
Tööriistadeks siis nr.16! leht/silmus võti(padrunvõti ei mahu sinna vahele),nr.10 leht/silmus võti+lihtsalt pikem 10 padrun(enne lehtvõtmega poldid pingest lahti ja pärast padruniga lihtsam poldid lõplikult välja keerata),pikem lapik kruvikeeraja ja T20 kruvikeeraja.
Käiguvalits P asendis.
Keerata lahti käiguhoovastikku(nr.16 võti)kinnihoidev mutter(punasega märgitud) ja kaks(nr.10 võti) polti(rohelisega märgitud).Üks polt(üleval pool)on suht kehva kohapeal,suurema käega mehel on veidi keeruline seda teha.

Siis lahti keerata kuumakaitse pleki alumine serv ja plekk natuke eemale väänata,et saaks ligi selektorlüliti pistiku kronsteinile.Nimelt on see pistik korralikult kahe met.kõrva vahele kinnitatud miskise tüübli moodi kinnitusega(minul läks see katki).Siis pikem lapik kruvikas ja pistik lahti kangutada ettevaatlikult,käsi sinna vahele mul igastahes ei mahtunud.
Selektorlüliti.Ja kasti külge käivate kinnituspoltide asukohad.

Kui selektorlüliti käes,siis terasharjaga ettevaatlikult sopp ja muu sodi maha ja suruõhuga üle puhuda,et lahtivõtmisel lüliti sisse sodi ei satuks.
T20 kruvikeeraja ja kruvid lahti.
Sisust pilte.Huvitav on see,et sellel lülitil on nö.tuulutus umb.nagu esituledel.
Klemmid/rajad.



Tuulutuse nippel ja tuulutuse toru,mis asub kaitse kõri sees(väike jupp voolikut)



Õnneks minu selektorlülitis veekahjustusi silma ei hakanud,samas oli näha radadel(P asend,kuni D asend) ja klemmi otstel mõõdukat kulumist.Vatitikuga eemaldasin üleliigse valge määrde,rajad puhastasin lihtsalt vatitikuga üle ja selle eelnevalt eemaldatud määrde kandsin vatitikuga radadele/klemmidele tagasi.
Kokkupanek.
Klemmiploki läbiviigu simmerling(roheline tihend) puhastada ja määrdega üle teha.
Kahe lüliti poole vahel käiv tihend ja tihendi sooned kah kergelt määrdega kokku ja kruvid kinni.Kastuasin selleks akudrelli(sidur 15 astmeline),akudrelli siduri seadsin esialgu 1 astme peale ja siis pingutasin "kaaned" üle sama põhimõttega nagu plokikaane polte pingutatakse.Esialgu drelli sidur 1 astme peal ja pärast 2 aste-mitte rohkem.
Nende kaante pingutamine siiski igaühe enda teha aga üle pingutada pole mõtet,muidu tihend ei pruugi pidma jääda ja siis ongi soolad ja vesi seal lülitis sees.
Kokkupannes pistiku tihendile ka suts silikon õli,et niiskuskindlamaks asja saada.