Mure 2.5td siduriga
Mure 2.5td siduriga
Tegemist on 2.5td opel omegaga 96 kw ja 95aastaga.Probleem on siduriga,aga sidur võtab poole pealt ja sõiduajal gaasi järsult andes võtab libisema.Aga mootori väntvõlli otsasimmer käigukasti poolne lekib.Kas võib sellest olla tingitud siduri libisemine ? Kas selle tüübi autol on kahemassiline sidur?
Re: Mure 2.5td siduriga
Kahemassiline hooratas on jah 2.5 diislil.
Võta kast maha mõõda korv ja hooratas ära vajadusel vaheta.
Kui ketas ok aga õline siis ise vahetaks ikka ära ning kui juba libises siis ketta vahetusest ei pääse ja ega korvgi siis enam uus pole.(Vanem auto kah juba ju)
Töö ise pole raske kui esimestkorda teed siis varu kannatust kuna poltidele ligipääs on raskeim osa
Võta kast maha mõõda korv ja hooratas ära vajadusel vaheta.
Kui ketas ok aga õline siis ise vahetaks ikka ära ning kui juba libises siis ketta vahetusest ei pääse ja ega korvgi siis enam uus pole.(Vanem auto kah juba ju)
Töö ise pole raske kui esimestkorda teed siis varu kannatust kuna poltidele ligipääs on raskeim osa

Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 04 Apr 2013 12:23
- Auto: E39 530D
- Asukoht: Tartumaa
- Has tänanud: 2 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: Mure 2.5td siduriga
Starteri poldid on kõige trickim osa poltidest, aga siduritoru ühenduse klambri lahtisaamine oli paras kondiväänamine
Minust seal kapotteall oleks häid pilte saanud 
Muidu jah, üsna nokitsemine, varu miski 4-6 tundi, WD40, korralik tööriistakomplekt ja maitse järgi jooki, keera lemmikmuusika peale ja tuld


Muidu jah, üsna nokitsemine, varu miski 4-6 tundi, WD40, korralik tööriistakomplekt ja maitse järgi jooki, keera lemmikmuusika peale ja tuld

Mul juba sünnist saati bemmi süda sees...