Opel Omega A 2.0 - Anvar
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Õõtsad on 6mm paksemad kui 2.0 omad. See tegelt rolli nagu ei mängikski, kuid rummud ise on ka suuremad. Nagu ennist kirjutasin siis laager ka erineva suurusega. Seda kinnitavad ka varuosa kataloogid. Veovõlli otste suuruseid ei mõõtnud, sest olid juba silmnähtavalt erinevad.
Diffri poolne nuut ka jämedam.
- oskaja
- Klubiliige
- Postitusi: 774
- Liitunud: 13 Okt 2008 17:49
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 3 korda
- Been tänatud: 26 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Ei no nuut ja laager/rumm on jah erinevad.
Sa kirjutasid, et võlli otsad on erinevad ja sellepärast ka õõtsad erinevad. Ja selle peale ma küsisingi, et kuidas see võlli ots seostub õõtsa (paksuse) erinevusega?
Ratta poolne võlli kinnitus (6 poldiga) on ka erinevas mõõdus? Kui ei ole siis pole teoreetiliselt vaja ju õõtsasid vahetada. Difri viskad koos võllidega alt ära ja teise difri koos võllidega asemele. Kardaaniga tekib probleem. 2L on kardaani (vähemasti difri poolne ots) ots väiksem kui suurematel isenditel.
Sa kirjutasid, et võlli otsad on erinevad ja sellepärast ka õõtsad erinevad. Ja selle peale ma küsisingi, et kuidas see võlli ots seostub õõtsa (paksuse) erinevusega?
Ratta poolne võlli kinnitus (6 poldiga) on ka erinevas mõõdus? Kui ei ole siis pole teoreetiliselt vaja ju õõtsasid vahetada. Difri viskad koos võllidega alt ära ja teise difri koos võllidega asemele. Kardaaniga tekib probleem. 2L on kardaani (vähemasti difri poolne ots) ots väiksem kui suurematel isenditel.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
See 3000ei olevat ju originaal 3000 olnud, nagu meeles on. Seal siis sillad ka vastavad..
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Kas see punane 3000 on originaal või mitte, jääb igaühe enda spekuleerida. Isegi kui ei ole originaal, on keegi roppu moodi vaeva näinud, et identset 3000 ehitada.
Aga järjekordsed seiklused, mis on kahjuks tingitud omaenda lollusest.
Auto sain komplektseks ning sõitma. Proovitiiru tegin kusagil 10-15km ja selle ajaga oli kõik hea. Sõitis vaikselt ja erinevaid lekkeid ei tuvastanud.
Peale 120km sõitu tuli 3 käiguga rahulikult sõites kusagilt päris tugev kolin. Kuna hääl tuli käigukasti poolt, eeldasin kas hooratas või siduriga midagi lahti. (kuigi külge läks LUKi uus komplekt koos survelaagriga).
Kast maha, sidur maha.

Kuna kõik tundus terve olema ning omal kohal, siis viga ilmselt seal ei ole. Julgesin veel korraks käima panna kuid kolin jätkus. Saaga oligi mujal..
Teeme arvamismängu ka. Mis juhtus?

Aga järjekordsed seiklused, mis on kahjuks tingitud omaenda lollusest.
Auto sain komplektseks ning sõitma. Proovitiiru tegin kusagil 10-15km ja selle ajaga oli kõik hea. Sõitis vaikselt ja erinevaid lekkeid ei tuvastanud.
Peale 120km sõitu tuli 3 käiguga rahulikult sõites kusagilt päris tugev kolin. Kuna hääl tuli käigukasti poolt, eeldasin kas hooratas või siduriga midagi lahti. (kuigi külge läks LUKi uus komplekt koos survelaagriga).
Kast maha, sidur maha.

Kuna kõik tundus terve olema ning omal kohal, siis viga ilmselt seal ei ole. Julgesin veel korraks käima panna kuid kolin jätkus. Saaga oligi mujal..
Teeme arvamismängu ka. Mis juhtus?

- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
mutrivõti ununes karterisse 
ei tegelt tundub et raamsaale oli lahti kolisenud. vähemalt miski on karteri õlirahustisse sisse käinud.

ei tegelt tundub et raamsaale oli lahti kolisenud. vähemalt miski on karteri õlirahustisse sisse käinud.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Vale tihend. Tihendi plekile vastu käimise jäljed?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
tihendiviga oleks kohsel kävitamisel välja löönud ju.. ega 120km tihend niipalju õhemaks tõmba.
offtopic ka, kuidas sul fotosid õnnestus laadida?
offtopic ka, kuidas sul fotosid õnnestus laadida?
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Martin tabas naelapea pihta (või targem oleks öelda poldipea pihta?
).
Igatahes kolmas raamsaale on lahti ennast logistanud ning viga oli veninud raamsaale poltides, mida ma ei vahetanud.
Õnneks oli see õlirahusti seal olemas ja peksiski vastu seda plekki. Poleks seda seal olnud, oleks raamsaale pakk lihtsalt karteripõhja kukkunud ja polekski võib-olla aru saanud, et midagi valesti on.
Paku retsis igastahes päris korralikult ära. Annan treialile ja ehk saab üleliigsed karvased randid maha lihvitud.

Saale sai ka viga, kuid tundub, et väntvõll ise on sile. Õnneks on ka STD mõõdus saaled ehk rem mõõtu vaja pole.

Nüüd kabuhirmus tellin uued raamsaaled ning kepsu ja raamipoldid ka.
Pildid lisan (rimg][/rimg) vahele.

Igatahes kolmas raamsaale on lahti ennast logistanud ning viga oli veninud raamsaale poltides, mida ma ei vahetanud.
Õnneks oli see õlirahusti seal olemas ja peksiski vastu seda plekki. Poleks seda seal olnud, oleks raamsaale pakk lihtsalt karteripõhja kukkunud ja polekski võib-olla aru saanud, et midagi valesti on.
Paku retsis igastahes päris korralikult ära. Annan treialile ja ehk saab üleliigsed karvased randid maha lihvitud.

Saale sai ka viga, kuid tundub, et väntvõll ise on sile. Õnneks on ka STD mõõdus saaled ehk rem mõõtu vaja pole.

Nüüd kabuhirmus tellin uued raamsaaled ning kepsu ja raamipoldid ka.
Pildid lisan (rimg][/rimg) vahele.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Mootor jälle sõiduvalmis ja sõidetud ~200km. Nüüdseks sai vist hea.
Tegelema hakkasin nüüd nende kereprobleemidega millest varem kirjutanud olen.
Taga vasak nurk peale tugevamat koputamist oli selline:
(Roostealgajata, miks see kõik juhtus on ka pildil)


Seejäärel keevitasin uue tüki ning keevituskohad katsin kereliimiga.

Ja peale seda dinitroli mastiks ja nii jäi.


Need suured ja mõtetud "tolmupagassilaskjad" tegin väiksemaks ja panin ainult ühe ribi varasema 4-ja asemel.
Tegelema hakkasin nüüd nende kereprobleemidega millest varem kirjutanud olen.
Taga vasak nurk peale tugevamat koputamist oli selline:
(Roostealgajata, miks see kõik juhtus on ka pildil)


Seejäärel keevitasin uue tüki ning keevituskohad katsin kereliimiga.

Ja peale seda dinitroli mastiks ja nii jäi.


Need suured ja mõtetud "tolmupagassilaskjad" tegin väiksemaks ja panin ainult ühe ribi varasema 4-ja asemel.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
kas nendel tolmu pagassi laskjatel a kerel klappe pole?
Need klapid on puhtalt auto ventilatsiooni jaoks, et salongi ventika poolt sisse tõmmatav õhk tagantotsast välja saaks.
Need klapid on puhtalt auto ventilatsiooni jaoks, et salongi ventika poolt sisse tõmmatav õhk tagantotsast välja saaks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
labad on ka ikka jah, aga omega a-l viskab tagarattast koguaeg igast sodi sinna labadele.
Teisalt tegemist juba vana autoga ja küll see õhk muudmoodi ka välja saab.
Teisalt tegemist juba vana autoga ja küll see õhk muudmoodi ka välja saab.

- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: Opel Omega A 2.0 - Anvar
Vahepeal on üle 1000km täis saanud ja tegin uuesti õlivahetuse. Varasema 10w40 vahetasin välja täissünteetilise 5W40 Liqui Moly õli vastu.
Juhiukse lukk hakkas ka külmaga vastikult raksuma ja selle tegin ka ükspäev lahti ning õlitasin uuesti ära. Nüüd jälle vaikne ja võti keerab sujuvalt.

Juhiukse lukk hakkas ka külmaga vastikult raksuma ja selle tegin ka ükspäev lahti ning õlitasin uuesti ära. Nüüd jälle vaikne ja võti keerab sujuvalt.
