Mõistus sai juba täitsa otsa, sai siis Kuno Talimaa käest natuke mõistust juure küsida. Tema arvamus oli, et solenoid on küll viimane asi, mis selles kompotis saba peaks andma, eks ikka juhtmestiku või juhtploki viga ole. No ma ei tea, juhtmestikku olen ma vist viis korda küll kontrollinud eri otste pealt, ainuke kontrollimata jupp on armatuuri alune, ajusse minev kimp, aga no come on- seal ikka lühist ei tohiks olla... Maal käies sain naabri garaaži kanali peale- kasti pistikud olid natuke õlisemad minu maitse jaoks, kui oleks võinud, aga peale puhastamist mingit muutust polnud. Täna sain MartinK käest teise aju, mingit muutust. Nüüd mul on kaks aju, null mõistust ja jätkuvalt loll kast. Ilmselt varun kastiõli ja mõni õhtu töö juurest lähen estakaadile ja löön põhjaaluse lahti, mingi juhtmejupp peaks kastis sees ka veel üle vaatama ja solenoidid laiali tõmbama, vaatama mis karul kõhus on. Tööl on õnneks 20 litrsune Brake Cleaneri kanku ja õliprits käepärast võtta.
Siitmaalt küsimusi laiale ringile- kui peaks tarvis olema uut solenoidi- kust leida? Mõni varuosapood taipab kuskilt tellida või peaks otsima kuskilt mõne mehaaniliselt kottis kasti, et sealt maha krudida?
Teiseks- hõbenooles topiti rõõmsasti Dexron VI kasti, väidetavalt ei peaks sinna enam Dexron III'e peale kallama? Kui III on minu lemmikkohas Erimellis lausa lahtiselt müügis, siis VI'ga on vähe keerulisem, kust seda mõistliku hinnaga leida?
Tegelikult peaks enne veel elektriosa üle kontrollima, kasvõi põlveotsa meetodil pika juhtmejupi ja multimeetri abil juhtmeotsad läbi helistama, aga neid va elektriskeeme on nadi leida, mis juhe kuhu jookseb, mida kontrollida ja kuidas mõõta, on minu jaoks veel natuke hämar maa... Eks ma vaikselt täiendan ja googeldan ennast, varsti olen ilmselt elektrik valmis kah..
Positiivsemast küljest, lammutasin kõrvalistuja esimese ukse laiali, kuna uksepiiraja raksus võimsalt. Korraks tuli mõte see üldse minema visata sealt, kuna juhi pool on piidapoolne kinnitus.. ehm.. veidike irdunud auto küljest.. et nagu väga ei häiri, kui teda seal pole. Võtsin ta juba maha ära ja siis vaatasin, et ega midagi hullu pole, puhastasin korralikult ära, uputasin korra käepärast olevasse saeketiõlisse kõik liikuvad osad ja toppisin ukse sisse tagasi. Vaikus majas. Vähemalt midagi head.
Väike projekt on salong LED'i peale üle viia, katsetan esimeste T10'ga spidos. Ideaalne ei ole, see et valgus pole päris ühtlane, ei häirigi üldse, silma riivab pigem rohekaks muutunud valgus. Ilmselt on kellade taga mingi kollakas värvikihi moodi asi? Peab midagi ümber katsetama sellega.. Laevalguses on igatahes ideaalne, jama on ainult see, et nn "automaatvalgustuse" funktsioon ei toimi. Uksed lahti tehes peaks ju laes midagi põlema minema? Või ei? Igatahes esimestesse pesadesse voolu ei tule ei nii- ega naapidi.
Kas keegi teab, mis pirnitüüp käib päikesesirmi peegli kõrvale? 36mmX6mm pirn on, aga sama suurt LED vastet ei õnnestunud leida, standard on 36x12. Õnnestus leida "smokey" stiilis 36x8mm LED, tellisin need, katsetan ära kas mahuvad. Samuti tuli peotäis 8.5d pirne tellimusse, eks kuu aja pärast jõuavad meite maile ilmselt...
Ahjaa, ükspäev otsustas pumbakaas oma elu elama hakata ja iseenesest peale nihkuda. Soe tühikulu läks kuskile 0.4l/h peale ära. Tööriistade loomingulise kasutamise teel sain kaanepoldid lahti-kinni ja kaane 0.8 kanti tagasi toksitud ilma sisselaskekollet puutumata, seekord pingutasin natuke julgemalt kinni. Kui kasti ükskord käituma saab õpetatud, siis vaatab seda võimsuse värki veel..
Kinnituse leidis nüüd ka see, et all on AR35 kast, külje peal pirkal ilutseb kenasti. Ega Tomzz või keegi ei oska kommenteerida, kust see sinna saanud on? Väidetavalt leiab seda ju ainult X30XE ka Y32SE pealt? Mitte et mul selle üle hea meel ei oleks
