
Üritasin sõita ka, siis mootor ei puterda vaid kiirendab ise (ja päris usinalt).
Ehk on viga õhulugejas, kuid samas kas ta läheb nii järsult läbi?
2.0 100kw Omega B 95.a automaat
Mootorituli sel ajal vist ei põlenud, kuid see põleb mul aegajalt ja siis kustub jälle ära. Enne seda jama oli tühikäigu tuurid umbes 900 peal. Väga ühtlaselt ei töödanud, kuid ma lugesin seda selle veaks, et mul klapid tiksuvad veidi.Tim kirjutas:Tundub hoopis tühikäigu klapi viga olevat.Ega mootori tuli ei põle?Kui käigu sisse paned kas siis võtab pöördeid vähe maha?Kas lisaõhupump ka töökorras?
Muidu asi nii,et algul ongi pöörded peal(külm mootor)kuigi jahh 3000rpmi ikka palju(mul nt.oli miski ~2000rpm,siis nati hiljem langes 1500 peale),siis mingi aeg jääb lisaõhupump seisma ja pöörded peaks veelgi langema.
Proovi korra nii,et võtad tühikäigu klapilt pistik maha ja vaata mis siis teeb(mootori tuli hakkab siis muidugi põlema,kui ennem ei põlenud)
vaata õhutoru ja sisselaske kollektori ühenduse juures on üks silindri moodi pisikene junn millel pistik kyljes see ongi see asi mida otsid.Remo kirjutas:kus tühikäigumootor asub ?
Väga huvitav asi,minu 100kw ei kõigu tuurid üldse kui seda pistikut lahti ühendada?Remo kirjutas:siis veel selline asi ka, et õhulugeja pistikut lahti ühendades langevad tuurid kohe nii, et töötab vaevaliselt ja puterdab, kuid välja ei sure