Talilööja 3.0 Martin

Klubi külastajate autod. Nendest pildid ja info.
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Youkiyou.

Üks päev tuli idee, kuna A'd ma ilmselgelt valmis ei saa selle talve jooksul isegi mitte nii palju, et mootorit vahele, siis tuleb osta üks teine. Või siis....kolmas omega arvestuse järgi.
Kindlasti palju võimsust ja kuna saabi pealt tulnud 3.0 turbokas on keldris oma aega ootamas, siis võis ka mootori rikkega olla.
Igastahes, kohe kuulutuse sisestamise järgselt, tomzz(Namaste) suunas õige omanikuni, siis sai seda ka vaatama mindud.
20241130_145026.jpg
20241130_145026.jpg (327.84 KiB) Vaadatud 1206 korda
Ees on irsmcheri iluvõre.

Mis seal ikka, paras rääbis oli, aga sai diil tehtud, raha üle ja....aga oma nimele ei saa.
Transpordiametis mingi error. See oli lauppäev.
Esmaspäev kõne transpordiametisse, seal miskit sehkendati, aga päeva lõpuks miskit targemaks ei saanud.
Tegin eelmisele omanikule ettepaneku omanikuvahetus katkestada ja asi otsastpeale teha.
NB, auto oli ka ajutiselt registrist kustutatud, ka see sai uuesti arvele võetud.
Igastahes teist korda asi toimis, kindlustus peale ja autole järgi.

Kui proovisõidul oli mingi veider korterman kiirendamisel(lihtsalt kooles ära), siis nüüd sõidule minnes enam nii hull polnud, kuigi vahest puterdas.
Tanklas värsket 98sat peale ja tundub, et on jonksus. Ainult moootorituld viskab vahest, kiirendades ja kergelt meelitades kaob ära. pole aega saanud, et vaadata mis värk on. Aga käima läheb ikka jube kehvalt. Ükspäev vist minut aega käiasin järjepanu, purtsus, plärtsus, summutist viskas halli pilve, aga käima läks.

Asi kodus. Otse garaasi ja osandama. Nimelt olid sellel küljes need ATL numbriga oomi küljekarbikatted ja tagastange.
Ei tahtnud neid lõhkuda, nii et keerasin need küprokid sealt välja.
Esistange sain eraldi kaasa, see on kahjuks katki, aga minu jaoks mitte lootusetult.

Detailid on jõhkralt rasked. Pm on originaal stange peale ehitatud kuidagi fiibri ja pahtliga. Ma arvan, et ma ei luiska, kui ma ütlen, et tagastange on 30kg. Orikas vist pole isegi mitte 10kg.
20241204_213420.jpg
20241204_213420.jpg (181.88 KiB) Vaadatud 1206 korda
20241204_214937.jpg
20241204_214937.jpg (261.79 KiB) Vaadatud 1206 korda
Küljekarbi katted läksid ühel pool katusekivi kruvidega kinni. Laia peaga ja värki. Seal karpidega oli nkn hapusti. Üks karp normilt ära tõstetud, see sai kuvaldaga sirgeks tagasi löödud.

Järgmine ülesanne on leida LSD differ. Sellega aitas Raks hädast välja. Nii et ei ole midagi, et sinu mõte läks nahka, ei läinud, sai oomile alla, lihtsalt natukene teisele.
Diisli 3,27 differ käes, poest COMMA LS 80w-90 õli ka, ostsin uue kütusefiltri ka igaks petteks. Valeo toodang, plastik korpusega.
Kuna kliima pani villast ja kompuutris oli temperatuuri näiduks F, tõmbasin esiotsa laiali. Andur täitsa puudu.
Hella andur(10€) läks külge. Ei viitsinud nende 3€stega jantida, las olla hea asi.

Vabajooksu differ alt käes ja vot, diisli oma otse alla ei topi. Diisli omal M14 keermega poldid küljepeal, aga sellel M12.
Kiirelt otsida, äkki kellegil polte ja kronsat pakkuda. Või äärmisel juhul lihtsalt polte, kronsa võib puurpingis üle ka puurida.

