Martink91 Ω A 88a.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Esimesed poritiiva vormid valmis. Algmaterjal ka autole külge jõudnud.
Tänaseks 1 esimene detail ka juba vormist tõmmatud. Murekohad selged ja järgmise korraga veidi muudan tehnoloogijat.
Esistange alla panin PVA eraldust ja siis lükkasin makro otsa. Makro moodustab stange tala ja stange vahelise padja. PVA abil peaksin tulevikus saama, vähemalt teoreetiliselt, stange ilma suurema vaevata eest ära.
Tagumine porikaar ka valmis. Kleepisin külge ja tuimalt tagant paksult makrot täis.
Jäänud on veel väike luugitiib teha.
Peab selleks hoogu võtma.
Ja kunagi lubasin, et teen mingi know-how video....
Well, siin https://www.youtube.com/watch?v=U9_PU832_70 see on.
Pool põhjalik. Suht puusalt tehtud, ilma igasuguse käsikirjata ja tagantjärgi mõtlen, et oleks saanud igas osas kõvasti juurde rääkida, aga ei viitsi rohkem parandada. Mõned osad on veel tulemas.
Tänaseks 1 esimene detail ka juba vormist tõmmatud. Murekohad selged ja järgmise korraga veidi muudan tehnoloogijat.
Esistange alla panin PVA eraldust ja siis lükkasin makro otsa. Makro moodustab stange tala ja stange vahelise padja. PVA abil peaksin tulevikus saama, vähemalt teoreetiliselt, stange ilma suurema vaevata eest ära.
Tagumine porikaar ka valmis. Kleepisin külge ja tuimalt tagant paksult makrot täis.
Jäänud on veel väike luugitiib teha.
Peab selleks hoogu võtma.
Ja kunagi lubasin, et teen mingi know-how video....
Well, siin https://www.youtube.com/watch?v=U9_PU832_70 see on.
Pool põhjalik. Suht puusalt tehtud, ilma igasuguse käsikirjata ja tagantjärgi mõtlen, et oleks saanud igas osas kõvasti juurde rääkida, aga ei viitsi rohkem parandada. Mõned osad on veel tulemas.
- Manused
-
- 20240421_193614.jpg (262.13 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240503_165746.jpg (199.55 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240420_123355.jpg (206.43 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240415_221953.jpg (203.34 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240414_143743.jpg (211.33 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240406_144729.jpg (243.9 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240323_120435.jpg (193.01 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240323_120425.jpg (153.75 KiB) Vaadatud 3944 korda
-
- 20240319_230907.jpg (207.71 KiB) Vaadatud 3944 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
bubub,zububub
Look what I got.
290kohaliku koos transporidga.
Nagu neetud on ka see veidi kõver....
Ainukesed asjad, mis minul ilmselt sirged on, on ringid.
Look what I got.
290kohaliku koos transporidga.
Nagu neetud on ka see veidi kõver....
Ainukesed asjad, mis minul ilmselt sirged on, on ringid.
- Manused
-
- 20240513_150421.jpg (178 KiB) Vaadatud 3860 korda
-
- 20240513_150453.jpg (214.51 KiB) Vaadatud 3860 korda
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Nüüd küsin teie arvamust.
Kuna mul on selle tiiva suhtes natukene omaloomingut, siis mis arvate kumba varianti tiiva nurgad teha?
Evol originaalis on mingi väike terav nurk, umbes nagu vaskapoolsel fotol seal klaasfiibrina paistab, mitte küll päris selle kujuga, aga enamvähem selline.
Suur nurk, mis on kerele markeriga joonistatud, läheks raadiustega ilusti kokku(pildil suht silmaga tõmmatud), aga seda on vormi sisse väga keeruline teha, kuna on õhuke.
Variant oleks ka nii, nagu parempoolsel fotol. Ilma spetsiifilise nurgata, vormi sisse pigem lihtne teha.
Esimese võre sain ka sirgeks. Üllatavalt lihtne oli.
Kuna mul on selle tiiva suhtes natukene omaloomingut, siis mis arvate kumba varianti tiiva nurgad teha?
Evol originaalis on mingi väike terav nurk, umbes nagu vaskapoolsel fotol seal klaasfiibrina paistab, mitte küll päris selle kujuga, aga enamvähem selline.
