
Martink91 Ω A 88a.
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Mingid keredetailid eeldaks pakendi järgi.. 

Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
MIdagi veel paremat

....ja kallimat....

MInule teadaolevalt eestis ei ole seda.
EDIT. Turbo 2jz maksab täna ikkagi siiski rohkem, vähemalt ebays.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Ja kohale ta jõudis.
https://www.youtube.com/watch?v=ZJwBGWVVNhk
Eks hiljem pajatan pikemalt. Mis ja kuidas jne. Hetkel pole rohkem aega.
https://www.youtube.com/watch?v=ZJwBGWVVNhk
Eks hiljem pajatan pikemalt. Mis ja kuidas jne. Hetkel pole rohkem aega.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Nüüd siis tiba pikem jutt ka.
A, vahepeal jõudis minuni digispido...
Ja teoreetiline võimalus on et saan originaal EDC amordid (need küll täiesti läbi omadega), kui üks tegelane just teadlikult käkki keerama ei hakka.
Jäid ainult seetõttu maha, et auto poleks enam veeremisvõimeline olnud ja ma tegelikult läksin ainult digispodi järgi ja polnud ka vastavaid riideid kaasas.
Siit saab rohkem lugeda nende kohta.
https://www.senatorman.de/Ride-control.htm
Aga nüüd siis bodykiti juurde.
Tegemist siis EVO500 koopiaga.
Mäletate ehk, et suvel jagasin siin linki.
Novot, ega see jutt päris sinnapaika ei jäänud.
Ooteaeg oli 3 kuud. Ja jagasime siis päris kontakte.
3est sai 4, sest minu gmail otsustas, et tegemist on rämpspostiga.
Siis kõik räägitud, mina uurisin inimese tausta, kõik nagu päris. Sisulist hirmu, et tegemist ülelaskjaga oleks, ei olnud. Pangaarve nimi klappis kõige muuga.
Maksma läks 3 kardaani jagu neere.
Ülekanne tehtud, jäin ootama, ah ei 7mes november jõuavad asjad alles temani, siis saab teele panna, okei 3 nädalat veel ootamist. Natuke juba võbeles sees.
Orgunnin transpordi. Sellega läks üli lihtsalt, peaaegu, et vaat liiga lihtsalt, sest minul ei lähe miski mitte kunagi lihtsalt.
Ühesõnaga, ütlesin aadressi ja paki mõõdud ja mul ettevõte transpordi osakond, kus töötan orgunnis veo ära.
Jäi juurde klausel, et kui miskit läheb pekki, siis transa(200€) maksan kinni niikuinii, sest eraisikult transport on riski bisness ja eruroaluse koht broneeritud bla-bla.
Kõik juba hea.... aga vana vänt arvas, et ma tellisin talle takso.
Ühesõnaga, kuubiku juht ei osanud ei inglise, ega saksa keelt.
Aadress, kuhu transa tellisin oli inimese kodu aadress, aga detailid asusid 2km eemal kuskil ...mingis laos.
Tüüp tahtis, et transamees tuleks, ta peale korjaks, teeksid titanicut lao poole, pakikese peale võtaksid, koju tagasi kappaksid ja siis...
Äh, krt jäigi katki, sest remember, keelebarjäär.
Ja siis paluti, et ma telliksin järgmine kord kulleri, kes keelt oskaks.
"Vana nats rsk" oli tahtmine selle peale öelda, aga kuna kaalul oli palju neere ja sääsk oli parajalt munadele maandunud, tegin viisakalt selgeks, et minu poolt oli kõik õigesti tehtud ja transafirma pole takso.
Pikema vaidluseta organiseeriti nende poolt transa ja vähem kui nädalaga mul käes olidki.
Lihtsalt mingi pool aastat pidin ootama.
Neerude hind tänaseks 4800€ ja minu ettevõte mulle täna veel transa eest arvet pole esitanud. Just sain ka palgalipiku, ka seal pole mahaarvamist tehtud.