Igastahes ei tulnud siit midagi.
Kuna ülekanne oli nkn vale, siis võtsin nõuks, et vahetan sisud ringi.

Bensuka differ tuli vabsee hästi laiali, märkimisväärset jõudu rakendama ei pidanud.
Diisli oma peksin see est kuvaldaga lahti. Ega ta tulemata ei jäänud, aga pea jubedalt valutas sellest lõhkumisest juba.
Kõik seest puhtaks...
Siis meenus, et tegelikult mul peaks vist kuskil üks LSD element killesse pakituna vedelema....
Aga noh, jah, jäägu siis nii.
20241208_165236.jpg
20241208_165236.jpg (209.55 KiB) Vaadatud 1206 korda

LSD alla, tagastange aka külge ja biiter vat et valmis.

A, meenus veel, et autosse ei tulnud sooja...
Või noh, mingi hetk tuli, aga siis külmetasin edasi.
Esiklaas ei kuivanudki Pärnu- Keila liinil ära.
Pärnus oskasin selle ülevaatuseta pelleriga erakate ees ketsi ka teha. Vend helistab tagant ja ütles, mis sa krt pullid :D
A ma ise ei saanud arugi :D
Pullilt käib edasi küll, kuskil pimedas kohas vajutasin 200 käppelt sisse. Sõidab üsna sujuvalt.

Keegi seal juba varem laamendanud. Kindalaekale kinnitusi enam ei eksisteerinud, nii et see leidis uue koha prügikastis.
Salongi radikat ka vist vahetatud, konsooli nahk ära rebitud.
Igastahes leidsin, et lahti on kaks hooba, üks siseringluse oma, see käis mürasummutse vastu, selle rebisin eest ära.
Kunde soojaklapi regull hoob ka lahti, See sai kokku. Katsetades oli vähe imelik, mootor ketras jube vähekene seda asja, aga niipalju veits regullib ikka. Seda vist näppima ei hakka.
Juhi pool ja maki taga tundusid hoovad paigas olema.

Autos oli muidugi kena prügimägi.
Olulisemateks leidudesks mingi avamata monsteri eriseerja energjajook, pakk musta pipart ja poolik hallitav pakk mesikäpa küpsised.
Terve auto oli täis nipukaid. Ma arvan, et terve paki sai kokku nendest :D

Proovisõitu veel teinud pole, eks näha saab mis värk on.

Talveks piigid ka ootamas :D
Manused
20241204_213510.jpg
20241204_213510.jpg (203.45 KiB) Vaadatud 1206 korda
20241204_214130.jpg
20241204_214130.jpg (209.54 KiB) Vaadatud 1206 korda
20241204_214837.jpg
20241204_214837.jpg (211.69 KiB) Vaadatud 1206 korda
20241208_203004.jpg
20241208_203004.jpg (176.05 KiB) Vaadatud 1206 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2362
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Winterpeeter 3.0 Martin

Postitus Postitas Tomzz »

Oota mis selle sumpsi otsaga on?😂
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Winterpeeter 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Talle tuli tangidega veidi viagrat anda.
ei tegelt, see vist ATL stangega ei sobinud kokku ja siis ots alla suunatud vms.

A, meenus veel, et tagastange on minu kunagise TDSi oma. 8 aastat vedeles tagahoovis ja ootas oma aega :D

Auto on MV6, aga tehasest LSD'd all ei olnud :O
Istmed on ka vanemad sisse visatud, turvapadjata versioon, mäludega ja puha. Mis seal enne olid?

