Üks päev tuli idee, kuna A'd ma ilmselgelt valmis ei saa selle talve jooksul isegi mitte nii palju, et mootorit vahele, siis tuleb osta üks teine. Või siis....kolmas omega arvestuse järgi.
Kindlasti palju võimsust ja kuna saabi pealt tulnud 3.0 turbokas on keldris oma aega ootamas, siis võis ka mootori rikkega olla.
Igastahes, kohe kuulutuse sisestamise järgselt, tomzz(Namaste) suunas õige omanikuni, siis sai seda ka vaatama mindud. Ees on irsmcheri iluvõre.
Mis seal ikka, paras rääbis oli, aga sai diil tehtud, raha üle ja....aga oma nimele ei saa.
Transpordiametis mingi error. See oli lauppäev.
Esmaspäev kõne transpordiametisse, seal miskit sehkendati, aga päeva lõpuks miskit targemaks ei saanud.
Tegin eelmisele omanikule ettepaneku omanikuvahetus katkestada ja asi otsastpeale teha.
NB, auto oli ka ajutiselt registrist kustutatud, ka see sai uuesti arvele võetud.
Igastahes teist korda asi toimis, kindlustus peale ja autole järgi.
Kui proovisõidul oli mingi veider korterman kiirendamisel(lihtsalt kooles ära), siis nüüd sõidule minnes enam nii hull polnud, kuigi vahest puterdas.
Tanklas värsket 98sat peale ja tundub, et on jonksus. Ainult moootorituld viskab vahest, kiirendades ja kergelt meelitades kaob ära. pole aega saanud, et vaadata mis värk on. Aga käima läheb ikka jube kehvalt. Ükspäev vist minut aega käiasin järjepanu, purtsus, plärtsus, summutist viskas halli pilve, aga käima läks.
Asi kodus. Otse garaasi ja osandama. Nimelt olid sellel küljes need ATL numbriga oomi küljekarbikatted ja tagastange.
Ei tahtnud neid lõhkuda, nii et keerasin need küprokid sealt välja.
Esistange sain eraldi kaasa, see on kahjuks katki, aga minu jaoks mitte lootusetult.
Detailid on jõhkralt rasked. Pm on originaal stange peale ehitatud kuidagi fiibri ja pahtliga. Ma arvan, et ma ei luiska, kui ma ütlen, et tagastange on 30kg. Orikas vist pole isegi mitte 10kg. Küljekarbi katted läksid ühel pool katusekivi kruvidega kinni. Laia peaga ja värki. Seal karpidega oli nkn hapusti. Üks karp normilt ära tõstetud, see sai kuvaldaga sirgeks tagasi löödud.
Järgmine ülesanne on leida LSD differ. Sellega aitas Raks hädast välja. Nii et ei ole midagi, et sinu mõte läks nahka, ei läinud, sai oomile alla, lihtsalt natukene teisele.
Diisli 3,27 differ käes, poest COMMA LS 80w-90 õli ka, ostsin uue kütusefiltri ka igaks petteks. Valeo toodang, plastik korpusega.
Kuna kliima pani villast ja kompuutris oli temperatuuri näiduks F, tõmbasin esiotsa laiali. Andur täitsa puudu.
Hella andur(10€) läks külge. Ei viitsinud nende 3€stega jantida, las olla hea asi.
Vabajooksu differ alt käes ja vot, diisli oma otse alla ei topi. Diisli omal M14 keermega poldid küljepeal, aga sellel M12.
Kiirelt otsida, äkki kellegil polte ja kronsat pakkuda. Või äärmisel juhul lihtsalt polte, kronsa võib puurpingis üle ka puurida.
Igastahes ei tulnud siit midagi.
Kuna ülekanne oli nkn vale, siis võtsin nõuks, et vahetan sisud ringi.
Bensuka differ tuli vabsee hästi laiali, märkimisväärset jõudu rakendama ei pidanud.
Diisli oma peksin see est kuvaldaga lahti. Ega ta tulemata ei jäänud, aga pea jubedalt valutas sellest lõhkumisest juba.
Kõik seest puhtaks...
Siis meenus, et tegelikult mul peaks vist kuskil üks LSD element killesse pakituna vedelema....
Aga noh, jah, jäägu siis nii.
LSD alla, tagastange aka külge ja biiter vat et valmis.
A, meenus veel, et autosse ei tulnud sooja...
Või noh, mingi hetk tuli, aga siis külmetasin edasi.
Esiklaas ei kuivanudki Pärnu- Keila liinil ära.
Pärnus oskasin selle ülevaatuseta pelleriga erakate ees ketsi ka teha. Vend helistab tagant ja ütles, mis sa krt pullid

A ma ise ei saanud arugi

Pullilt käib edasi küll, kuskil pimedas kohas vajutasin 200 käppelt sisse. Sõidab üsna sujuvalt.
Keegi seal juba varem laamendanud. Kindalaekale kinnitusi enam ei eksisteerinud, nii et see leidis uue koha prügikastis.
Salongi radikat ka vist vahetatud, konsooli nahk ära rebitud.
Igastahes leidsin, et lahti on kaks hooba, üks siseringluse oma, see käis mürasummutse vastu, selle rebisin eest ära.
Kunde soojaklapi regull hoob ka lahti, See sai kokku. Katsetades oli vähe imelik, mootor ketras jube vähekene seda asja, aga niipalju veits regullib ikka. Seda vist näppima ei hakka.
Juhi pool ja maki taga tundusid hoovad paigas olema.
Autos oli muidugi kena prügimägi.
Olulisemateks leidudesks mingi avamata monsteri eriseerja energjajook, pakk musta pipart ja poolik hallitav pakk mesikäpa küpsised.
Terve auto oli täis nipukaid. Ma arvan, et terve paki sai kokku nendest

Proovisõitu veel teinud pole, eks näha saab mis värk on.
Talveks piigid ka ootamas
