Püstitaks siis teema, küsimusega, et kui hea see 30+ kraadine palavus autole on? Endale tundub, et auto on uimasem ja minek ikka kehvem kui jaheda ilmaga. Muideks sama olen täheldanud ka vihmase ja märja ilmaga, auto jääb uimasemaks? On sellel mingi seos või on asi minu autos ainult? V6 125kW
Mul endal ka samasuguse mootoriga auto 2,5 v6 125 kw ja peaks ütlema et mul selliseid probleeme küll ei ole. Vihmase ja sellise sombuse ilmaga läheb auto tavaliselt palju paremini edasi ja tunda pole küll olnud et auto oleks uimane olnud või halvemini pöördesse läinud.
Täna linnas fooride taga vaeveldes viskas seieri ikka 100 peale ära ja siis oli kudagi uimane jahh see liikumine.
Külma/jahedat õhku mahub lihtsalt rohkem silindrisse ja siis ka põlemisprotsess efektiivsem.
Arutaks natuke mootori jahutusteemal.
On kellelgi veel sellist asja juhtunud,et linnas sõites kipub seier 100´c peale minema(mõlemad ventikad töötavad),maanteel on asi enamvähem,nii 90-95´c,temperatuuri näitas sellel päeval 37´c
Siis selline asi kahh,kui masin seisma jätta siis jäävad kohe ka jahutus ventikad seisma aga audidel ja VW aga töötab ventilaator peale süüte välja keeramist edasi(niikaua kui termoandur vajalikuks peab).Igastahes ükspäev oli peale 10min.seismist jahutusvedelik nii kuumaks läinud,et süüte sissekeeramisel oli jahutusvedeliku seier põhjas(punase ala peal)ja mootor käivitus kudagi kahtlaselt(nagu oleks detoneerinud vms.)Peale min.töötamist vajus seier natuke alla 100´c.(mõlemad ventikad töötasid)
Kas on kudagi võimalik ka omegal asi nii teha,et jahutus toimiks edasi,hoolimata välja keeratud süütest.Ja töötaks iseseisvalt siis kui jahutusvedelik peale sõitu uuesti nii kuumaks läheb,et termoandur rakendub.
Natuke uurisin juba asja kahh,jahutusventika releele tuleb pidev toide aga relee rakendub ainult siis kui süüde sees.Ise seda elektri värki niipalju ei jaga,on keegi oma omegal jahutusventika süsteemi täiendanud?
Minul 2,5 v6 bensiini mootoriga 97 aasta masinal on niimoodi et kui auto on väga kuum ja seisma jätad keerad süüte välja siis töötab sund jahutus edasi ja kliimaradika ventikad töötavad ka sama kaua kui sund ventikas. Siin kuumade ilmadega sõitsin garaasi jätsin auto seisma ja ventikad panid veel ming 5-6 minutid edasi nii et see peaks olema täita normaalne asi. võib olla vanematel mudelitel ei olnud selles süsteemi et jahutus ventilaator töötas nii kaua kuni süüde oli sees
Viimati muutis Argo, 15 Juul 2010 07:30, muudetud 1 kord kokku.
Mul 95.a 2,5TD, kolme sõidetud aasta jooksul polnud varem tähele pannud, et vent tööle jääks pärast seismajätmist, aga sel suvel juhtub seda pea iga päev. Ehk siis veidi vanematel autodel ka ikkagi sama teema, et jahutab vajadusel maha pärast seismajätmist.