Oipljääd...mida te siia kirjutate!
1. Tegemist on 110KW diisliga!
2. Seal pole juhtpihustist haisugi!
3. Küünalde pärast ei sure auto välja ja läheb käima ka kui pole just -25 (commonrail)
4. paagisisesest pumbast läheb kütus etteandepumpa, mis on põhja all, paremal esiistme all. Sealt juba läheb osa tagasivoolu. Kui põhja alune pump ei tööta korralikult siis käima ei lähe ja sureb välja kuna kõrgsurvepump ei saa enam kütet kätte. Etteande rõhk on diagnostiga kontrollitav, ma hetkel peast ei oska rõhku öelda aga alla 1.5 bar ei tohi kindlasti olla. Kui süüte sisse keerad, siis peab pump kergelt undama hakkama, lase seda kellegsi kuulata, katsuda (see pump töötab päris päris mitu sekundit peale süüte siisse keeramist). Selle pumba elupäevade lõppemine on üsna tavaline arvestades auto vanust ja läbisõitu. Tõenäoliselt selles ongi viga.
Lisaks võid kontrollida, et kõrgsurvepump ei lekiks, ei oleks diisline.