Jumala pohlad et üks on SOHC ja teine Ecotec. Sellel 85kw juustul on sitaks ruumi ees et aru saada kuidas asjale loogiliselt lähened. Tõin sulle ligilähedasema näite, mida esimene googeldamine andis.
Igasugust jama ei tasu uskuda kuidas keegi lubab lõualuid kuhugile saata, eriti veel foorumis.
Lihtsalt eco ja soch näevad analoogsed välja ja asjade paigutused võivad klappida.
Sorry aga endal peab ka olema nuppu kuidas teha ja timmida...aga rõõm kuulda et said asja jooksma Like!
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jospa kirjutas:Jumala pohlad et üks on SOHC ja teine Ecotec. Sellel 85kw juustul on sitaks ruumi ees et aru saada kuidas asjale loogiliselt lähened. Tõin sulle ligilähedasema näite, mida esimene googeldamine andis.
Igasugust jama ei tasu uskuda kuidas keegi lubab lõualuid kuhugile saata, eriti veel foorumis.
Lihtsalt eco ja soch näevad analoogsed välja ja asjade paigutused võivad klappida.
Sorry aga endal peab ka olema nuppu kuidas teha ja timmida...aga rõõm kuulda et said asja jooksma Like!
Aga muidu ei saagi ligi, kui veepump maha. Siis see raam ka kus on pingutusrull ja veepump küljes, sest andur asub seal taga täpselt ning alt ligi ei pääse.
Ega jah, ma mingi mehaanik pole, aga tükk tegemist ja mõtlen kas see raam ikka tuleb ära, kuhu pingutusrull on kinnitatud ja mille taga asub andur.
Saadaks sulle pildi ka, aga siin ei oska saata.
minumeelest oli vaja sealt roolivõimu ja konditsioneeri pumba kronstein eest ära võtta,et asjale ligi saada. veepumpa ei pidanud minumeelest küll maha võtma mis toimib hammasrihma pealt
ma võin selle asukohast sulle pildi teha, mul üks plokk vedeleb kodus
Ega jah, ma mingi mehaanik pole, aga tükk tegemist ja mõtlen kas see raam ikka tuleb ära, kuhu pingutusrull on kinnitatud ja mille taga asub andur.
Saadaks sulle pildi ka, aga siin ei oska saata.
Seoses pildi saatmisega, pead kuhugile netti ülesse laadima ja siis [img]pilt[img] aga see juba uus teema
2.0 100kw Omega pre
3.0 155kw MV6 Omega pre
3.0 155kw V6 Omega pre
3.0 160kw CRD Jeep GC
2.5DTI 110kw fl
2.5 131kw/48kw Hybrid RAV4
Jospa kirjutas:genekarihma pead ikka maha võtma
Sa kirjutasid mulle et tegid kirjaklambri testi, hea kui nüüd keegi mu teooriat kinnitaks aga vähemalt 100kw nii et kirjaklambri testiga annabki vändaanduri vea kuna impulss puudub testi aeg siis see on paratamatus.
Tegelt andur töötab, sest mootor ei käi ja sealt see viga tulebki. Ma ei mäleta kas ma sulle muude asjade kohapealt vastasin aga süütemoodul võib puterdamist põhjustada, katkised piibud, õhulugeja jne
Diagnostika seade näitas ka väntvõlliandurit. Kirjaklambri diagnost ütleb küllalt täpselt, sest aju talletab veakoodid juba käies ja seistes näitab ka neid. Nüüd aga küsimus, mis firma andurit eelistada, mitte väga kallist.
Jospa kirjutas:genekarihma pead ikka maha võtma
Sa kirjutasid mulle et tegid kirjaklambri testi, hea kui nüüd keegi mu teooriat kinnitaks aga vähemalt 100kw nii et kirjaklambri testiga annabki vändaanduri vea kuna impulss puudub testi aeg siis see on paratamatus.
Tegelt andur töötab, sest mootor ei käi ja sealt see viga tulebki. Ma ei mäleta kas ma sulle muude asjade kohapealt vastasin aga süütemoodul võib puterdamist põhjustada, katkised piibud, õhulugeja jne
Diagnostika seade näitas ka väntvõlliandurit. Kirjaklambri diagnost ütleb küllalt täpselt, sest aju talletab veakoodid juba käies ja seistes näitab ka neid. Nüüd aga küsimus, mis firma andurit eelistada, mitte väga kallist.
Bosch, alla selle pole mõttet panna muidu jäädki vahetama neid. Mõistlikum 1kord osta ja kohe korralik, tean omast käest.
Sellele aastakäigule minuteada ei saa boschi. Siemens peaks olema, aga mine sa tea. Vähemalt algusaasta oomidel oli siemens ja uuemal bosch, neil siis pistikute vahe.
Rax kirjutas:Sellele aastakäigule minuteada ei saa boschi. Siemens peaks olema, aga mine sa tea. Vähemalt algusaasta oomidel oli siemens ja uuemal bosch, neil siis pistikute vahe.
Ehk on võimalik saada mõnda linki, kus neid simens või bosch andurit leida
Palun väga, sellel mootoril peaksid pistikud olema kandilised, uuemad juba ovaalsed.
See küll HELLA oma ja mega kirves, aga usun et asi toimib
siit lehelt saad vaadata veel mis markidele sobib.
Rax kirjutas:Palun väga, sellel mootoril peaksid pistikud olema kandilised, uuemad juba ovaalsed.
See küll HELLA oma ja mega kirves, aga usun et asi toimib
siit lehelt saad vaadata veel mis markidele sobib.
Eks nende odavamatega on ka nagu loterii.
Naise bemaril ütles nukvõlli andur üles. Originaal maksis sinna 80 kanti. Mina ei raatsind kohe nii palju välja käia, ostsin 30 eurise Toprani firma anduri. Hakkasime teenindajaga nalja viskama et kas üldse töötab või kui töötab, siis paar käivitust laseb ikka teha. Siiani töötab.
Mõni mootor ainult A osaga töötabki, niiet ehk tuleks siis kukrut tühjendada et asi tööle saada.
Rax kirjutas:Eks nende odavamatega on ka nagu loterii.
Naise bemaril ütles nukvõlli andur üles. Originaal maksis sinna 80 kanti. Mina ei raatsind kohe nii palju välja käia, ostsin 30 eurise Toprani firma anduri. Hakkasime teenindajaga nalja viskama et kas üldse töötab või kui töötab, siis paar käivitust laseb ikka teha. Siiani töötab.
Mõni mootor ainult A osaga töötabki, niiet ehk tuleks siis kukrut tühjendada et asi tööle saada.
Mis nendest arvata: http://alvadi.ee/varuosad/opel/omega-b-1994/vantvolli-asendi-andur/?tdType=3863