Lugu selline, et kui mootor saavutab töötemperatuuri, jääb ventikas peale, olenemata kui pikk sõit on.
Probleem tekkis üleöö, samas enne oli kaks varianti, kui temp läks üle 92 kraadi, lõi ventika täie võimsusega käima ja nii kui maha jahutanud, lõpetas töö - kas ventikal peabki kaks režiimi olema?
Nüüd on nii, et kohe kui mootor töösoe, läheb ventikas täie pauguga järgi ja nii jääbki. Kui välja suretada ja mootor maha jahutada ning siis uuesti käima panna, on kõik jälle normaalne, kuniks saavutab taas töötemperatuuri.
Tihitpeale istun ummikus, radikas lõugab ja temp on kuskil 85-90 kraadi vahel.
Võib-olla oskab keegi targem öelda millest vea otsimisega alustada.
K: Jahutusventikas jääb peale 2.0 Ecotec
Re: Jahutusventikas jääb peale 2.0 Ecotec
Jahutusel jahh 2 kiirust.
Ega pole kliima tööle lülitatud,siis peabki jahutus vent esimesel kiirusel kogu aeg töötama.
Kui aga vent.nö. peale jääb,siis üldiselt on viga termoanduris(radika ülaosas üks ja all osas teine).Need termoandurid juhivad kaitsmekarbis olevadi lülitusreleesid ja nood omakorda jahutusventikaid.
Samas võib viga olla ka jahutusventika relees,otsi see relee üles,plastik kaan maha ja siis on näha mida tõmberelee teeb seal.Kas klemmid koguaeg koos jne.
Ega pole kliima tööle lülitatud,siis peabki jahutus vent esimesel kiirusel kogu aeg töötama.
Kui aga vent.nö. peale jääb,siis üldiselt on viga termoanduris(radika ülaosas üks ja all osas teine).Need termoandurid juhivad kaitsmekarbis olevadi lülitusreleesid ja nood omakorda jahutusventikaid.
Samas võib viga olla ka jahutusventika relees,otsi see relee üles,plastik kaan maha ja siis on näha mida tõmberelee teeb seal.Kas klemmid koguaeg koos jne.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD