Martink91 Ω A 88a.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Laagripesad lasin klaaskuulis roostest puhtaks. Terveid õõtsasid ei hakanud tegema, klaaskuuli jaoks liiga suur töö ja pärast on see roostehunnik klaaskuuli sees. Ülejäänud õõtsa lasen kuskil liivapritsis teha. Aga enne tuleb kõveraks vajunud sisemised puksi silmad välimisega ühele joonele painutada.
Kas A suured ja B omega õõtsad on sisuliselt samad? Unikas-sedaan erinevust tean.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
On ehk teada, kui palju laiemad?
Iseenesest saaks siis laiust pisut juurde.
Iseenesest saaks siis laiust pisut juurde.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
See eeldax juba koobaste ümber ehitamist.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
A ja B telje vahe on ametlikult 57mm, ehk siis 28,5mm peer külg.
praeguse falcelift B veljega, mis 17'' lähevad näpud kergelt tihkelt koopa ja velje vahele, mis on väiksem, kui 27mm.
Mõtlesin veid ja ei hakka B õõtsadega jändama, oleks kohe laost võtta, siis veel, vaja laiust siis saab flantsidega alati juurde.
Täna käisin tallinnas ja astusin baltic poltist ka läbi 8tk sisekuuskant M10x1,25x20 maksis kokku 19€
praeguse falcelift B veljega, mis 17'' lähevad näpud kergelt tihkelt koopa ja velje vahele, mis on väiksem, kui 27mm.
Mõtlesin veid ja ei hakka B õõtsadega jändama, oleks kohe laost võtta, siis veel, vaja laiust siis saab flantsidega alati juurde.
Täna käisin tallinnas ja astusin baltic poltist ka läbi 8tk sisekuuskant M10x1,25x20 maksis kokku 19€

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Krt, nüüd tuli meelde, miks ma üldse selle 6lk postituse tegin.
Kelelgil Fl suunatuld on pakkuda? Mõlemat esimest. See pre oma hästi ei ulatu sinna tiiva nurka
Kelelgil Fl suunatuld on pakkuda? Mõlemat esimest. See pre oma hästi ei ulatu sinna tiiva nurka

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Tollhetkel ei leidnud uusi.
Aga selle küsimuse peale läksin alvadisse ja oli täitsa olemas, jumala okei hinnaga. 20€ tk. vms.
Peabki ära tellima. Varsti jõuan esitiibadeni.
Tänane seis.
Täpselt 2 nädalat tagasi oli selline
Homme ca 11 paku saab laivi vaadata, kuidas vormi detaili ümbert välja murdma hakkan.
Kui hästi läheb siis tuleva nädal äkki painutatakse õõtsad ka sirgeks.
Aga selle küsimuse peale läksin alvadisse ja oli täitsa olemas, jumala okei hinnaga. 20€ tk. vms.
Peabki ära tellima. Varsti jõuan esitiibadeni.
Tänane seis.
Täpselt 2 nädalat tagasi oli selline
Homme ca 11 paku saab laivi vaadata, kuidas vormi detaili ümbert välja murdma hakkan.
Kui hästi läheb siis tuleva nädal äkki painutatakse õõtsad ka sirgeks.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
sinna läheb ilmselt mingi hernepüss alla.
Sihuke poolik pelmeen auto. Liiga häid asju pole mõttet sinna toppida
Esistange vorm sai valmis. Tuli isegi parem välja, kui esialgu lootsin. Viimasele osale jäi paari kohta õhumull sisse. Selline terav ja kitsas koht kuhu geelkate pidi vajuma ja kartsin, et ei jõua põhja.
Täna tõmbasin auto garaaši sulama. Vaja esi tiivad ja karbikatted auto järgi kujusse saada ja siis võib need sealt maha katkuda ja vormiks lüüa. Suunatuled jõudsid ka millaski minuni, üks oli 13€ teine 18. Depo toodang. Aga külge krt ei lähe. Kerel tuleb plekki vähe lõigata.
Kellegil harjumaal mõnda tutavat kellel sikemasina teenust pakkuda? oleks vaja vanade poritiibade metallosal ca 4mm jonks sisse siketada.
Hetkel on töös stange lipp.
Vormi tegemine tuleb juba üsna hästi välja. Hakkan ise ka juba rahule jääma. Kuna mul see töö venib, siis küsisin antitiibade ja esivõre vormi tegemise jaoks pakkumist mujalt. 4 detaili ja 1900€
Läks 2x suuremaks kui ise lootsin, aga ilmselt tuleb see konks alla neelata. Ma jäängi neid vorme ise tegema.
Sihuke poolik pelmeen auto. Liiga häid asju pole mõttet sinna toppida

Esistange vorm sai valmis. Tuli isegi parem välja, kui esialgu lootsin. Viimasele osale jäi paari kohta õhumull sisse. Selline terav ja kitsas koht kuhu geelkate pidi vajuma ja kartsin, et ei jõua põhja.
Täna tõmbasin auto garaaši sulama. Vaja esi tiivad ja karbikatted auto järgi kujusse saada ja siis võib need sealt maha katkuda ja vormiks lüüa. Suunatuled jõudsid ka millaski minuni, üks oli 13€ teine 18. Depo toodang. Aga külge krt ei lähe. Kerel tuleb plekki vähe lõigata.
Kellegil harjumaal mõnda tutavat kellel sikemasina teenust pakkuda? oleks vaja vanade poritiibade metallosal ca 4mm jonks sisse siketada.
Hetkel on töös stange lipp.
Vormi tegemine tuleb juba üsna hästi välja. Hakkan ise ka juba rahule jääma. Kuna mul see töö venib, siis küsisin antitiibade ja esivõre vormi tegemise jaoks pakkumist mujalt. 4 detaili ja 1900€
Läks 2x suuremaks kui ise lootsin, aga ilmselt tuleb see konks alla neelata. Ma jäängi neid vorme ise tegema.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Kontakt, kes uuris õõtsade sirgestamise kohta loobus tööst 
Aga vormis osas
Sellega käis kiirelt.
Enamus lihvimist-sirgestamist jms. tegin paralleelselt esistangega tegelikult.
Mõned anomaaliad tekkisid ka sisse. Mõlemalt poolt nurka läks nö keema.... täiesti lambist, sest puhtalt krundiga pole seda veel juhtunud.
Aga muidu jään isegi päris rahule seekord. Ainult 2 kohta, kus vormi eemaldusel tüki välja viskas. Ja needki väljaspool detaili.
Põhimõtteliselt võiksin küljekarbikatetega jätkata, aga enne tuleb esiporiitibadega selgus majja saada.

Aga vormis osas
Sellega käis kiirelt.
Enamus lihvimist-sirgestamist jms. tegin paralleelselt esistangega tegelikult.
Mõned anomaaliad tekkisid ka sisse. Mõlemalt poolt nurka läks nö keema.... täiesti lambist, sest puhtalt krundiga pole seda veel juhtunud.
Aga muidu jään isegi päris rahule seekord. Ainult 2 kohta, kus vormi eemaldusel tüki välja viskas. Ja needki väljaspool detaili.
Põhimõtteliselt võiksin küljekarbikatetega jätkata, aga enne tuleb esiporiitibadega selgus majja saada.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Kiirkokkvõte arengutest.
Käisin reedel Anvaril külas.
Võrdlesin enda probleeme tema autoga. Sain teada mis on tehase praak, mis on minu detailide spetsiifiline praak. Aga sellest hiljem.
Ja võrdlesin ka suunakaid.
MInu omad olid TYC, mitte depo. Ja ongi tule enda probleem. Anvaril oli laos juhuslikult depo ka olemas. oli parem, aga samasugune rämps.
Hella maksab 70€ ja saadavus kahjuks null.
Romulates pole, keegi fbs ka ei paku mitte midagi.
Aga romulast sain 3000 esituled
KAs kellegil oleks kasvõi laenuks esialgu midagi pakkuda, et ma saaksin tiiva auto suhtes paika panna vähemalt? Küll hiljem saan kuskilt välismaalt ka kalli rahaga uue tule tellida. Praegu aeg surub peale. Suht kohe kohe jõuab järg esitiibadeni. Küljekarbi katted lähevad ilmselt homme juba PVA alla.
Keegi oskab öelda, mis pistik see on? Nurgasst ntauke näha ka milline võre serv on. Aga vigadest.
Taga tiiva lisa. Esi võre. Kole ja servad on ümmargused Ohtralt pahtlit ja nüüd on peaaegu selline nagu originaalis olema peaks. Seda sai peale fotot veel veidi mudida. Vasak küljekarbi kate.
Originaalis selline vahe täitsa päriselt. Lihvisin karbi kitsamaks, nii et markeeritud triip sai ak välja lihvitud. Sihuke korras banaan. Nurk maha lõigata, et tiivaga vahe sisse ei jääks. Aerosooliga tegin jälje, et tiivaga ilusti kokku istuks. Kui varem oli aste sirge, siis nüüd on punase ala osa täis pahteldatud. Vähe kõverik. Sai seegi sirgeks. Peaaegu on hea. Veidi pahtlit veel ja sobib idekalt. Natukene veel pahtliga täita. Suht suurepärane. Ilma pingutamata idekas tulemus. UPS. Kahe riide kihi vahel oli tühjus. Polnud korralikult läbi rullitud. Keset platsi oli muhk. Füüniga soojaks. Et kate pehmuse ja massi all laiali ei vajuks, kahele poole keerasin laua külge pulgad. Ja mass peale. Tulemus hea.
Käisin reedel Anvaril külas.
Võrdlesin enda probleeme tema autoga. Sain teada mis on tehase praak, mis on minu detailide spetsiifiline praak. Aga sellest hiljem.
Ja võrdlesin ka suunakaid.
MInu omad olid TYC, mitte depo. Ja ongi tule enda probleem. Anvaril oli laos juhuslikult depo ka olemas. oli parem, aga samasugune rämps.
Hella maksab 70€ ja saadavus kahjuks null.
Romulates pole, keegi fbs ka ei paku mitte midagi.
Aga romulast sain 3000 esituled

KAs kellegil oleks kasvõi laenuks esialgu midagi pakkuda, et ma saaksin tiiva auto suhtes paika panna vähemalt? Küll hiljem saan kuskilt välismaalt ka kalli rahaga uue tule tellida. Praegu aeg surub peale. Suht kohe kohe jõuab järg esitiibadeni. Küljekarbi katted lähevad ilmselt homme juba PVA alla.
Keegi oskab öelda, mis pistik see on? Nurgasst ntauke näha ka milline võre serv on. Aga vigadest.
Taga tiiva lisa. Esi võre. Kole ja servad on ümmargused Ohtralt pahtlit ja nüüd on peaaegu selline nagu originaalis olema peaks. Seda sai peale fotot veel veidi mudida. Vasak küljekarbi kate.
Originaalis selline vahe täitsa päriselt. Lihvisin karbi kitsamaks, nii et markeeritud triip sai ak välja lihvitud. Sihuke korras banaan. Nurk maha lõigata, et tiivaga vahe sisse ei jääks. Aerosooliga tegin jälje, et tiivaga ilusti kokku istuks. Kui varem oli aste sirge, siis nüüd on punase ala osa täis pahteldatud. Vähe kõverik. Sai seegi sirgeks. Peaaegu on hea. Veidi pahtlit veel ja sobib idekalt. Natukene veel pahtliga täita. Suht suurepärane. Ilma pingutamata idekas tulemus. UPS. Kahe riide kihi vahel oli tühjus. Polnud korralikult läbi rullitud. Keset platsi oli muhk. Füüniga soojaks. Et kate pehmuse ja massi all laiali ei vajuks, kahele poole keerasin laua külge pulgad. Ja mass peale. Tulemus hea.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
-
- Omegaclub juhatus
- Postitusi: 3224
- Liitunud: 02 Okt 2007 19:10
- Auto: omega 2,5 DTI 2002 a
- Asukoht: Jõhvi
- Has tänanud: 65 korda
- Been tänatud: 73 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Usun,et Oskajal äkki leidub suunakaid.
Kleebiste omandamise,või klubiga liitumise soovi korral pöörduda minu poole läbi priva,või helistades 56643833.