2,5 diisel 110kw ei lähe käima
-
egert
2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Tere! Hommikul tööle minnes olin saanud kilomeetri jagu sõita kui auto välja suri, nimelt käian käian aga ei luba ka. Arvasin, et filter umbes, pole kaua vahetanud, sai uus pandud ei midagi. Paagi sisene pump lööb kütet, aga mootori juurde filtrisse küte ei jõua, seal 2 voolikut, tagasivool paaki ka toimib
täitsa nõutu ei oska kuskilt enam viga vaadata. Auto sai sooja viidud, et miskit kuskil vb jääs aga hommikul läks käima ilma probleemideta ei käiamist ega midagi 
Viimati muutis egert, 12 Jaan 2011 17:18, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Sellel pidavat olema 2 pumpa üks paagi sisene ja teine kohe pärast seda kuskil paagi ees. Kontrolli see kaa üle 
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Mis süsteemiga see küte sinna üldse jõuab, paagist lööb pump ettende pumbale mis lööb kütte filtrisse ja sealt edasi kõrgsurvepumpa? Sai paagi juurest need voolikud küljest võetud, kust küte minema peaks sealt ta ka läheb ja tuleb teise voolikusse tagasi (tagasivool siis nagu ma aru saan?) kust küte siis edasi ei jõua kui paaki tagasi surub 
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
mootorijuurde ei jõua kindlasti küte või?
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Nii, filtris küte on! Filtri peal on mingi pistik juhtmega, see maha võtta siis auk filtris, süüdet sisse välja keerates hakkab sealt august mullitama ja siis sujuvalt voolama. Uuesti punn peale ja juhtmed taha ning süüdet anda ikka ei midagi, ei luba kordagi. Kõva survega sinna filtrisse küte peab tulema? Armatuuris ka ühtegi hoiatavat tuld põlema ei lähe!
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Äki õhk sees pärast filtri vahetust, või halvem mingi andur. Hiljuti omal just oli, et kütusega raudselt jama (ise arvasin) ja nüüd tuli välja, et juhtpihusti andur läbi.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
No aga filtris küte on, käiatud sai teda omajagu, et kui õhk oleks vahel siis peaks olema see sealt juba läinud. Juhtpihusti anduri viga oli siis käima läks? Ja kui ei kas lubas vähemalt? Minul ainult starter veab ringi ja muud ei midagi.
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Kas küünlad ikka tööle hakkavad?
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Küünlad vahetatud talve alguses ja nagu ma ennist mainisin, hommikul läks nagu paugupill käima, süüde sisse keerata hakkab küünalde tuli põlema ja siis kustub nagu tavaliselt.
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Aga seda ju soojas ruumis. Kontrolli ikkagi igaksjuhuks küünlad üle. Kas vool nendeni jõuab jne...
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Sul automaat või manuaal kastiga auto, kui manuaal siis käima korra tõmmata proovida.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Automaat on, auto jäi hommikul teeäärde seima ja 2h pärast kui isa uurima läks, küünlad võttis siis taha ja korra nagu lubas käima ka minna aga muud midagi, ketra ja ketra.
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Oipljääd...mida te siia kirjutate!
1. Tegemist on 110KW diisliga!
2. Seal pole juhtpihustist haisugi!
3. Küünalde pärast ei sure auto välja ja läheb käima ka kui pole just -25 (commonrail)
4. paagisisesest pumbast läheb kütus etteandepumpa, mis on põhja all, paremal esiistme all. Sealt juba läheb osa tagasivoolu. Kui põhja alune pump ei tööta korralikult siis käima ei lähe ja sureb välja kuna kõrgsurvepump ei saa enam kütet kätte. Etteande rõhk on diagnostiga kontrollitav, ma hetkel peast ei oska rõhku öelda aga alla 1.5 bar ei tohi kindlasti olla. Kui süüte sisse keerad, siis peab pump kergelt undama hakkama, lase seda kellegsi kuulata, katsuda (see pump töötab päris päris mitu sekundit peale süüte siisse keeramist). Selle pumba elupäevade lõppemine on üsna tavaline arvestades auto vanust ja läbisõitu. Tõenäoliselt selles ongi viga.
Lisaks võid kontrollida, et kõrgsurvepump ei lekiks, ei oleks diisline.
1. Tegemist on 110KW diisliga!
2. Seal pole juhtpihustist haisugi!
3. Küünalde pärast ei sure auto välja ja läheb käima ka kui pole just -25 (commonrail)
4. paagisisesest pumbast läheb kütus etteandepumpa, mis on põhja all, paremal esiistme all. Sealt juba läheb osa tagasivoolu. Kui põhja alune pump ei tööta korralikult siis käima ei lähe ja sureb välja kuna kõrgsurvepump ei saa enam kütet kätte. Etteande rõhk on diagnostiga kontrollitav, ma hetkel peast ei oska rõhku öelda aga alla 1.5 bar ei tohi kindlasti olla. Kui süüte sisse keerad, siis peab pump kergelt undama hakkama, lase seda kellegsi kuulata, katsuda (see pump töötab päris päris mitu sekundit peale süüte siisse keeramist). Selle pumba elupäevade lõppemine on üsna tavaline arvestades auto vanust ja läbisõitu. Tõenäoliselt selles ongi viga.
Lisaks võid kontrollida, et kõrgsurvepump ei lekiks, ei oleks diisline.
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
mjah kõhu alune pump ongi tumm
aga pistikusse ei tule ka nagu voolu peale ... nüüd kaitsme ka üle vaatama
-
egert
Re: 2,5 diisel 110kw ei lähe käima
Sai veidi vaadatud ja proovitud, lasime pumbale otse voolu peale ja pump lööb. Sai kohe ka süüdet antud ja auto hakkas käima
Nüüd oleks vaja teada kus on selle pumba kaitse või juhib selle tööd relee? Kas mootoriruumis või rooli all? Mootoriruumis on kaks kopsikut, ühes pisemas on 80-sed kaitmed ja need on vist küünalde omad, aga kolmnurkses on releesid ja mõned kaitsmed.