k: Plokikaan
k: Plokikaan
Tere,
Palju maksab 2,5td 98kw plokikaane lihvimine või üldse uus kaan. Kumb on iseenesest mõttekam kas uus osta või lasta vana lihvida.
Lugupidamisega
Uku
Palju maksab 2,5td 98kw plokikaane lihvimine või üldse uus kaan. Kumb on iseenesest mõttekam kas uus osta või lasta vana lihvida.
Lugupidamisega
Uku
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: k: Plokikaan
Oleneb, mis kaanel viga ja kui palju lihvida on vaja.
Mida rohkem lihvid seda kallimaks asi läheb ja turbo mootori puhul surveastme tõstmine on kaotus jõus ja töös.
Turbomootoris alandatakse(madalam surveaste) surveastet võrreldes bensiiniga.
Kui lihvid olulisel määral kaant arvesta, et loeb ka klappide kaugus kolvidest ja siis oleks vaja juba uued pesad lõigata.Ka peaks arvestama plokikaaepoltide sügavust jpms.Reeglina pannakse paksem tihend vahele ja see on ka üs lahendus.Klapid võiks lasta nagunii ka uue pesaga sooveldada ja ültse uued kui kaan maas.Korralikult pidama asi siis jõudu ka nagu
Uut plokikaant väga reeglina turul ei kohta.Kui leiad ei sobi see nagunii 1:1 peale, et paned kokku ja kohe annad tuld.Uued nukkvõllid vaja ja sissetöötamist ja uuesti osandamine, poltide jms vahetamine.Siis on asi korretne ja hilisemaid jamasid vähem.
Aga see on juba kallis lõbu.Sest kõik on uus.
Sinu lahedus oleks odavaim, korralik kaan, kergelt lihvida, uued klapipesad, uued klapid(ajadusel juhtpuksid) sooveldada, vedrud, nukamajandus korda, õige paksusega tihend vahele.Vahetad ära tikkpoldid ja teed sellise kerge uuenduse.Siis võib öelda, et natuke püsib ka muretult.
Teha saad rahakoti paksuse järgi.
350 eur
800eur
2000eur
sellised orienteeruvad hinnad
Mida rohkem lihvid seda kallimaks asi läheb ja turbo mootori puhul surveastme tõstmine on kaotus jõus ja töös.
Turbomootoris alandatakse(madalam surveaste) surveastet võrreldes bensiiniga.
Kui lihvid olulisel määral kaant arvesta, et loeb ka klappide kaugus kolvidest ja siis oleks vaja juba uued pesad lõigata.Ka peaks arvestama plokikaaepoltide sügavust jpms.Reeglina pannakse paksem tihend vahele ja see on ka üs lahendus.Klapid võiks lasta nagunii ka uue pesaga sooveldada ja ültse uued kui kaan maas.Korralikult pidama asi siis jõudu ka nagu
Uut plokikaant väga reeglina turul ei kohta.Kui leiad ei sobi see nagunii 1:1 peale, et paned kokku ja kohe annad tuld.Uued nukkvõllid vaja ja sissetöötamist ja uuesti osandamine, poltide jms vahetamine.Siis on asi korretne ja hilisemaid jamasid vähem.
Aga see on juba kallis lõbu.Sest kõik on uus.
Sinu lahedus oleks odavaim, korralik kaan, kergelt lihvida, uued klapipesad, uued klapid(ajadusel juhtpuksid) sooveldada, vedrud, nukamajandus korda, õige paksusega tihend vahele.Vahetad ära tikkpoldid ja teed sellise kerge uuenduse.Siis võib öelda, et natuke püsib ka muretult.
Teha saad rahakoti paksuse järgi.
350 eur
800eur
2000eur
sellised orienteeruvad hinnad
Re: k: Plokikaan
Uus kaas 1400
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: k: Plokikaan
meduus kirjutas:Uus kaas 1400
Uus kaan maksab sama palju kui mul terve auto kokku:)
Re: k: Plokikaan
Kaant pean nägema ja kui sellest asja peaks saama siis orenteeruvalt saad klapid,pesad,lihvi miski 150 euriga
Re: k: Plokikaan
150€ on ikka suht hästi arvutatud....
sisselaskeklapp 16,30€ tk 6tk = 97,8€
väljalaskeklapp 17,70€ tk 6tk = 106,20€
klapid kokku 204€
saab kindlasti ka odavamalt klappe, kuid nende kvaliteet jätab juba soovida...
seega alla 250 midagi head sealt ei tule...
siis võime veel lisada klapisääre tihendid
0,60€ tk 12tk = 7,2€
sisselaskeklapp 16,30€ tk 6tk = 97,8€
väljalaskeklapp 17,70€ tk 6tk = 106,20€
klapid kokku 204€
saab kindlasti ka odavamalt klappe, kuid nende kvaliteet jätab juba soovida...
seega alla 250 midagi head sealt ei tule...
siis võime veel lisada klapisääre tihendid
0,60€ tk 12tk = 7,2€
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: k: Plokikaan
Kui leiad kasutatud korraliku kaane, lased kergelt lihvida, klapid sooveldada, uus plokikaanetihend, poldid, saad 150 euriga hakkama küll.