Ma tahtsin midagi väga ebaolulislt veel kirjutada, aga vot ei tule meelde.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2362
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Tomzz »

Kui mina selle auto endale
tõin (ka Tallinnast) siis sellel
oli pehme must plüüssisu, elektriline.
Kkk alud(punased) minu ajast ja piduritolmuplekid läksid ka minu käes A varuosana uued. Mis neist alles tänaseks ei tea..
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3556
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 52 korda
Been tänatud: 71 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Rax »

ATL kuulus Ohtlikus lennus ja Jospa ex.
Ega ma selle lsd pärast pisarat küll ei poeta, mustal ka all😁
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Alu klapikambrikaaned on alles,
Piduriplekid tunduvad alles olema.
Kässar võtab ka, ainult eelmine omanik ütles, et vist tuleb reguleerida tüvile minekuks.
A, udukad ka ei toimi. kahtlustan nupu viga.

Ahaa.
Mis mul meenus.
Kuna sellel oli roolinahk täitsa ribadeks, siis otsisin keldrist ka rooli välja.... jälle minu vana TDSi oma.
Ilusti oli kilesse pakitud, aga siiski pesin puhtaks.
20241203_211339.jpg
20241203_211339.jpg (148.53 KiB) Vaadatud 1175 korda
See sai päris kena.
Nüüd järjekord auto küljes oleva eemaldamine.
Siplesin, mis ma siplesin, aga seda krt kätte ei saanud.
Nii et rebisin vana naha lihtsalt küljest ära ja nüüd on kummirool.

Vot tak.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2362
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Tomzz »

Sellel
on udutulede relee kaitsmekarbi taga see võib ka hapu olla. Seal
oli 3v 4 releed kokku. 1 neist olid udukate oma.
Kunagi ise korra vahetasin. Muidugi pole välistatud ka nupp ise.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Nonii.
Esimesed kiiremad tehtud.
Sitale käivitumisele sain mingisuguse lahenduse.
Kontrollisin küünlaid ja mõnedel tundusid suured vahed olema. Painutasin kokkupoole ja käitivtub palju paremini vb oleks pidanud kõiki painutama.

Väike tuuning ka.
20241215_135720.jpg
20241215_135720.jpg (202.1 KiB) Vaadatud 1078 korda
Võtsin 4ja auto jagu. Mingi 60€ vist oli peaaegu arve. Leedust 3me päevaga postkastis.

Nüüd otsiks veel mingit kahte suuuuuurt kleepsu, umbes sellist, mida üle kahe ukse ristipidi kleepida. Näiteks suur opeli embleem vms.

Nädala sees panin tähele ühte kuulutust, kus tehti oomi juppideks.
sees olid rekarod, lauppäev käisin kuskil Viljandimaal neil järgi.
200 kohaliku. Algne mõte oli küll Evosse toppida need, aga see võib täna ilma istmeteta ka olla. Läksid piiterisse.
Kuna neid istmeid juba üritati kuskile mujale toppida, siis juhi istme raam rikuti ära. Õnneks omadest varudest sai uue raami ja ka turvavööpandla.

Keegi oskab aimata, mis viimasel fotol toimub :D ?
NB, mõlemad on tagumised uksed.

A ja seda käivitumise mure mul selle mootoriga üldse enam ei ole.
Manused
20241215_175414.jpg
20241215_175414.jpg (166.2 KiB) Vaadatud 1078 korda
20241215_154535.jpg
20241215_154535.jpg (156.74 KiB) Vaadatud 1078 korda
20241215_160728.jpg
20241215_160728.jpg (225.39 KiB) Vaadatud 1078 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Rax
Klubiliige
Postitusi: 3556
Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
Auto: 2.5DTI
Asukoht: Tartu linn
Has tänanud: 52 korda
Been tänatud: 71 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Rax »

Tagumistel ustel ei tohiks olla minu mäletamist mööda sellist ukse piirajat nagu ees, selle lollaka plast seibiga.
56232754
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Aeg mingi postitus teha.

Selle autoga juhtus sihuke kole lugu et....
Umbes 20km peale sihtotstarbelist kasutamist otsustas mootor poegima hakata...
Kepsi tuli läbi karteri ja ütles "hello from the other side".
Umbes 30 sekundit saale kolsust kuni sellise klõbinani, nagu oleks kruusakivid mööda põhja käinud.

