Kui lähed ikkagi autot vaatama, räägi omanik niipalju ära, et too oleks nõus kasvõi korraks kohapeal mootori piirajasse lasta. Sina samalajal jälgi klapikambrikaane ääri, kui ei pritsi midagi välja, on üks suur mure mõneks ajaks murtud. Kui peaks roolivõimu õli lekkima, oleks seda auto alt näha. Viska pilk auto alla, veel parem oleks kui saaks estakaadi peale korraks. Kui lekkeid ei näe, siis ju OK. Kuula ka kui ühtlaselt mootor käib. Iga puterdamine võib tähendada sada-miljon viga alates siis mootori alt osast ja lõpetades karterituulutusega. Keera ka õlikork maha, kui on natuke kondensi, pole hullu, kuid kui on hullemalt seda löga seal, siis võib viitada sellele, et tosool pääseb sul sinna, kuhu ta ei peaks pääsema. Sellele muidugi järgneks kohe remont + õlivahetus mootoris.Egon kirjutas:kaaslased!!!!! vahet ei ole mitu hooba tal onoleks tegelt vaja teada mida üldse sellise mootoriga auto juures vaadata et ta natuke aega mul ikka koos püsiks mitte et ma temasse kohe miljoone ei peaks sisse tampima hakkama:D
vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
ega jah täiestiõigus.opelist kirjutas:Neil mootoritel esineb keskmisest tihedamini vedelikupidamatust, ülejäänud probleemid ei ole eriti märkimisväärsed.Egon kirjutas:kaaslased!!!!! vahet ei ole mitu hooba tal onoleks tegelt vaja teada mida üldse sellise mootoriga auto juures vaadata et ta natuke aega mul ikka koos püsiks mitte et ma temasse kohe miljoone ei peaks sisse tampima hakkama:D
iseenesest on tegemist hästi vedava motoga, kui kõik vedelikud vahetada õigeaegselt, jälgida et andurid oleks korras,tihendid,rihm ja filtrid ka head , siis anna ainult tuld, omega nagu omega ikka

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
plaan on jah teda ikka vatama minna ja uurida vähe...
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida?
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida?

- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
krt mehed siin arutavad nagu hakkaks uut autot ostma:D:D:D:D
vana opel lekibki nats, endal ka samasugune, ja roostetab ka:D
vana opel lekibki nats, endal ka samasugune, ja roostetab ka:D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

-
- Huviline
- Postitusi: 186
- Liitunud: 01 Mär 2010 19:01
- Asukoht: Lääne-Virumaa kadrina ja Vantaa
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
Ega jah tänapäeval tahavad ostjad saada, et vana auto oleks nagu uus
- Anz69
- Huviline
- Postitusi: 780
- Liitunud: 14 Mär 2007 01:53
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
- Has tänanud: 36 korda
- Been tänatud: 25 korda
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
naljakas minuarust ka suht, krt kui tahad uut autot siis mine osta salongist:D:D:D
Vectra GTS 2.0T 2004' [131AVS]
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod
Omega 3.2 vagun 2001' [498THS]
Diisliga köetakse maja ning küntakse põldu, bensiiniga sõidavad autod

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
ilmselt radika küljest plastik natukese mõranend , heal juhul kannatab liimida , kehvemal juhul uus radikasEgon kirjutas:plaan on jah teda ikka vatama minna ja uurida vähe...
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida?

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
Nii ta on jahh...reageeda tuleks selliselt,et mootorit ei tohi keema lasta kui jahutussüsteem lekib.potsataja kirjutas:ilmselt radika küljest plastik natukese mõranend , heal juhul kannatab liimida , kehvemal juhul uus radikasEgon kirjutas:plaan on jah teda ikka vatama minna ja uurida vähe...
nüüd omanik rääkis et tal radikas hakkas kuskilt läbi laskma...mingi lõdviku kohast kus lõdvik kinni läheb et kui temp. üle 90 läheb sis pidi jahutusvedelikku välja nirisema hakkama....kuidas sellele reageerida?
See radika purunemine oleks võinud vabalt ka mõni päev hiljem juhtuda-uue omaniku käes.
Ise olen juba oma masinal 2,5a.jooksul juba 2 radikat välja vahetanud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
nüüd sis juba auto ära vahetatud!
olengi jälle omega omanik:D
autost sis niipalju hetkel et mootor ise on küll pms lekkevaba...ei mitte mingit õli plekki pole mootori peal....ainuke asi on jah praegu see et radikal see plastik nats katki ja kui temp üle 90 läheb siis hakkab välja pritsima...aga pragu leidsin sellele ajutise lahenduse(maanteel sõites pole probleemi sest jahutab niipalju ikka aga linnas aknad alla ja puhur sooja puhkuma sis temp üles ei lähe niipalju)
roostet on tal nüüd ka väga minimaalselt..kõige rohkem on kõrvalistuja poolsel tagumisel uksel..aga mitte väljapoolt vaadates...aga praeguseks aitab...teen kiirelt radika korda ja näitan kõigile oma uhket oomi:D

autost sis niipalju hetkel et mootor ise on küll pms lekkevaba...ei mitte mingit õli plekki pole mootori peal....ainuke asi on jah praegu see et radikal see plastik nats katki ja kui temp üle 90 läheb siis hakkab välja pritsima...aga pragu leidsin sellele ajutise lahenduse(maanteel sõites pole probleemi sest jahutab niipalju ikka aga linnas aknad alla ja puhur sooja puhkuma sis temp üles ei lähe niipalju)
roostet on tal nüüd ka väga minimaalselt..kõige rohkem on kõrvalistuja poolsel tagumisel uksel..aga mitte väljapoolt vaadates...aga praeguseks aitab...teen kiirelt radika korda ja näitan kõigile oma uhket oomi:D
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
Seni, kuni radika korda saad, ära keera paisupaagi korki kõvasti peale vaid ainult nii, et tunned, et tihend käib vastu. Siis ei lähe nii kõva surve jahutussärki.
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
aga kas siis toimub see korralik tsirkuleerimine(kuulsin tuttavalt et sis ei funka korralikult selline asi) ei ole muidugi kindel! aga kui nii saab sis hea...kuna alles nv saaks ta korralikult korda teha...varem vaja temaga sõita:D
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
näed ju tsirkulatsiooni toimumist või mitte toimimist salongist armatuurist. kui ei toimi tõuseb temp,kui toimib siis on nagu enne 

Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
mis temperatuuri peale ta sis jääma peaks tegelikult! mul nii et maanteel on kuskil 90 täpselt aga linnas läheb üle 95 ja sis hakkab alles välja visisema....aga kui täpselt 95 on sis pole hullu.....sest linnas panen puhuri tööle sooja puhuma ja sis ta hoiab täpselt 95 või nõks all pool...
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: vaja tarka nõuannet kaaskannatajatelt:)
Salongis võib näidata ka 80 kraadi aga tegelikkuses keeb ja muliseb ammu.Kui rõhku ei ole ei toimi.I vsjo
Kui õhk vahel või lekked panevad andrurid ja näidikud ka segast
Kui õhk vahel või lekked panevad andrurid ja näidikud ka segast