Ahjaa, kes tahab, võib ennast preorded järjekorda panna, plaan on neist vormid teha ja siis koopia koopiaid.
Hinda ei oska öelda, turukas ilmselt jääks 2,5-3k kanti, aga foorumlastele ikka odavamalt.
Kõik sõltub, kuidas üldse vormidega laabub, minul neid aega teha pole.
A, vahepeal jõudis minuni digispido...
Ja teoreetiline võimalus on et saan originaal EDC amordid (need küll täiesti läbi omadega), kui üks tegelane just teadlikult käkki keerama ei hakka.
Jäid ainult seetõttu maha, et auto poleks enam veeremisvõimeline olnud ja ma tegelikult läksin ainult digispodi järgi ja polnud ka vastavaid riideid kaasas.
Siit saab rohkem lugeda nende kohta.
https://www.senatorman.de/Ride-control.htm
Aga nüüd siis bodykiti juurde.
Tegemist siis EVO500 koopiaga.
Mäletate ehk, et suvel jagasin siin linki.
Novot, ega see jutt päris sinnapaika ei jäänud.
Ooteaeg oli 3 kuud. Ja jagasime siis päris kontakte.
3est sai 4, sest minu gmail otsustas, et tegemist on rämpspostiga.
Siis kõik räägitud, mina uurisin inimese tausta, kõik nagu päris. Sisulist hirmu, et tegemist ülelaskjaga oleks, ei olnud. Pangaarve nimi klappis kõige muuga.
Maksma läks 3 kardaani jagu neere.
Ülekanne tehtud, jäin ootama, ah ei 7mes november jõuavad asjad alles temani, siis saab teele panna, okei 3 nädalat veel ootamist. Natuke juba võbeles sees.
Orgunnin transpordi. Sellega läks üli lihtsalt, peaaegu, et vaat liiga lihtsalt, sest minul ei lähe miski mitte kunagi lihtsalt.
Ühesõnaga, ütlesin aadressi ja paki mõõdud ja mul ettevõte transpordi osakond, kus töötan orgunnis veo ära.
Jäi juurde klausel, et kui miskit läheb pekki, siis transa(200€) maksan kinni niikuinii, sest eraisikult transport on riski bisness ja eruroaluse koht broneeritud bla-bla.
Kõik juba hea.... aga vana vänt arvas, et ma tellisin talle takso.
Ühesõnaga, kuubiku juht ei osanud ei inglise, ega saksa keelt.
Aadress, kuhu transa tellisin oli inimese kodu aadress, aga detailid asusid 2km eemal kuskil ...mingis laos.
Tüüp tahtis, et transamees tuleks, ta peale korjaks, teeksid titanicut lao poole, pakikese peale võtaksid, koju tagasi kappaksid ja siis...
Äh, krt jäigi katki, sest remember, keelebarjäär.
Ja siis paluti, et ma telliksin järgmine kord kulleri, kes keelt oskaks.
"Vana nats rsk" oli tahtmine selle peale öelda, aga kuna kaalul oli palju neere ja sääsk oli parajalt munadele maandunud, tegin viisakalt selgeks, et minu poolt oli kõik õigesti tehtud ja transafirma pole takso.
Pikema vaidluseta organiseeriti nende poolt transa ja vähem kui nädalaga mul käes olidki.
Lihtsalt mingi pool aastat pidin ootama.
Neerude hind tänaseks 4800€ ja minu ettevõte mulle täna veel transa eest arvet pole esitanud. Just sain ka palgalipiku, ka seal pole mahaarvamist tehtud.
Ahjaa, kes tahab, võib ennast preorded järjekorda panna, plaan on neist vormid teha ja siis koopia koopiaid.
Hinda ei oska öelda, turukas ilmselt jääks 2,5-3k kanti, aga foorumlastele ikka odavamalt.
