K: Jahutusventikas jääb peale 2.0 Ecotec
Postitatud: 25 Dets 2013 14:58
Lugu selline, et kui mootor saavutab töötemperatuuri, jääb ventikas peale, olenemata kui pikk sõit on.
Probleem tekkis üleöö, samas enne oli kaks varianti, kui temp läks üle 92 kraadi, lõi ventika täie võimsusega käima ja nii kui maha jahutanud, lõpetas töö - kas ventikal peabki kaks režiimi olema?
Nüüd on nii, et kohe kui mootor töösoe, läheb ventikas täie pauguga järgi ja nii jääbki. Kui välja suretada ja mootor maha jahutada ning siis uuesti käima panna, on kõik jälle normaalne, kuniks saavutab taas töötemperatuuri.
Tihitpeale istun ummikus, radikas lõugab ja temp on kuskil 85-90 kraadi vahel.
Võib-olla oskab keegi targem öelda millest vea otsimisega alustada.
Probleem tekkis üleöö, samas enne oli kaks varianti, kui temp läks üle 92 kraadi, lõi ventika täie võimsusega käima ja nii kui maha jahutanud, lõpetas töö - kas ventikal peabki kaks režiimi olema?
Nüüd on nii, et kohe kui mootor töösoe, läheb ventikas täie pauguga järgi ja nii jääbki. Kui välja suretada ja mootor maha jahutada ning siis uuesti käima panna, on kõik jälle normaalne, kuniks saavutab taas töötemperatuuri.
Tihitpeale istun ummikus, radikas lõugab ja temp on kuskil 85-90 kraadi vahel.
Võib-olla oskab keegi targem öelda millest vea otsimisega alustada.