Suur nurk, mis on kerele markeriga joonistatud, läheks raadiustega ilusti kokku(pildil suht silmaga tõmmatud), aga seda on vormi sisse väga keeruline teha, kuna on õhuke.
Variant oleks ka nii, nagu parempoolsel fotol. Ilma spetsiifilise nurgata, vormi sisse pigem lihtne teha.
Esimese võre sain ka sirgeks. Üllatavalt lihtne oli.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
aga kui see joon nö tulega ühte tõmmata.. oleks ka üks variant. Muidugi sealt läheb tiib vist maru õhukeseks.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Vastusega jäite kahjuks mõlemad pisut hiljaks.
Omalgi oli mõte täitsa tuleni tõmmata, aga sellist asja pärast teha.... no käsilamineerimisega vist ei saagi hakkama. Mingi survevorm vb jah.
Mis kusjuures ongi plaanis. Aga ka siis, asi jääb õhuke ja ilmselt tuulega see serv hakkab üldse lopendama vms.
Plaan on minna PUR materjali teed, siis on nagu täitsa originaal tükk. aga tegin väikse nurgaga selle asja.
Kommenteerida väga ei viitsi, vaadake parem pilte.
Üsna banaan tiib. Et mõlema poole nurgad ühesugused oleks, sai plastist šabloon tehtud. Peale esimest kruntimist ilmnes päris palju pisikesi kraatreid. Minifreesiga lasin taskud sisse ja täitsin pahtliga ära. Täna läks vormi tegemiseks. Väike video tiivast enne kruntimist. Pahteldamisega olin ühelpool.
https://photos.app.goo.gl/dBBCqhbkEmo36XWZ9
Omalgi oli mõte täitsa tuleni tõmmata, aga sellist asja pärast teha.... no käsilamineerimisega vist ei saagi hakkama. Mingi survevorm vb jah.
Mis kusjuures ongi plaanis. Aga ka siis, asi jääb õhuke ja ilmselt tuulega see serv hakkab üldse lopendama vms.
Plaan on minna PUR materjali teed, siis on nagu täitsa originaal tükk. aga tegin väikse nurgaga selle asja.
Kommenteerida väga ei viitsi, vaadake parem pilte.
Üsna banaan tiib. Et mõlema poole nurgad ühesugused oleks, sai plastist šabloon tehtud. Peale esimest kruntimist ilmnes päris palju pisikesi kraatreid. Minifreesiga lasin taskud sisse ja täitsin pahtliga ära. Täna läks vormi tegemiseks. Väike video tiivast enne kruntimist. Pahteldamisega olin ühelpool.
https://photos.app.goo.gl/dBBCqhbkEmo36XWZ9
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Viimasest postitusest päris kaua möödas.
3000 vaatamist.... mingi boti kari käib jälgimas seda või?
Mingeid asju on päris palju tehtud. Pagasi tiiva vormi sai 2x tehtud. Pikk jutt, ei viitsi, pea valutab. Mingi 9 versiooni proovi tiibasid teinud.
2 seti on valmis tehtud, üks on ka maha müüdud, teisele pole viitsinud juba mitu kuud ostjat leida
Lihtsalt pole öelnud kellegile, et valmis on. Neid peab ka iga nurga alt pildistama ju.
Aga välimuskleepsudele võtsin pakkumise. Hind jääb kuskile 1200-1500€ juurde. Iga kleeps disainitakse pm nullist. Mingi aeg üritan sellega ka tegelema hakata.
Kuna ma tõin hiljuti ühe romu omale, siis sealt alt sain tagasilla.
(NB vasak support on tutikas remondifondi oma, kui kellegile huvi pakub.) Üsna rosotes oli teine, aga hakkama sain. Kõik poldid tulid keevitusega välja ja ühe pidin täiendavalt veel puurpingis välja puurima. Seda oli siis juba eelnevalt välja keeratud aga kinni kiilunud. Sinna keevitus ei mõjunud.
Kuna kõik oli nii kole, siis mõtlesin, et lasen liivapritsis ikka üle. No ei kannata mina ikka üle naha tegemist, kui teha, siis hästi teha
Teisipäev viisin kõik detailid pritsipoistele, pidin kolmapäev kätte saama.