Re: k: Plokikaan
Eh Sõber tule maapeale tagasi...kvaliteeti ei mõõdeta enam ammu rahakoti suurusega...... see selline linnameeste arusaam asjadest. Ok ära nüüd solvu..väike sarkasm lihtsalt. Arvan siiski et teema algataja tahab autot korda saada võimalikult odavalt ja kvaliteetselt see kust keegi oma varuosad saab või kuida teeb on küsitav..eks meil siin igasugu geenused olemas. Olen veel tänapäeval kohanud lukseppasid kes ajavad põlveotsas kõveraid klappe sirgeks ja teevad asja korda käbide ja kuuseokstega.JunZuu1991 kirjutas:150€ on ikka suht hästi arvutatud....
sisselaskeklapp 16,30€ tk 6tk = 97,8€
väljalaskeklapp 17,70€ tk 6tk = 106,20€
klapid kokku 204€
saab kindlasti ka odavamalt klappe, kuid nende kvaliteet jätab juba soovida...
seega alla 250 midagi head sealt ei tule...
siis võime veel lisada klapisääre tihendid
0,60€ tk 12tk = 7,2€
Mina muidugi rõhutan oma esimest lauset et kaant peab enne nägema aga elu on näitand et ei ole pooltel juhtudel uusi klappe vaja .Töötab vana klapp korralikult tehtud sama hästi ja kaua kui uus.
Re: k: Plokikaan
On jah omal ajal klappe sirgeks toksitud ja nukkvõlle keevitatud ja kõiksugu muid esialgu debiilsusena tunduvaid asju tehtud 

Re: k: Plokikaan
Nukkvõll teine teema ..ja võin mürki võtta aga see töötabo:mega kirjutas:On jah omal ajal klappe sirgeks toksitud ja nukkvõlle keevitatud ja kõiksugu muid esialgu debiilsusena tunduvaid asju tehtud



-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: k: Plokikaan
JA selline tegevus on kvaliteet?
Tehnika ja autod hobi või mis iganes aga see on küllaltki kallis lõbu.
Pole olemas odavat ja head lahendust on kvaliteetsed lahendused , mis võrreldes eelpool mainituga on ka oluliselt odavamad, teinekord kokkuvõttes kasulikumad kui odavate lahenduste või kellegi kokku keeratud jamade pidev parandamine jms nööri otsas jooksvate probleemidega tegelemine.
Elu näitab, et 80 protsenti klappidest on põlenud, mis selgub kaane osandamisel.Ka pesad on põlenud.Seega, oleks mõistlik lõigata uued pesad ja võimalusel sirged ja terved klapid sinna sooveldada nii, et klapitaldrik oma tööd teeks.
Sooveldus"rantide" laiused ja asukohad jätta neile , kes seda tööd oskavad.
Kui jätta õigel ajal olulised kulutused tegemata siis mina ei sooviks sellist autot endale küll turult soetada.See oleks hunnik peavalu ja probleeme.
Eedu oled kuulnud ütlust, et kui soovid kena tibi endale naiseks ja pere, võta sms laen ja osta BMW või osta lihtsalt see, kui soovid endale autot siis osta volvo siis kui eelnev on olemas ja kui soovid naisest koos ämmaga lahti saada osta endale opel
Tehnika ja autod hobi või mis iganes aga see on küllaltki kallis lõbu.
Pole olemas odavat ja head lahendust on kvaliteetsed lahendused , mis võrreldes eelpool mainituga on ka oluliselt odavamad, teinekord kokkuvõttes kasulikumad kui odavate lahenduste või kellegi kokku keeratud jamade pidev parandamine jms nööri otsas jooksvate probleemidega tegelemine.
Elu näitab, et 80 protsenti klappidest on põlenud, mis selgub kaane osandamisel.Ka pesad on põlenud.Seega, oleks mõistlik lõigata uued pesad ja võimalusel sirged ja terved klapid sinna sooveldada nii, et klapitaldrik oma tööd teeks.
Sooveldus"rantide" laiused ja asukohad jätta neile , kes seda tööd oskavad.
Kui jätta õigel ajal olulised kulutused tegemata siis mina ei sooviks sellist autot endale küll turult soetada.See oleks hunnik peavalu ja probleeme.
Eedu oled kuulnud ütlust, et kui soovid kena tibi endale naiseks ja pere, võta sms laen ja osta BMW või osta lihtsalt see, kui soovid endale autot siis osta volvo siis kui eelnev on olemas ja kui soovid naisest koos ämmaga lahti saada osta endale opel
Re: k: Plokikaan
Hästi öldud..pole veel kuulnudOmega Sport Packet kirjutas:JA selline tegevus on kvaliteet?
Tehnika ja autod hobi või mis iganes aga see on küllaltki kallis lõbu.
Pole olemas odavat ja head lahendust on kvaliteetsed lahendused , mis võrreldes eelpool mainituga on ka oluliselt odavamad, teinekord kokkuvõttes kasulikumad kui odavate lahenduste või kellegi kokku keeratud jamade pidev parandamine jms nööri otsas jooksvate probleemidega tegelemine.
Elu näitab, et 80 protsenti klappidest on põlenud, mis selgub kaane osandamisel.Ka pesad on põlenud.Seega, oleks mõistlik lõigata uued pesad ja võimalusel sirged ja terved klapid sinna sooveldada nii, et klapitaldrik oma tööd teeks.
Sooveldus"rantide" laiused ja asukohad jätta neile , kes seda tööd oskavad.
Kui jätta õigel ajal olulised kulutused tegemata siis mina ei sooviks sellist autot endale küll turult soetada.See oleks hunnik peavalu ja probleeme.
Eedu oled kuulnud ütlust, et kui soovid kena tibi endale naiseks ja pere, võta sms laen ja osta BMW või osta lihtsalt see, kui soovid endale autot siis osta volvo siis kui eelnev on olemas ja kui soovid naisest koos ämmaga lahti saada osta endale opel


