2,5 DTI pommikindlamaks?

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Vasta
igiliikur

2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitus Postitas igiliikur »

Sobrasin natuke netis ringi ja leidsin ühe huvitava teema:
http://www.motor-talk.de/forum/anleitun ... 83381.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes keelt ei jaga, vaadake, esimeses postituses on link PDF-na, seal kõik hästi illustreeritud.
Lugesin teema läbi, paistab, et need siibrid kukuvad lihtsalt mõne aja möödudes mootorisse :D Ma ei teagi kuidas nende eestikeelne nimetus on. On keegi kuulnud sellest midagi, äkki peaks kindluse mõttes ka need minema viskama?
tdiomega

tre

Postitus Postitas tdiomega »

minu omal on ära visatud ja liigub paremini kui enne.
Aga selle on miinus kuna nende klappidega reguleeritakse väändemomenti ja õhu sisse suunamis hulka siis küttekulu suureneb.
Nii rääkis üks tark mees mulle kunagi.
meduus
Huviline
Postitusi: 530
Liitunud: 23 Sept 2009 15:59
Asukoht: Tallinn

Re: 2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitus Postitas meduus »

Buumeri mehed eemaldava neid usinasti.Kardetakse nagu tuld.
Nii mõnigi mees on kap.remonti saanud teha täna neile klapikestele.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.

56997null0seitse
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna

Re: tre

Postitus Postitas viljar »

tdiomega kirjutas:minu omal on ära visatud ja liigub paremini kui enne.
Aga selle on miinus kuna nende klappidega reguleeritakse väändemomenti ja õhu sisse suunamis hulka siis küttekulu suureneb.
Nii rääkis üks tark mees mulle kunagi.
Palju ta numbriliselt rohkem võtab?
igiliikur

Re: 2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitus Postitas igiliikur »

Ma pakun umbes liiter, loogiliselt võttes? Mind see lisakulu ei häiriks, ma niigi ei lootnud seal tabloo peal 7,3 näha :D
Kindlam ta vist saaks, kes see pärast hakkab uut motot sebima, kui klapid, kolvid ja jumal teab mis seal sõlmes on....
igiliikur

Re: 2,5 DTI pommikindlamaks?

Postitus Postitas igiliikur »

Nii, hea küll, kütusekulu on teine teema. Kuna seda mootorit siin foorumis eriti lahatud pole ja pealkiri universaalne, siis jätkaks :D
Teine asi, mis vaja teha on selle mootori juures:
http://www.motor-talk.de/forum/bmw-zykl ... 53090.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jutt käib siis ilmselt karteri tuulutuse vahel olevast mingist filtrist(mu tehniline saksa keel pole kõige parem).
Et see umbes on, seda näitab õlileke turbo juures. Seda umbesoleku kontrolli on ka kirjeldatud selles teemas. Ühesõnaga peaks seda jublakat vahetama igal kolmandal õlivahetusel. Aga..... Saab 1:1 panna ka mingi uuema tüübi mootori(M57TU, 205PS) filtri, mida pole vaja nii tihti vahetada. Lisaks pannakse sinna turbo otsa mineva toru otsa klamber. Liigutasin omal ka seda voolikut-toru, liigub tõesti päris palju, ma juba mõtlesin, et midagi on p***es.
Vot sellised asjad lugesin ma välja ja need peaks kindlasti ära tegema, kui plaan auto pikemalt endale jätta.
Kuna ma pole ei bemmide, ega ka nende mootoritega kursis, siis minu jaoks päris palju uut infot. Loodame, et kellelegi veel nüüd või tulevikus sellest teemast abi on...
Vasta