Kolmapäev kohale, vsjo, detailid vedelevad sama kohapeal kuhu teisipäev jätsin. Veits pist off, et jälle mingi kamm, lendasin uksest sisse. Vaatan tüübid värvivad seal. Küsin et äkki siis saab juba värvi ka selga?
Ütles, et kasutavad mingit värvi, mis juba klaaskiudu sisaldab, et jube tugev värv, laevadel kasutatakse. veits raha juurde ja mulle sobis, okei, reedel siis saab kätte, et neljapäev pritsivad värvivad ja reedeni kuivab.
Davai, reedel ennatlikult kõne peale, kauge on? A, ei siin ikka ei saa, tule laupäev, et siis saab. No meil muidugi klubiga pidu. Ütlesin küll, et davai laupäev tulen järgi. Laupäev muidugi ei viitsinud kuskile minna. Esmaspäeva hommikul lähen tööle, seal uksest sisse ei saa, terve kvartal pime, meil elektrit pole. Tööpäev jääb ära. Helistan siis esmaspäeva hommikul, et davai, tuleks detailide järgi (jäävad mulle veits teepeale). A, ei siin ikka ei saa, tule õhtul.....
pool 5 helistasin. saab kätte? ja saab..
Kohale, ja 1 detail puhta värvimata unustatud ja teise riputasin konksu otsa tagasi. Poolikult värvitud.
Tra, koguaeg on mingi blät nahui geberniit.
Ülejäänu tassisin koju. Kodus avastan, et mõnel veel paar haljamat kohta, need lasin würthi mattmusta spreiga üle.
Teenuse hind koos värvimisega 75€ kusjuures aitäh Faricule, kes mulle originaal OM tulmuplekid müüs.
Sain odavamalt, kui need ebay B varuosad.
Nii, detailid käes ja naabrimehe juurde hüdropressima.
Täis puksid läksid peaaegu valutult sisse. Ikka muidugi silikooniga mõlemalt poort libestatuna.
Laager läks mõlemal hästi sisse, aga ühel tõmbas kuidagi rummu kõveraks, ja rikkus laagri ära. Nüüd pean uue laagri tellima. Õnneks FAGi laager ainult 20€ tk. kusjuures mutri stopperit polnud kaasas, aga 2 stopperrõngast ja üks stopper pin... Ei tea, kuhu see laager veel sobib.
3000 vaatamist.... mingi boti kari käib jälgimas seda või?
Mingeid asju on päris palju tehtud. Pagasi tiiva vormi sai 2x tehtud. Pikk jutt, ei viitsi, pea valutab. Mingi 9 versiooni proovi tiibasid teinud.
2 seti on valmis tehtud, üks on ka maha müüdud, teisele pole viitsinud juba mitu kuud ostjat leida

Lihtsalt pole öelnud kellegile, et valmis on. Neid peab ka iga nurga alt pildistama ju.
Aga välimuskleepsudele võtsin pakkumise. Hind jääb kuskile 1200-1500€ juurde. Iga kleeps disainitakse pm nullist. Mingi aeg üritan sellega ka tegelema hakata.
Kuna ma tõin hiljuti ühe romu omale, siis sealt alt sain tagasilla.
(NB vasak support on tutikas remondifondi oma, kui kellegile huvi pakub.) Üsna rosotes oli teine, aga hakkama sain. Kõik poldid tulid keevitusega välja ja ühe pidin täiendavalt veel puurpingis välja puurima. Seda oli siis juba eelnevalt välja keeratud aga kinni kiilunud. Sinna keevitus ei mõjunud.
Kuna kõik oli nii kole, siis mõtlesin, et lasen liivapritsis ikka üle. No ei kannata mina ikka üle naha tegemist, kui teha, siis hästi teha

Teisipäev viisin kõik detailid pritsipoistele, pidin kolmapäev kätte saama.
Kolmapäev kohale, vsjo, detailid vedelevad sama kohapeal kuhu teisipäev jätsin. Veits pist off, et jälle mingi kamm, lendasin uksest sisse. Vaatan tüübid värvivad seal. Küsin et äkki siis saab juba värvi ka selga?