Kõik sõltub, kuidas üldse vormidega laabub, minul neid aega teha pole.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Sa oled nüüd siis neerudeta nagu aru saan.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Veidi kaevamist ja totralt palju vaeva vaja näha ja sai asjad kätte.
Mingi 2h läks kogu tööaeg.
Muidugi hüdrotungi unustasin maha. Keel vestil, pidin leppima renoo maskotiga.
Kõige keerulisemaks osutus tagumiste amortide alumine polt. Lihtsalt polnud jõudu ja ruumi, et lahti keerata.
Panin siis kondi nimodi, et otsaga vastu maad ja lasin tungist auto alla. Auto raskusega vajutas poldi lahti.
Kodus sai katsetatud. Päris tühi pole neist ükski. Esimesed nagu oleksid isegi päris heas korras. Mingi 90% õli alles.
Mingi 2h läks kogu tööaeg.
Muidugi hüdrotungi unustasin maha. Keel vestil, pidin leppima renoo maskotiga.
Kõige keerulisemaks osutus tagumiste amortide alumine polt. Lihtsalt polnud jõudu ja ruumi, et lahti keerata.
Panin siis kondi nimodi, et otsaga vastu maad ja lasin tungist auto alla. Auto raskusega vajutas poldi lahti.
Kodus sai katsetatud. Päris tühi pole neist ükski. Esimesed nagu oleksid isegi päris heas korras. Mingi 90% õli alles.
- Manused
-
- 20221211_151736.jpg (238.48 KiB) Vaadatud 6236 korda
-
- 20221210_130141.jpg (143.59 KiB) Vaadatud 6236 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Tööd jagub rohkem, kui oleks osanud esialgu arvata.
Bodykit on ju fl kere jaoks...
Esimese hooga ehmatas suunatuli ära. Kas on special, aga googlis sirvides, flil ongi suurem.
Aga tagaatiib peaks küll mõlemal versioonil sama olema..
See läheb mul oodatust ikka jupimaad kallimaks.
Esimestel tiibadel puudub ka amordi kannu poolne kinnitusriba, sinna peab miskit välja mõtlema. see on küll pisut allapoole latti.
Kas fl esituli on ka teise kujuga? Mul jääb stange ja tule vahele mingi ca 2cm tühi koht antud hetkel.
Hea on see, et karpe tegema ei pea ülevaatuse ajaks. Küljelaiend katab ilusti roosteaugud ära.
Amortidest ka.
Sain pakkumise poolast 172€ peer amort taastamine. Nad polnud sellistest amortides selle auto puhul kuulnudki.
Kuna mul oli juba üks amort ise lahti lõigatud treipingis selleks ajaks, siis ostsin ise juhtpuksi ja uue simmeri ja pm teen ise valmis.
18€ olid jupid. Taanist leidsin ühe "new old stock" amordi ka(50€), et kui miskit valesti lõikan vms kasutuskõlbmatuks muudan.
Midagi keerulist pole. Gaasiga täitmise jaoks pean tegema special tööriista.
Kuna aga tahan teha avatava amordi, siis tuleb seal veidi timmida. Hülss ja uus kork tuleb teha. Joonised ja CAD failid olemas, vaja normaalselt treipinki, sest minu oma nii peene töö jaoks ei kõlba.
Bodykit on ju fl kere jaoks...
Esimese hooga ehmatas suunatuli ära. Kas on special, aga googlis sirvides, flil ongi suurem.
Aga tagaatiib peaks küll mõlemal versioonil sama olema..
See läheb mul oodatust ikka jupimaad kallimaks.
Esimestel tiibadel puudub ka amordi kannu poolne kinnitusriba, sinna peab miskit välja mõtlema. see on küll pisut allapoole latti.
Kas fl esituli on ka teise kujuga? Mul jääb stange ja tule vahele mingi ca 2cm tühi koht antud hetkel.