Nii. teine v6 mootor mul küll olemas, aga kuna see saabi pealt, siis seal kindlasti karter teine. Evo tahab sedaani õõtsasid ja pooltelgi ka niikuinii saada.
Teisipäev rändasin siis uuesti pärnumaale, samma hoovi, kust selle hõbedase tõin ja sikutasin omale treilasse.
Treilal vints katki, nii et tõmbasime kohaliku T40nega selle siis peale.
Tagasitee oli suht rahulik, seda enam, et mingi tegelane otsustas terve Pärnu-Tallinn liinil 80-ja 85 vahel lasta.
Minul küttekulu ka madal, mingi 7,8 vist tuli keskmine.
20241217_202919.jpg
20241217_202919.jpg (178.79 KiB) Vaadatud 992 korda
Reedel vintsisin selle junni omal garaaši. Laupäeval hakkasin sellega tegelema. Eesmärk oli mootor enne käima saada, kui osandama hakkan.
Esiteks ei taha tühja tööd teha, teiseks on ta automaatkasti otsas ja oleks vaja teada kas see üldse toimib.

Auto on normaalselt ära lammutatud. esiklaas sees juba mitu aastat, salong hävinud.
Süütelukk ja tagune puruks, jupid leidsin vaiba pealt ülesse. polstrid laiali. Esiistmeid pole üldse.
Kusjuures tehasest on päris hea varustusega olnud. Autotelefon, cd box, tagaustes ventilaatorid, katuseluuk, kaardin. Esiistmed olid puudu, sest eelmine omanik ei saanud neid üleeelmiselt kaasa. Quess what, sellel olid nahk recarod sees.

Süüteluku panin enamvähem kokku, starter ei toimi.

Esimene sekeldus oli üldse vesi küünalde pesades.
Õnneks küünlad sees, aga vihmavett kõik küünlapesad täis.
need puhtaks, käivitama, ei toimi.
Kontrollisin kütterõhku, on olemas.
Sädet pole, kõik immo korras, veakoode pole, live data näitab vända andurit ilusti.
tomzz juba vihjab, et süütepool õhtal.

Tegin siis pleeniumi lahti ja, vat kus. ega sädet saagi olla, kui poolil juhtmed lahti ühendatud on.
Juhtmed kokku, sära küünaldel ja ka minu silmis.
Udasin seal kapoti all kruvvariga starterit anda, kui käima potsatas. Veits gaasi ka käega ja... krt, ta oli mul salongist draivi peal. MIna kättpidi kapotiall kinni, auto sõidab edasi, kohe jõuab töölauani.
Õnneks suri enne välja, aga igasugu asju jäi küll teepeale, millest üle sõitsin.

Selge, käigukast ka toimib.

Veits udasin selle süütelukuga veel. Sain aru, et ma olin kaks juppi omavahel valesti pannud. need õigesti ja starter toimib täitsa süütelukust. Aga puruks on see ikka.

Vähe huvitavat veel.
Maale jõudsin, siis palusin venda, et aitaks selle mul treila pealt maha lükata, sest ma üksi ei jõudnud. Ma pidin ikkagi samal ajal roolis olemas ja aknad lahti ei käi.
Vend tundis auto ära ja ütles, et ta tahtis seda 5a tagasi osta. Just selle katkise esiklaasiga jäi see meelde.

Kuna autol on üsna heas korras kere, ls alla 200 000, siis sai ühele siin otse pakutud, et kere ei taha osta?
Jutu käigus selgus, et need puuduolevad recaro nahistmed on täna minu biturbos.
20241220_191828.jpg
20241220_191828.jpg (230.19 KiB) Vaadatud 992 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2362
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Tomzz »

seal mootoris õli oli sees ikka või?😅
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Siis, kui ostsin siis oli. Kontrollisin :D
Peale karteri purunemist kindlasti enam polnud.
Vahepealsel ajal ei oska öelda, õli tuluke ei läinud isegi põlema.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Vahepeal veits juttu ka.
20241223_165743.jpg
20241223_165743.jpg (229.78 KiB) Vaadatud 930 korda
https://photos.app.goo.gl/2MFZfkEgGLuQdBwF9
20241225_164902.jpg
20241225_164902.jpg (142.92 KiB) Vaadatud 930 korda
20241225_164914.jpg
20241225_164914.jpg (221.71 KiB) Vaadatud 930 korda
20241225_170838.jpg
20241225_170838.jpg (212.7 KiB) Vaadatud 930 korda
Mootor sai käima pandud. Mingi kahtlane kolin oli sees.
Tuli ja kadus.

