2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Re: 2.5 DTI jõud kadunud.
Anduri viga nüüd siis õnneks teada aga kohe ka järgmine mure :/
Nimelt auto ei käivitu enam. Kas võib see sama andur asja nii kaugele ka viia?
Teisalt aga tundub pumba jama olevat kuna eile arsti juurde minnes käivitus ilusti ning tagasi tulles enam käima ei läinud. Jätsin siis auto mõneks tunniks endast maha ning hiljem nagu paugupill.
Sama jama tegi mõnipäev tagasi järve keskuses kuid siis tõmbasin aku juhtme maha ning peale seda läks käima.
Aga nüüd juba tund aega samas kohas Järve keskuses ja ei midagi. Korraks lubas aga see ka kõik.
Nimelt auto ei käivitu enam. Kas võib see sama andur asja nii kaugele ka viia?
Teisalt aga tundub pumba jama olevat kuna eile arsti juurde minnes käivitus ilusti ning tagasi tulles enam käima ei läinud. Jätsin siis auto mõneks tunniks endast maha ning hiljem nagu paugupill.
Sama jama tegi mõnipäev tagasi järve keskuses kuid siis tõmbasin aku juhtme maha ning peale seda läks käima.
Aga nüüd juba tund aega samas kohas Järve keskuses ja ei midagi. Korraks lubas aga see ka kõik.
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
See juba viitab pigem nukkvõlli asendi andurile.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Nukaandur jah. Jahtub maha ja siis töötab jälle.
Ma ostsin Toprani oma, kõige odavam ja müüja ütles et paar käivitust ikka peab. Ma juba paarsada+ korda käivitanud ja siiani töötab.
Ma ostsin Toprani oma, kõige odavam ja müüja ütles et paar käivitust ikka peab. Ma juba paarsada+ korda käivitanud ja siiani töötab.

56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
vaatasin diagnostikaga asja üle. Nuka andur, mida ma isegi alguses kahtlustasin siiski viga ei andnud. kaks koodi oli sees, mõlemad seoses kütuserõhuga. Arvatavasti põhja alune pump läbi/nõrk.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Alati ei näitagi ju viga. Kui auto ei käivitu ja mõne tunni pärast läheb, siis tähendab et detail jahtub maha. Kas põhjaalune pump läheb ka kuumaks ja tänu sellele ei tööta? Vaevalt.
Kõige lihtsam on nii nagu mina tegin. Kõige odavam UUS varuosa ja vaadata kas jääb töötama v mitte. Praegu räägin ikka dislast. Naise bemmil oli hiljuti selline viga.
Kõige lihtsam on nii nagu mina tegin. Kõige odavam UUS varuosa ja vaadata kas jääb töötama v mitte. Praegu räägin ikka dislast. Naise bemmil oli hiljuti selline viga.
56232754
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Eile õnnestus õhtul siiski kütusefiltrisse tulev rõhk ära mõõta. Manomeeter külge ja keerasin süüte sisse ning ei miskit. Sõber andis pisikese kopsu pumba pihta ja sain 2.6bari. Igaksjuhuks katsetasin veel mitmeid kordi kuid ikka igakorraga kohe 2.6bari. Filtrist edasi samamoodi 2.6.
Kui siiski on põhjaalune pump siis igaksjuhuks tuleb vist see nukaandur ka autosse soetada.
Aga kui põhjaalune pump läbi/ei anna piisavat survet võib see ka filtri rõhu andurisse mingi vea tekitada?
Kui siiski on põhjaalune pump siis igaksjuhuks tuleb vist see nukaandur ka autosse soetada.
Aga kui põhjaalune pump läbi/ei anna piisavat survet võib see ka filtri rõhu andurisse mingi vea tekitada?
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
jah, See ongi see error kood, "fuel filter presure low", Rõhk peaks vähemalt 3. bari olema.
Nukkvõlli anduri võiks profülaktika mõttes välja vahetada, kuid kompuuter oleks kindlasti ka veateadet näidanud, kui see oleks süüdlane.
Nukkvõlli anduri võiks profülaktika mõttes välja vahetada, kuid kompuuter oleks kindlasti ka veateadet näidanud, kui see oleks süüdlane.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
2.5dti õhk kütusesüsteemis.