Hea on see, et karpe tegema ei pea ülevaatuse ajaks. Küljelaiend katab ilusti roosteaugud ära.
Amortidest ka.
Sain pakkumise poolast 172€ peer amort taastamine. Nad polnud sellistest amortides selle auto puhul kuulnudki.
Kuna mul oli juba üks amort ise lahti lõigatud treipingis selleks ajaks, siis ostsin ise juhtpuksi ja uue simmeri ja pm teen ise valmis.
18€ olid jupid. Taanist leidsin ühe "new old stock" amordi ka(50€), et kui miskit valesti lõikan vms kasutuskõlbmatuks muudan.
Midagi keerulist pole. Gaasiga täitmise jaoks pean tegema special tööriista.
Kuna aga tahan teha avatava amordi, siis tuleb seal veidi timmida. Hülss ja uus kork tuleb teha. Joonised ja CAD failid olemas, vaja normaalselt treipinki, sest minu oma nii peene töö jaoks ei kõlba.
- Manused
-
- 20221215_192443.jpg (222.71 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221216_201432.jpg (254.14 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221215_182959.jpg (156.59 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221213_173843.jpg (129.85 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221213_173810.jpg (153.66 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221225_195851.jpg (90.84 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 321803390_1283668842491438_6838513817021274654_n.jpg (170.94 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 321781922_690685012762211_8837103566001678160_n.jpg (271.27 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 320927677_508439907932544_8109198060303175912_n.jpg (194.19 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221225_201653.jpg (108.5 KiB) Vaadatud 6089 korda
-
- 20221225_194723.jpg (50.97 KiB) Vaadatud 6089 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Tiivakaared lähevad relaka alla nagu nàha. Laiendi alla jääb siis mingi omalooming või on lahendus kuidas see asi lahedada?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Kuna tiivakaared oli kohe algusest saadik plaan ümmarguseks teha, siis rekalat oleksid need nkn näinud hirmutab vaid see, et kaar jookseb jube kõrgele.
Ilmselt läheb kere ühe keremehekätte, äkki ta saab nende vormide asemel plekktiivad samasse kujusse muljuda.... Materjali nagu oleks.
Täiendan ostunimekirja

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Eks seal dtm i sarja autodel oli vb rattale rohkem liikumismaad tehtud. Ega midagi pead 22" alla panema oma replica evole
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Täna terve päeva jaurasin stange lisa, poritiiva alumise kinnituse ning küljelaiendiga.
Rahule on millegagi raske jääda. Venitan, muljun, soojendan, jahutan, võtab enam-vähem kujusse küll.
Samas sedasorti autod pole kunagi näitusepillid olnud.
Aga krt, vahed võiksid paigas olla ja detailid samas tasapinnas.
Ukse kate on ilmselt päriselus oluliselt väiksem. Tundub, et vorm võeti tervelt ukselt ja see ukse laiend jäi lihtsalt sinna alasse sisse.
Mõtlen praegu, kas löön uksele relaka sisse ja ajan kuidagi samasse tasapinda või lõikan fiibri tükil "ukse pleki kõrguse" osa maha.
Sama lugu tundub olema tagumise tiivakaarega.
Rahule on millegagi raske jääda. Venitan, muljun, soojendan, jahutan, võtab enam-vähem kujusse küll.
Samas sedasorti autod pole kunagi näitusepillid olnud.
Aga krt, vahed võiksid paigas olla ja detailid samas tasapinnas.
Ukse kate on ilmselt päriselus oluliselt väiksem. Tundub, et vorm võeti tervelt ukselt ja see ukse laiend jäi lihtsalt sinna alasse sisse.
Mõtlen praegu, kas löön uksele relaka sisse ja ajan kuidagi samasse tasapinda või lõikan fiibri tükil "ukse pleki kõrguse" osa maha.
Sama lugu tundub olema tagumise tiivakaarega.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu