ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Mina küsiks et kui on originaalis peal see vidin kas igal pillil on taimer ja pult
Minul pole ei taimerit ega pulti
Minul pole ei taimerit ega pulti
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
originaalis peaks ta käivituma siis kui õues on mingi teatud temperatuur ja mootor on tööle pandud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Minu viga, telefoniga surfates läks osa teksti kaduma.oskaja kirjutas:Miks need asjad siis töötavad kui ma ise auto läheduses olen?![]()
Algul arvasin ise ka, et äkki tsirkulatsiooni pump ei funka aga eilse testi käigus vaatasin, et paisupaagi tagasivoolust sulises üsna tempokalt seda vedelikku. Ja igal muul ajal töötab ahi eeskujulikult, ainuke ikaldus ongi siis kui õhtul taimeriga hommikuks tiksuma panen.
Korra mõtlesin, et äkki on ahju juures voolikud kuidagi valesti ühendatud (paras ussipesa on sinna tekitatud) ja et seetõttu näiteks ahi arvab, et vedelik on soe ja tõmbab tuurid maha. Samas siis ei kütaks ta ju teistel aegadel ka mitte midagi ja tõmbaks omal tuurid maha. Eilse testi käigus lasi aga ette määratud 90min järjest täis tuuridel ja ei olnud mingeid tõrkeid.
Pole teistel kapoti all vaatamas ka käinud, et mismoodi kellelgi voolikud veetud on, seega puudub võrdlusmoment.
Või on äkki kellelgi pilti pakkuda enda ahju voolikumajandusest?
Kuna praegust on sellised rõvedad miinuskraadid siis tekib hoopis see effekt et kütus hangub eberi voolikutes ära. Kui aga mootor on juba mõne aja käinud siis kütus soojeneb ning hakkab eberi voolikutes uuesti liikuma. Mul tööjuures mitmel veokal -20 kraadi juures gerod seisma jäänud ja seda just hommikul käivitades.
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza
2x Opel Monza
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
See oleks loogiline aga sel juhul ei hakkaks ta ju kohe täis tuuridel käima kui mootor käivitatud on. Mul aga hakkab. Ja Tallinnas pole nii väga külmasid päevi olnud... hommikuti on max -19 olnud auto juures.
Leidsin ka mingi joonise, et kuidas voolikud peaks jooksma ja vaatasin täna enda omal järgi. Kõik oli sama.
Leidsin ka mingi joonise, et kuidas voolikud peaks jooksma ja vaatasin täna enda omal järgi. Kõik oli sama.
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Uuel nädalal läheb natuke "soojemaks", usun et siis hakkab su gero korralikult tööle uuesti.
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza
2x Opel Monza
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Eks paistab.
Sirvisin manuali kah ja sealt jäi silma andmete tabelis Heating capacity juures eraldi lahtrid High ja Low... esimesel juhul 3300w, teisel juhul 1600w. Mida selle all mõeldud on? Ma saan aru, et üks on täis võimsusel ja teine poole võimsusega soojendamine aga reguleerimine on võimalik ainult salongi temp. nuppudega või saab kuskilt veel midagi timmida? Lisaks on manualis kirjas, et kogu süsteem peaks vähemalt -40 kraadini töövõimeline olema.
Ja veel üks asi mis silma jäi sellest manualist: https://www.sanzclima.com/files/docs/OP ... ,5-DTI.PDF
Lk 2 oleval pildil on selles "klapis" miski siiber ühes torus sees. Olematu saksa keele oskuse juures saan aru, et 4-jast labast 2 peaks eemaldama, et soojendatud vesi mootorisse saaks minna. Aga oskab keegi aimata (või kuskilt välja lugeda) mis juhtub kui kõik 4 eemaldada?
Sirvisin manuali kah ja sealt jäi silma andmete tabelis Heating capacity juures eraldi lahtrid High ja Low... esimesel juhul 3300w, teisel juhul 1600w. Mida selle all mõeldud on? Ma saan aru, et üks on täis võimsusel ja teine poole võimsusega soojendamine aga reguleerimine on võimalik ainult salongi temp. nuppudega või saab kuskilt veel midagi timmida? Lisaks on manualis kirjas, et kogu süsteem peaks vähemalt -40 kraadini töövõimeline olema.

Ja veel üks asi mis silma jäi sellest manualist: https://www.sanzclima.com/files/docs/OP ... ,5-DTI.PDF
Lk 2 oleval pildil on selles "klapis" miski siiber ühes torus sees. Olematu saksa keele oskuse juures saan aru, et 4-jast labast 2 peaks eemaldama, et soojendatud vesi mootorisse saaks minna. Aga oskab keegi aimata (või kuskilt välja lugeda) mis juhtub kui kõik 4 eemaldada?
- Andrus
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 07 Veebr 2007 09:15
- Auto: Omega Fl 3.0dti
- Asukoht: Rõngu
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 10 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Teema väline aga seal näitab, et ahi on HYDRONIC D3WZ aga mul on peal HYDRONIC D5WZ. Kas 110 kw diislil siis neid erineva võimsusega paigaldatud?oskaja kirjutas:
Ja veel üks asi mis silma jäi sellest manualist: https://www.sanzclima.com/files/docs/OP ... ,5-DTI.PDF
http://nagi.ee/photos/andrus198/24459211/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kawasaki VN 1500 cm³ Mean Streak
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Hiljem paigaldatud ahi, tõenäoliselt D3WZ-i aju maha põlenud ja mindud seda teed.D5 ja D3 välimuselt samad.
Peugeot Expert Tepee 2.0 HDI -2013
2x Opel Monza
2x Opel Monza
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
See D5W on minu poolt isikilikult sinna paigaldatud. Originaal 3ne suri ära(aju ei põlenud maha). D5W on natuke pikem. D3W on ka pisut liiga lahja, et seda masinat kütta, vahe D5W-ga on väga suur.oomega kirjutas:Teema väline aga seal näitab, et ahi on HYDRONIC D3WZ aga mul on peal HYDRONIC D5WZ. Kas 110 kw diislil siis neid erineva võimsusega paigaldatud?oskaja kirjutas:
Ja veel üks asi mis silma jäi sellest manualist: https://www.sanzclima.com/files/docs/OP ... ,5-DTI.PDF
http://nagi.ee/photos/andrus198/24459211/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Ilmad jahedad piisavalt aga eber tuld torru eivõta isegi ei luba, probleem hakkas peale mootori swappi, omastarust liigutasin kõik detailid ümber, kliima ekraan/juhtnupud jäid vana ja kompu läks uhkem(värviline), ehkkeegi teab tema hingeelust paremini ja oskab juhendada mis teda juhib ja kus peab toide olema kus mitte, üks webastomees rääkis et bimetall käivitab teda, saab ka nupu peale ehitada.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Teab keegi mis seadmega sellele Omega Eberile ligi pääseb? Op-com ei lase (vähemasti minul mitte), mingis teises teemas kirjutas keegi et tech2 ka ei näidanud midagi. Parklis käisin mingi aeg ja prooviti miski Eberi enda testriga ja ka ei lasknud ligi.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
http://soeauto.ee/tooted/taienduskompl-omega-25d/" onclick="window.open(this.href);return false;
toote juhend ja failid, seal elektri skeemid olemas, ehk on abi.
toote juhend ja failid, seal elektri skeemid olemas, ehk on abi.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Katsetasin mina ka siis oma eberit siin paarpäeva. Üleeile õhtul panin taimeril hommikul kuueks kütma.
Töötas ta siis ainult pool tundi ja jäi vait. Iga õhtu peab uuesti aktiveerima, aga ma ei teadnud seda. Panin siis eile hommikul käsitsi.
Töötas 44 minutit kuni ma autosse läksin. Aga seal ikka vilu ja kui käima panen siis mingit sooja küll ei tule. Ainuke erinevus oli see, et spiraal kellaplokis ei süttinud. Kas see eber käibki välistemp järgi. Et kui soojem ilm, siis vähem kütab. Tuleb lasta vist seda natuke taastada.
Töötas ta siis ainult pool tundi ja jäi vait. Iga õhtu peab uuesti aktiveerima, aga ma ei teadnud seda. Panin siis eile hommikul käsitsi.
Töötas 44 minutit kuni ma autosse läksin. Aga seal ikka vilu ja kui käima panen siis mingit sooja küll ei tule. Ainuke erinevus oli see, et spiraal kellaplokis ei süttinud. Kas see eber käibki välistemp järgi. Et kui soojem ilm, siis vähem kütab. Tuleb lasta vist seda natuke taastada.
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: ebersprächeri lisasoojendi kontroll/remont
Kuiilm soojem, siis jahutusvedelik saavutab kiiremini 75 kraadise temperatuuri. See on siis temp, millest eber ennast automaatselt välja lülitab.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534