1. leht 1-st
K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 18 Jaan 2014 21:26
Postitas OmegaB
Pani mõtlema kas Omegat nelikveoliseks annab teha?
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 18 Jaan 2014 21:53
Postitas raudpats0
OmegaB kirjutas:Pani mõtlema kas Omegat nelikveoliseks annab teha?
kunagi oli sellest isegi juttu.jäi vist vana foorumi aega. palju on ehitada aga peaks olema võimalik.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 00:39
Postitas OmegaB
Vaatasin, et Calibrad on olemas 4x4

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 02:06
Postitas Faric
Calibra ja omega on nagu siga ja kägu. Minusilmis suht pointless leiutis tuleks, mõttes läbivaadates tuleks kasutada bmw ix tehnikat. Lihtsam on osta nelikveoline auto kui hakata ise leiutama. Nt Audi Quattro, bmw 525ix või üldse mingi maastur
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 11:22
Postitas AnvarV
Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 11:37
Postitas Armis
AnvarV kirjutas:Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Anvar ära peale enam võta! Calil on mootor valepidi peal ja seega suht palju tegemist et omega peale sobitada just käigukast ja vahekast.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 11:50
Postitas AnvarV
Armis kirjutas:AnvarV kirjutas:Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Anvar ära peale enam võta! Calil on mootor valepidi peal ja seega suht palju tegemist et omega peale sobitada just käigukast ja vahekast.
Ei miks? Mootor teistpidi tõsta, käpad ringi teha, sobiv vahekast koos käigukastiga alla ja olemas. Kellel keevitus käes püsib, siis paar päeva tööd ja mootor koos mudruga ongi all.
Ei ole eriline raketiteadus ega võimatu.
Edit: Veel lihtsam variant on muidugi audi tehnika alla visata.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 12:59
Postitas OmegaB
Mul 2.5td hetkel. Nagu tean siis see buumeri mootor. Kas oleks variant see vahetada ja sobitada 3.0 bmw diisel peale?
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 13:10
Postitas Jospa
Miks 3.0 peale panna....minu arust ongi tegu vis 3.0 L ainult et deforseeritud, kuna bmw ei lubanud ületada kw arvu vms jama. Lase ajule paar kw jurde kirjutada ehk chip, cooler vaheta ära ja ma ei tea kas õnnestub aga ka turbo lihtsalt ära vahetada ja voila ... peakski suht püss olema , olen näinud kuidas 2.5 110kw -sele on chip peale pandud ja tulemus oli 135kw ligi.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 14:20
Postitas OmegaB
Hetkel 96kw, chip pidavat juurde andma 29kw. Kokkuvõttes 125kw. Millise või mille turbo peaks panema hetkese originaali asemel ?
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 15:11
Postitas viljar
Jospa kirjutas:Miks 3.0 peale panna....minu arust ongi tegu vis 3.0 L ainult et deforseeritud, kuna bmw ei lubanud ületada kw arvu vms jama.
Kuskohast sa sellist infot leiad?
Päris kindlasti on Omegatel kasutatavad diislid 2.5 L.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 19 Jaan 2014 15:48
Postitas reims86
Deforseeritud tõesti, kuid 105kw on bemmil ja oomil see siis 96kw ja teisel puhul on bemmil 120kw, mis on oomile tehtud 110kw.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 07 Veebr 2014 14:08
Postitas Alaripri
reims86 kirjutas:Deforseeritud tõesti, kuid 105kw on bemmil ja oomil see siis 96kw ja teisel puhul on bemmil 120kw, mis on oomile tehtud 110kw.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.
Teoreetiliselt sobib 3.0 samuti omega peale. 142kw+chip 25kw oleks ju päris hea. Iseasi muidugi mida kõik muud liikuvad osad selle peale ütlevad.

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Postitatud: 07 Veebr 2014 15:34
Postitas MegaHabe
See mõte omalgi kunagi onud