Ütles, et kasutavad mingit värvi, mis juba klaaskiudu sisaldab, et jube tugev värv, laevadel kasutatakse. veits raha juurde ja mulle sobis, okei, reedel siis saab kätte, et neljapäev pritsivad värvivad ja reedeni kuivab.
Davai, reedel ennatlikult kõne peale, kauge on? A, ei siin ikka ei saa, tule laupäev, et siis saab. No meil muidugi klubiga pidu. Ütlesin küll, et davai laupäev tulen järgi. Laupäev muidugi ei viitsinud kuskile minna. Esmaspäeva hommikul lähen tööle, seal uksest sisse ei saa, terve kvartal pime, meil elektrit pole. Tööpäev jääb ära. Helistan siis esmaspäeva hommikul, et davai, tuleks detailide järgi (jäävad mulle veits teepeale). A, ei siin ikka ei saa, tule õhtul.....
pool 5 helistasin. saab kätte? ja saab..
Kohale, ja 1 detail puhta värvimata unustatud ja teise riputasin konksu otsa tagasi. Poolikult värvitud.
Tra, koguaeg on mingi blät nahui geberniit.
Ülejäänu tassisin koju. Kodus avastan, et mõnel veel paar haljamat kohta, need lasin würthi mattmusta spreiga üle.
Teenuse hind koos värvimisega 75€ kusjuures aitäh Faricule, kes mulle originaal OM tulmuplekid müüs.
Sain odavamalt, kui need ebay B varuosad.
Nii, detailid käes ja naabrimehe juurde hüdropressima.
Täis puksid läksid peaaegu valutult sisse. Ikka muidugi silikooniga mõlemalt poort libestatuna.
Laager läks mõlemal hästi sisse, aga ühel tõmbas kuidagi rummu kõveraks, ja rikkus laagri ära. Nüüd pean uue laagri tellima. Õnneks FAGi laager ainult 20€ tk. kusjuures mutri stopperit polnud kaasas, aga 2 stopperrõngast ja üks stopper pin... Ei tea, kuhu see laager veel sobib.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
peale silla pritsimist ja värvi sai A sillast B sild
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
A tala ja B õõtsad.
56mm lisa laiust rööpmele
56mm lisa laiust rööpmele
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Meil väikevennaga calibra pealt juba sarnane kogemus olemas. Kahele calibrale läheb veel. Doonorosad on olemas(omega fl 2,2 sedaankered). Vaatab äkki saab b silla a silla asemele panna... Kui on juppe millega keresse kinnitada tagumist osa.
See teema sul hea lugemine/vaatamine. Omal no ei ole viitsimist sarnase asjaga tegeleda. Aega oleks.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Nonii.
eelmine nädal sattusin faceris juhuslikult ühe müügikuulutuse otsa.
Palju küsimusi, tegime videokõne, veendusin profiilis ja selles mõttes ilmselt kommirahaga sain kätte. teele pandi Belgiast
Esimese hooga oli kerge ehmatus, sest need peaksid vähemalt meeteri pikkused junnid olema..
Tegin lahti ja, okei selge.
Tegemist siis päris originaal täiskummiliistudega, vähemalt jutu põhjal.
Müüja väitis, et on 6 auto jagu, aga pakist välja võttes selgus, et lausa 7 ning üks tagumine vasak ka üle.
Tegemist on täieliku käsitööga.
Ekstruuditud ühest pikast lindist ning lõigatud käsitsi mõõtu ning vajalikud nurgad ja faasid kõik käsitsi tehtud.
Iga liist on pisut omamoodi ja ka erineva pikkusega.
Fotol nad pole küll joondatud, et päris nii hull ka pole
6 setti läheb müüki.
eelmine nädal sattusin faceris juhuslikult ühe müügikuulutuse otsa.
Palju küsimusi, tegime videokõne, veendusin profiilis ja selles mõttes ilmselt kommirahaga sain kätte. teele pandi Belgiast
Esimese hooga oli kerge ehmatus, sest need peaksid vähemalt meeteri pikkused junnid olema..
Tegin lahti ja, okei selge.
Tegemist siis päris originaal täiskummiliistudega, vähemalt jutu põhjal.