Saalekolks?

Aga muidugi.
Ei tea, kas sellel kunagi õli oligi vahetatud. Sihukest muda ei tekita ühe saalega. Ja pealegi, enne läks võttur umbe ja siis alles tuli saalekas järgi.
Nüüd on mul 3 3 liitrist V6te ja nende kolme peale üks normaalne väntvõll.

Viisin täna vända tõukurisse kontrolli. Muidu on kaelalihv 38€ kaela kohta, mille alla neelaksin kenasti, aga nad ütlesid, et 80% juhtudel on vänt kõver ja mõni teine kael vajab seetõttu veel lihvimist, et asi jonksus oleks. Mingi üle 100 ei taha küll vist välja käia selle eest...
saaled ka vaja osta ju. 40€ komplekt remontmõõt+sama palju tavakad.

saabi mootor peale?
Noup, Risto002 tuli välja huvitava vihjega, et seal on surveaste ju palju madalam. 10,8 asemel 9,6 vist oli või... anyway, kw jäävad ilmselt jube palju vähemaks, kui see NAks teha.
Kuna vända kontrolli tehakse alles järgmine aasta, jumal teab millal, järjekorra värk, siis ilmselt lammutan selle saabi mootori laiali ja tõstan vända ümber lihtsalt.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2362
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Tomzz »

Lihtsam vist enne igat mootori ostu karter avada kui sellist pilti hiljem "pauguga" avastada..julm möks lihtsalt.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Kasutaja avatar
Martin
Klubiliige
Postitusi: 2789
Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
Asukoht: Keila/Tallinn
Has tänanud: 30 korda
Been tänatud: 83 korda

Re: Talilööja 3.0 Martin

Postitus Postitas Martin »

Ma isegi ei kujuta ette, kuidas see võimalik on.
Ma küll ei süvenenud selle tehnilise muda DNAse, kuid lihtsalt vana õli see nüüüd ka olla ei saanud.
Teised vända ja kepsu saaled olid korras ka.
Okei, mingid kerged triibud olid sees, aga nihikuga mõõtes oli tulemus ok (seda ütleb profiesionaalne meteroloog :D)
no sorry, pole kodus digi mikromeetrit, 3 mikronilise täpsusega :D
Silindri seinad küll täiesti siledad. Jah, võiks üle hoonida. Aga seda ma tegema ei hakka.
Aga endiselt, seda muda oli väga palju.
terve see plekist pann... mingi 5mm kiht selle sees.
See on väga suur kogus tehnilist muda.

Ma olen suht kindel, et see veiko, kellet selle sara ostsin teadis, et mingi kasjakk on.
"ma vist ei pannudki seda kordagi tööle".
Tra.
Ainuke vist hea asi on remuse lõpupütt selle sara pealt. Katid on unikad(alla 200 kella wtf). ei tea, kas sai orikate eest 300 kokkuostus ja pani 50€ tk unikad alla või? Lootus oli, et äkki vähemalt LSD all. niipaljut sulle. Tagasilla õõtsad on minu vaba vajadus. Ja no, saan lõpuks kulumistriipudeta pre salongi plastikud oma biturbosse.
Ja selle, krdi teise õlituli ei lähe isegi põlema. Kusjuures, mingi hetk isegi mõtlesin, et pagan, kas ma seda ei kontrollinud, kui ostsin, no panin tähele küll, aga unustasin kohe ära.
Peab tsekkima, kas pirn üldse sees on.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Vasta