
http://www.motor-talk.de/forum/anleitun ... 83381.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes keelt ei jaga, vaadake, esimeses postituses on link PDF-na, seal kõik hästi illustreeritud.
Lugesin teema läbi, paistab, et need siibrid kukuvad lihtsalt mõne aja möödudes mootorisse :D Ma ei teagi kuidas nende eestikeelne nimetus on. On keegi kuulnud sellest midagi, äkki peaks kindluse mõttes ka need minema viskama?

tre

Postitatud: 09 Dets 2011 15:44
Postitas tdiomega
minu omal on ära visatud ja liigub paremini kui enne.
Aga selle on miinus kuna nende klappidega reguleeritakse väändemomenti ja õhu sisse suunamis hulka siis küttekulu suureneb.
Nii rääkis üks tark mees mulle kunagi.

Re: 2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitatud: 09 Dets 2011 16:04
Postitas meduus
Buumeri mehed eemaldava neid usinasti.Kardetakse nagu tuld.
Nii mõnigi mees on kap.remonti saanud teha täna neile klapikestele.

Re: tre

Postitatud: 09 Dets 2011 16:34
Postitas viljar
tdiomega kirjutas:minu omal on ära visatud ja liigub paremini kui enne.
Aga selle on miinus kuna nende klappidega reguleeritakse väändemomenti ja õhu sisse suunamis hulka siis küttekulu suureneb.
Nii rääkis üks tark mees mulle kunagi.
Palju ta numbriliselt rohkem võtab?

Re: 2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitatud: 09 Dets 2011 17:44
Postitas igiliikur
Ma pakun umbes liiter, loogiliselt võttes? Mind see lisakulu ei häiriks, ma niigi ei lootnud seal tabloo peal 7,3 näha :D
Kindlam ta vist saaks, kes see pärast hakkab uut motot sebima, kui klapid, kolvid ja jumal teab mis seal sõlmes on....

Re: 2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitatud: 09 Dets 2011 19:06
Postitas igiliikur
Nii, hea küll, kütusekulu on teine teema. Kuna seda mootorit siin foorumis eriti lahatud pole ja pealkiri universaalne, siis jätkaks :D
Teine asi, mis vaja teha on selle mootori juures:
http://www.motor-talk.de/forum/bmw-zykl ... 53090.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jutt käib siis ilmselt karteri tuulutuse vahel olevast mingist filtrist(mu tehniline saksa keel pole kõige parem).
Et see umbes on, seda näitab õlileke turbo juures. Seda umbesoleku kontrolli on ka kirjeldatud selles teemas. Ühesõnaga peaks seda jublakat vahetama igal kolmandal õlivahetusel. Aga..... Saab 1:1 panna ka mingi uuema tüübi mootori(M57TU, 205PS) filtri, mida pole vaja nii tihti vahetada. Lisaks pannakse sinna turbo otsa mineva toru otsa klamber. Liigutasin omal ka seda voolikut-toru, liigub tõesti päris palju, ma juba mõtlesin, et midagi on p***es.
Vot sellised asjad lugesin ma välja ja need peaks kindlasti ära tegema, kui plaan auto pikemalt endale jätta.
Kuna ma pole ei bemmide, ega ka nende mootoritega kursis, siis minu jaoks päris palju uut infot. Loodame, et kellelegi veel nüüd või tulevikus sellest teemast abi on...