K: Tagaveost nelikveoliseks.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
OmegaB kirjutas:Pani mõtlema kas Omegat nelikveoliseks annab teha?
kunagi oli sellest isegi juttu.jäi vist vana foorumi aega. palju on ehitada aga peaks olema võimalik.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Calibra ja omega on nagu siga ja kägu. Minusilmis suht pointless leiutis tuleks, mõttes läbivaadates tuleks kasutada bmw ix tehnikat. Lihtsam on osta nelikveoline auto kui hakata ise leiutama. Nt Audi Quattro, bmw 525ix või üldse mingi maastur
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 424
- Liitunud: 05 Apr 2009 19:26
- Asukoht: Koht päikese all
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 4 korda
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Anvar ära peale enam võta! Calil on mootor valepidi peal ja seega suht palju tegemist et omega peale sobitada just käigukast ja vahekast.AnvarV kirjutas:Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Ei miks? Mootor teistpidi tõsta, käpad ringi teha, sobiv vahekast koos käigukastiga alla ja olemas. Kellel keevitus käes püsib, siis paar päeva tööd ja mootor koos mudruga ongi all.Armis kirjutas:Anvar ära peale enam võta! Calil on mootor valepidi peal ja seega suht palju tegemist et omega peale sobitada just käigukast ja vahekast.AnvarV kirjutas:Einoh, see on alati teada tuntud vabandus, et "ah, osta kohe nelivedune ja saad odavamalt" - Aga see ongi point. Ise tehes on midagi muud ja midagi erilist kui osta igapäevane auto, mida linnapildis on teistelgi. Omega saaks siiski calibra tehnikaga ideaalselt tööle. Mootor peaks olema vaid vähe kangem, kuna omega on piisavalt suure kerega. Alternatiive on mitmeid, turbotada, või lihtsalt suurema kubatuuriga mootor.
Ei ole eriline raketiteadus ega võimatu.
Edit: Veel lihtsam variant on muidugi audi tehnika alla visata.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Mul 2.5td hetkel. Nagu tean siis see buumeri mootor. Kas oleks variant see vahetada ja sobitada 3.0 bmw diisel peale?
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Miks 3.0 peale panna....minu arust ongi tegu vis 3.0 L ainult et deforseeritud, kuna bmw ei lubanud ületada kw arvu vms jama. Lase ajule paar kw jurde kirjutada ehk chip, cooler vaheta ära ja ma ei tea kas õnnestub aga ka turbo lihtsalt ära vahetada ja voila ... peakski suht püss olema , olen näinud kuidas 2.5 110kw -sele on chip peale pandud ja tulemus oli 135kw ligi.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Hetkel 96kw, chip pidavat juurde andma 29kw. Kokkuvõttes 125kw. Millise või mille turbo peaks panema hetkese originaali asemel ?
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Kuskohast sa sellist infot leiad?Jospa kirjutas:Miks 3.0 peale panna....minu arust ongi tegu vis 3.0 L ainult et deforseeritud, kuna bmw ei lubanud ületada kw arvu vms jama.
Päris kindlasti on Omegatel kasutatavad diislid 2.5 L.
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Deforseeritud tõesti, kuid 105kw on bemmil ja oomil see siis 96kw ja teisel puhul on bemmil 120kw, mis on oomile tehtud 110kw.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: K: Tagaveost nelikveoliseks.
Teoreetiliselt sobib 3.0 samuti omega peale. 142kw+chip 25kw oleks ju päris hea. Iseasi muidugi mida kõik muud liikuvad osad selle peale ütlevad.reims86 kirjutas:Deforseeritud tõesti, kuid 105kw on bemmil ja oomil see siis 96kw ja teisel puhul on bemmil 120kw, mis on oomile tehtud 110kw.
Kuid jah mõlemil puhul on ka tegu 2.5l südamega.

-
- Klubiliige
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
- Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
- Has tänanud: 4 korda
- Been tänatud: 7 korda