Tappev palavus ja mootori töö

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
Oomiposs

Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Oomiposs »

Tere.

Püstitaks siis teema, küsimusega, et kui hea see 30+ kraadine palavus autole on? Endale tundub, et auto on uimasem ja minek ikka kehvem kui jaheda ilmaga. Muideks sama olen täheldanud ka vihmase ja märja ilmaga, auto jääb uimasemaks? On sellel mingi seos või on asi minu autos ainult? V6 125kW :?:
Kasutaja avatar
siidisaba
Klubiliige
Postitusi: 1064
Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
Auto: Opel
Asukoht: Pärnu
Has tänanud: 5 korda

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas siidisaba »

Meie autol alati vihma/sombuse ja jaheda ilmaga minek parem :)
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time ;)
Kasutaja avatar
Argo
Klubiliige
Postitusi: 388
Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
Asukoht: Läänemaa
Has tänanud: 7 korda
Been tänatud: 3 korda

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Argo »

Mul endal ka samasuguse mootoriga auto 2,5 v6 125 kw ja peaks ütlema et mul selliseid probleeme küll ei ole. Vihmase ja sellise sombuse ilmaga läheb auto tavaliselt palju paremini edasi ja tunda pole küll olnud et auto oleks uimane olnud või halvemini pöördesse läinud.
oblikas

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas oblikas »

mida jahedam ja niiskem õhk , seda parem minek. see töötab kõigi autode peal.
Q-tok

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Q-tok »

Mida jahedamat õhku mootori sisselaskesüsteem võtab,seda paremini auto pöördesse läheb.
arska
Huviline
Postitusi: 1640
Liitunud: 23 Sept 2009 18:02
Asukoht: seal kus jope ripub +358400617139

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas arska »

see on täiesti normaalne,isegi turbo masinad tahavad kylma 6hku,see on ikkagi mootor,ära tee sest välja!
Image
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Tim »

Täna linnas fooride taga vaeveldes viskas seieri ikka 100 peale ära ja siis oli kudagi uimane jahh see liikumine.
Külma/jahedat õhku mahub lihtsalt rohkem silindrisse ja siis ka põlemisprotsess efektiivsem.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
MegaHabe
Klubiliige
Postitusi: 1978
Liitunud: 02 Mai 2006 13:08
Asukoht: lääne-virumaa tapa 55903622
Has tänanud: 4 korda
Been tänatud: 7 korda

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas MegaHabe »

madalatel pööreten tunnen seda ka mina aga tõmme tekkib 4000pr pääl :mrgreen:
MInu õigekiri ei kuulu komenteerimisele!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kFBVY8oH83A
Sull

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Sull »

Mul on hea :D t6mmet ei tekigi :D ja ainuke auto juures mis kuumust ei kannata olen ma ise :D
Sorri.. Offtopic :D
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Tim »

Arutaks natuke mootori jahutusteemal.
On kellelgi veel sellist asja juhtunud,et linnas sõites kipub seier 100´c peale minema(mõlemad ventikad töötavad),maanteel on asi enamvähem,nii 90-95´c,temperatuuri näitas sellel päeval 37´c
Siis selline asi kahh,kui masin seisma jätta siis jäävad kohe ka jahutus ventikad seisma aga audidel ja VW aga töötab ventilaator peale süüte välja keeramist edasi(niikaua kui termoandur vajalikuks peab).Igastahes ükspäev oli peale 10min.seismist jahutusvedelik nii kuumaks läinud,et süüte sissekeeramisel oli jahutusvedeliku seier põhjas(punase ala peal)ja mootor käivitus kudagi kahtlaselt(nagu oleks detoneerinud vms.)Peale min.töötamist vajus seier natuke alla 100´c.(mõlemad ventikad töötasid)

Kas on kudagi võimalik ka omegal asi nii teha,et jahutus toimiks edasi,hoolimata välja keeratud süütest.Ja töötaks iseseisvalt siis kui jahutusvedelik peale sõitu uuesti nii kuumaks läheb,et termoandur rakendub.
Natuke uurisin juba asja kahh,jahutusventika releele tuleb pidev toide aga relee rakendub ainult siis kui süüde sees.Ise seda elektri värki niipalju ei jaga,on keegi oma omegal jahutusventika süsteemi täiendanud?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
egert

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas egert »

minul näiteks käib sundjahutus edasi kui süüde väljas 8) 2,5tdi
Kasutaja avatar
Argo
Klubiliige
Postitusi: 388
Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
Asukoht: Läänemaa
Has tänanud: 7 korda
Been tänatud: 3 korda

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Argo »

Minul 2,5 v6 bensiini mootoriga 97 aasta masinal on niimoodi et kui auto on väga kuum ja seisma jätad keerad süüte välja siis töötab sund jahutus edasi ja kliimaradika ventikad töötavad ka sama kaua kui sund ventikas. Siin kuumade ilmadega sõitsin garaasi jätsin auto seisma ja ventikad panid veel ming 5-6 minutid edasi nii et see peaks olema täita normaalne asi. võib olla vanematel mudelitel ei olnud selles süsteemi et jahutus ventilaator töötas nii kaua kuni süüde oli sees :)
Viimati muutis Argo, 15 Juul 2010 07:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
mardus72
Klubiliige
Postitusi: 1184
Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
Auto: volvo v60cc
Asukoht: Tartu
Has tänanud: 13 korda
Been tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas mardus72 »

Mul ka nii,et vendikad huugavad edasi kui seisma jätta ja motori temp on üle 92-e.Tim sul siis mingi relee viga seal ehk.
Kui probleemi saab lahendada,siis pole mõtet muretseda.Kui mitte,siis mis seal enam muretseda;)
Image
Erki
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 06 Nov 2006 16:54
Asukoht: Tallinn

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas Erki »

Mul 95.a 2,5TD, kolme sõidetud aasta jooksul polnud varem tähele pannud, et vent tööle jääks pärast seismajätmist, aga sel suvel juhtub seda pea iga päev. Ehk siis veidi vanematel autodel ka ikkagi sama teema, et jahutab vajadusel maha pärast seismajätmist.
sonyc

Re: Tappev palavus ja mootori töö

Postitus Postitas sonyc »

Ventikate süsteem on ühenduses süüteluku süsteemiga.Sellepärast peale süüte välja keeramist ventikad seisma jäävadki.
Vasta