mure siis selline et ,kui kiirus on 120-140 siis hakab temperatuur tõusma ja kui kiirendada selle kiiruse juures siis lõõb tahma välja oskab keegi ehk aidata milles võib viga olla
Jahutusvedeliku kadu ka on? Sellel vanal mootoril võib seal olla sinine tosool mida ise ei soovitaks või ka siis kas kollane, punane või roheline antifriis. Punane oli neist minutada suurima kuuma taluvusega. Aga ilmselt sul plokikaas kõver. Mul oli äsja sama juhus küll mitte diisliga aga see selleks. Kaua kohapeal töötamist või siis korralikult peeneks laskmist oli paisupaak tühi ja temp üleval. Kui sul ta üle 140 läheb punasele ära siis ilmselt juba ka keema lastud ja sealt see jama tuleb. Mõni vent jahutab ka ees kui temp üle 95-100 kraadi umbes läheb? Diisli puhul on mul nii ka olnud, et kui gaas põhjas andsin minna siis juba ajas ka sumpsist jahutusvedeliku välja. Tahm tuleb sellest ,et mootor läheb palavakas ja suureneb koormus
sai siis täna veits uuritud et mis siis juhtus ,võtsin õhupuhastaja maha ja nägin et üks lõdvik on lahti sai siis se kinni tagasi panndud ja enam ei tahma,tänan et olite nii abivalmis kuid mulle millegi pärast tunndub et turbo ei tööta
sellel mootoril on wastgate turbo. esimene asi, sisse tuleva õhu lõdvik maha ja kontrolli pikkilõtku, võib olla minimaalselt kuid hea oleks kui üldse pole. Ristilõtk on lubatud natukene, see kompenseeritakse õlisurvega. Teine asi wasegate sulgemine, kui see ei sulgu pole ka rõhk taga, palu kelleltki diagnostikat. Samas võid ka proovida manuaalselt wastegate liigutada,
Taavi00 kirjutas:Jahutusvedeliku kadu ka on? Sellel vanal mootoril võib seal olla sinine tosool mida ise ei soovitaks või ka siis kas kollane, punane või roheline antifriis. Punane oli neist minutada suurima kuuma taluvusega. Aga ilmselt sul plokikaas kõver. Mul oli äsja sama juhus küll mitte diisliga aga see selleks. Kaua kohapeal töötamist või siis korralikult peeneks laskmist oli paisupaak tühi ja temp üleval. Kui sul ta üle 140 läheb punasele ära siis ilmselt juba ka keema lastud ja sealt see jama tuleb. Mõni vent jahutab ka ees kui temp üle 95-100 kraadi umbes läheb? Diisli puhul on mul nii ka olnud, et kui gaas põhjas andsin minna siis juba ajas ka sumpsist jahutusvedeliku välja. Tahm tuleb sellest ,et mootor läheb palavakas ja suureneb koormus
Sinise või rohelise erinevus seisneb värvis, olen ise töötand tootmises, punane ja kollane teised asjad, viimaste omavahelist seost ei tea.