K: Tagaveost nelikveoliseks.

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
OmegaB

K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas OmegaB »

Pani mõtlema kas Omegat nelikveoliseks annab teha?
Kasutaja avatar
raudpats0
Huviline
Postitusi: 2465
Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
Asukoht: Tartu
Has tänanud: 23 korda
Been tänatud: 15 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas raudpats0 »

OmegaB kirjutas:Pani mõtlema kas Omegat nelikveoliseks annab teha?

kunagi oli sellest isegi juttu.jäi vist vana foorumi aega. palju on ehitada aga peaks olema võimalik.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
OmegaB

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas OmegaB »

Vaatasin, et Calibrad on olemas 4x4 :)
Kasutaja avatar
Faric
Klubiliige
Postitusi: 1302
Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
Asukoht: Tartu
Has tänanud: 14 korda
Been tänatud: 15 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas Faric »

Calibra ja omega on nagu siga ja kägu. Minusilmis suht pointless leiutis tuleks, mõttes läbivaadates tuleks kasutada bmw ix tehnikat. Lihtsam on osta nelikveoline auto kui hakata ise leiutama. Nt Audi Quattro, bmw 525ix või üldse mingi maastur
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1022
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Has tänanud: 12 korda
Been tänatud: 28 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas AnvarV »

Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Armis
Klubiliige
Postitusi: 424
Liitunud: 05 Apr 2009 19:26
Asukoht: Koht päikese all
Has tänanud: 10 korda
Been tänatud: 4 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas Armis »

AnvarV kirjutas:Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Anvar ära peale enam võta! Calil on mootor valepidi peal ja seega suht palju tegemist et omega peale sobitada just käigukast ja vahekast.
Kasutaja avatar
AnvarV
Üldmoderaator
Postitusi: 1022
Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Has tänanud: 12 korda
Been tänatud: 28 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas AnvarV »

Armis kirjutas:
AnvarV kirjutas:Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Anvar ära peale enam võta! Calil on mootor valepidi peal ja seega suht palju tegemist et omega peale sobitada just käigukast ja vahekast.
Ei miks? Mootor teistpidi tõsta, käpad ringi teha, sobiv vahekast koos käigukastiga alla ja olemas. Kellel keevitus käes püsib, siis paar päeva tööd ja mootor koos mudruga ongi all.
Ei ole eriline raketiteadus ega võimatu.

Edit: Veel lihtsam variant on muidugi audi tehnika alla visata.
OmegaB

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas OmegaB »

Mul 2.5td hetkel. Nagu tean siis see buumeri mootor. Kas oleks variant see vahetada ja sobitada 3.0 bmw diisel peale?
Kasutaja avatar
Jospa
Klubiliige
Postitusi: 3807
Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 98 korda
Been tänatud: 79 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas Jospa »

Miks 3.0 peale panna....minu arust ongi tegu vis 3.0 L ainult et deforseeritud, kuna bmw ei lubanud ületada kw arvu vms jama. Lase ajule paar kw jurde kirjutada ehk chip, cooler vaheta ära ja ma ei tea kas õnnestub aga ka turbo lihtsalt ära vahetada ja voila ... peakski suht püss olema , olen näinud kuidas 2.5 110kw -sele on chip peale pandud ja tulemus oli 135kw ligi.
OmegaB

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas OmegaB »

Hetkel 96kw, chip pidavat juurde andma 29kw. Kokkuvõttes 125kw. Millise või mille turbo peaks panema hetkese originaali asemel ?
viljar
Huviline
Postitusi: 221
Liitunud: 27 Juul 2009 14:55
Asukoht: Tallinn/Kehtna

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas viljar »

Jospa kirjutas:Miks 3.0 peale panna....minu arust ongi tegu vis 3.0 L ainult et deforseeritud, kuna bmw ei lubanud ületada kw arvu vms jama.
Kuskohast sa sellist infot leiad?
Päris kindlasti on Omegatel kasutatavad diislid 2.5 L.
Kasutaja avatar
reims86
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 26 Jaan 2009 11:05
Asukoht: Pärnumaa

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas reims86 »

Deforseeritud tõesti, kuid 105kw on bemmil ja oomil see siis 96kw ja teisel puhul on bemmil 120kw, mis on oomile tehtud 110kw.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a 8) , Audi A4 2,5TDI 1999a,
Alaripri
Huviline
Postitusi: 248
Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
Asukoht: Haapsalu
Has tänanud: 1 kord
Been tänatud: 1 kord

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas Alaripri »

reims86 kirjutas:Deforseeritud tõesti, kuid 105kw on bemmil ja oomil see siis 96kw ja teisel puhul on bemmil 120kw, mis on oomile tehtud 110kw.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.
Teoreetiliselt sobib 3.0 samuti omega peale. 142kw+chip 25kw oleks ju päris hea. Iseasi muidugi mida kõik muud liikuvad osad selle peale ütlevad. :D
MegaHabe
Klubiliige
Postitusi: 1978
Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
Has tänanud: 4 korda
Been tänatud: 7 korda

Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.

Postitus Postitas MegaHabe »

See mõte omalgi kunagi onud 8)
MInu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kFBVY8oH83A
Vasta