Nonii kallal järmine mure :/
Sai autoga talda antud hetkeni mil otsustas enam mitte käivituda.
Süüte sisse keeramisel jalgealune pumt töötab kuid kütuse filtrist välja tuleb pms ainult vahtu ja mullikesi.
Sai eile siis natuke lahatud asja ning selgus, et juba jalge aluse pumbani tuleb kütuse ja õhu segu.
Järelikult peaks viga olema kuskil paagis vms? Kõik põhja alused torud jne on terved.
On kellelgi säärast probleemi olnud?
Terv,
Siim
Sai autoga talda antud hetkeni mil otsustas enam mitte käivituda.
Süüte sisse keeramisel jalgealune pumt töötab kuid kütuse filtrist välja tuleb pms ainult vahtu ja mullikesi.
Sai eile siis natuke lahatud asja ning selgus, et juba jalge aluse pumbani tuleb kütuse ja õhu segu.
Järelikult peaks viga olema kuskil paagis vms? Kõik põhja alused torud jne on terved.
On kellelgi säärast probleemi olnud?
Terv,
Siim
Opel Omega B Caravan FL 2.5DTI
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
kütusefilter vahetatud?
raksil imeb auto niipalju kütust, et imemise aeg tekkib toru ümber lehter ja näiliselt kukub ujuk põrandale.
raksil imeb auto niipalju kütust, et imemise aeg tekkib toru ümber lehter ja näiliselt kukub ujuk põrandale.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Mis rohtu selle vastu on? Just tulin töölt, andsin kolmandaga minna, pikast kolonnist mööda ja siis hakkas ära surema. Suht pläss oli. Sõidan kõigist mööda ja siis jään venima. Auto välja ei surnud, jõnksutas ja ei saanud kätte. Venisin seal kolonni ees ja siis hakkas jälle elama, sai kütet peale jälle. Minul on nädal aega tagasi filter vahetatud ja jutu järgi peaks paagis ka uus pump olema.
Ideid?
Ideid?
56232754
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
paagituulutus äkki? Tõmbab kiirendades paagi vaakumisse ja ei jõu enam kütet peale imeda.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 2.5dti õhk kütusesüsteemis.
Mul oli sama viga. Sai vahetatud nii põhjaalust kui ka paagipumpa. See, et sinna ainult vaht jõuab pole ilmtingimata paagipoolne viga. Proovi näiteks eest tagasivool või siis kütuse jahutisse minev toru kinni pigistada. Minul tuli lõpuks välja, et plastik kolmiku tükk oli tagasivoolul ees ja siis läks küte teisele ringile ja nii ei jõudnudki korralik surve sinna kus vaja. Ma vahetasin üsna mitu kv pumpa ja samuti rõhuregulaatori kui ka filtri ja lati anduriSiimJ kirjutas:Nonii kallal järmine mure :/
Sai autoga talda antud hetkeni mil otsustas enam mitte käivituda.
Süüte sisse keeramisel jalgealune pumt töötab kuid kütuse filtrist välja tuleb pms ainult vahtu ja mullikesi.
Sai eile siis natuke lahatud asja ning selgus, et juba jalge aluse pumbani tuleb kütuse ja õhu segu.
Järelikult peaks viga olema kuskil paagis vms? Kõik põhja alused torud jne on terved.
On kellelgi säärast probleemi olnud?
Terv,
Siim

Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
Tühikäigul ja kiirendades töötab etteandepump samal jõudlusel ju...Martink91 kirjutas:paagituulutus äkki? Tõmbab kiirendades paagi vaakumisse ja ei jõu enam kütet peale imeda.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 DTI jõud kadunud ja enam ei käivitu ka
96 kw etteandepump töötab koos eelsüüteküünaldega, kui juba masin käib siis seisab jõude. kõrgsurvepump imeb ise ette.Tim kirjutas:Tühikäigul ja kiirendades töötab etteandepump samal jõudlusel ju...Martink91 kirjutas:paagituulutus äkki? Tõmbab kiirendades paagi vaakumisse ja ei jõu enam kütet peale imeda.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851