Müüja väitis, et on 6 auto jagu, aga pakist välja võttes selgus, et lausa 7 ning üks tagumine vasak ka üle.
Tegemist on täieliku käsitööga.
Ekstruuditud ühest pikast lindist ning lõigatud käsitsi mõõtu ning vajalikud nurgad ja faasid kõik käsitsi tehtud.
Iga liist on pisut omamoodi ja ka erineva pikkusega.
Fotol nad pole küll joondatud, et päris nii hull ka pole

6 setti läheb müüki.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Ukselliistudega on mõistmatu ülelend.
Pikkus on uste omadel õige, pleki soonega istub ka kokku, aga kuju on vale ja soone koht on cm jagu vale....
Sellist nalja ma ei oodanud.
Müüja "ei näe" sõnumeid.
See selleks. Neelame alla.
Oli aeg hakata tagasilda vahetama. Paraku on kere juba üle 2 nädala garaasis olnud.
Keegi on normaalselt midagi kunagi lappida üritanud
Tegelikult on asi naljast kaugel. Sihuke sitt on kokku keeratud
Keevisliited on kerepahtliga siledaks tõmmatud ja mingit vene tõrva täis kallatud. Plekitükid pole isegi ühes tükis, vaid jupikaupa üsteise külge lisatud nagu kapsalehed.
Mida rohkem roostes kohti nühin, seda enam roostepesasid leian.
Kuna sillatala põhiosa on sama, siis tekkis eeldus, et äkki lansekas ka sama. Kontrollisin üle, tundus visuaalselt sama.
Opeli chatist sain ka kinnitust, et on sama.
Istme alune plekk paistab ka täitsa sama olema. Seda sain mürasummutusmatiga katsetada, mis valatult sobis sisse.
Keegi aga teab, kas põhjaplekk ka sama? Lõikaks põhja tagumise osa B pealt ära ja tõstaks ümber.
nagu ikka läks projekt käest ära.....
Pikkus on uste omadel õige, pleki soonega istub ka kokku, aga kuju on vale ja soone koht on cm jagu vale....
Sellist nalja ma ei oodanud.
Müüja "ei näe" sõnumeid.
See selleks. Neelame alla.
Oli aeg hakata tagasilda vahetama. Paraku on kere juba üle 2 nädala garaasis olnud.
Keegi on normaalselt midagi kunagi lappida üritanud

Tegelikult on asi naljast kaugel. Sihuke sitt on kokku keeratud

Keevisliited on kerepahtliga siledaks tõmmatud ja mingit vene tõrva täis kallatud. Plekitükid pole isegi ühes tükis, vaid jupikaupa üsteise külge lisatud nagu kapsalehed.
Mida rohkem roostes kohti nühin, seda enam roostepesasid leian.
Kuna sillatala põhiosa on sama, siis tekkis eeldus, et äkki lansekas ka sama. Kontrollisin üle, tundus visuaalselt sama.
Opeli chatist sain ka kinnitust, et on sama.
Istme alune plekk paistab ka täitsa sama olema. Seda sain mürasummutusmatiga katsetada, mis valatult sobis sisse.
Keegi aga teab, kas põhjaplekk ka sama? Lõikaks põhja tagumise osa B pealt ära ja tõstaks ümber.
nagu ikka läks projekt käest ära.....
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
oota see kere pidi parem olema ju meie valgest
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Tuleb nii välja.
Okei, tagaistuja jalgealused on vist kõigil probleem olnud alati, aga lanseka ja sealt edasi osas, see oli täielik üllatus.
Okei, tagaistuja jalgealused on vist kõigil probleem olnud alati, aga lanseka ja sealt edasi osas, see oli täielik üllatus.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Tomzz
- Administraator
- Postitusi: 2362
- Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
- Auto: Ainult head autod😎
- Asukoht: P.ä.r.n.U
- Has tänanud: 70 korda
- Been tänatud: 72 korda
Re: Martink91 Ω A 88a.
Paljudel
tegelt sealt ka mäda. Ma puurisin vedrukandurid ka lahti ja tegin need ka korda. Seal
all oli ka korralik
üllatus.
tegelt sealt ka mäda. Ma puurisin vedrukandurid ka lahti ja tegin need ka korda. Seal
all oli ka korralik
üllatus.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu