Õlipumba seiskorda ei tea aga soovitan ka õlivõtu toru ära pesta ja pumba toru tihendid asendada uutega/originaalidega rohelised
õlisurvet on vaja, et ülemine ots palavaks ei läheks ja ei lagiseks.
Sul tuli tosool silindrisse või mis põhjusel ta lahti üldse
Mootorit keera ikka 4 ringi töö suunas . Sest tegu 4taktilise mootoriga ja käib õiget päeva pidi ...mitte kindlasti vastu päeva . Tagurpidi keerates ei mõju see pingutile rihmale hästi
sai siis tihend ära vahetatud ja mootor kokku pandud nagu lahti võetud oli. Aga nüüd on jama, et ei taha käima minna:S Lubas nagu korraks paar pauku ja kõik. Märgid sai nagu oma arust ka paika aetud( vasakul nukal tuli ajada see kriipsuga osa märkki ja paremal see kolmnurgaga ?).
no ma sain netist joonise kuidas neid märke ajada aga seal on kirjas lihtsalt, et klapiklambri kaanel on märgid ja nuka ratastel on märgid mis tuleb kokku ajada aga nuka hammakal on ju kaks märki mõlemal peal. ja alumisest märgist ei saa ka täpselt aru kas on ikka õige märkk see mis selle esimese genekarihma ratta peal on see auk tuleb kokku ajada selle terava pulgaga mis seal on ?
Rihmaratta võtad ära, ja märk on hammasrihma väntvõlli otsas oleva hammasratta peal nimetame seda nii.
Üleval nukkvõllidel on märgid ja on ka kolmnurgad ja on võimalik kasutada neid nii sisselaskes ja väljalaskes ja selleks on seibi taga tiftid ja asendid ja kui lahti ei ole võetud rattaid nukkvõllide otsast või nukkvõlle omavahel segamini aetud siis peaks märgid paigas olles ka korralikult käima minema kui süüte järjekord ka õige ja kütet on.Ja silindrites mööda surved ära
Kui ei käi norm jäta seisma.Ära gaasita jne.
käega aja ringi kui koos ja veendu, et märgid paigas.
Esimese silindri ülemine surnud seis võta punktiks kus sa kontrollid märke ja küünlaavast võid ju ka kontrollida, kas kolb üleval
ja mõttest saad aru, et kui märgid paigast ei käivitu-ei käi.
1-2 hammast vale ka siis ei käi 4 vale on klapid peas.
Alt üles tuled rihmaga ja hoiad hambas ja pinges rihma peal ja kui paned kõik, küünlad maha ja nukkvõllid lukku
kas nii peaks need märgid olema ? Igatahes kui nii panen siis vänta ei saa märki keerata jääb u pool cm puudu et oleks märgis ja läheb vastu klappe. Tükk aega pusinud juba sellega aga ei leia sellist kohta et saaks need märgid paika ajada:S
Omega Sport Packet kirjutas:Rihmaratta võtad ära, ja märk on hammasrihma väntvõlli otsas oleva hammasratta peal nimetame seda nii.
Üleval nukkvõllidel on märgid ja on ka kolmnurgad ja on võimalik kasutada neid nii sisselaskes ja väljalaskes ja selleks on seibi taga tiftid ja asendid ja kui lahti ei ole võetud rattaid nukkvõllide otsast või nukkvõlle omavahel segamini aetud siis peaks märgid paigas olles ka korralikult käima minema kui süüte järjekord ka õige ja kütet on.Ja silindrites mööda surved ära
Kui ei käi norm jäta seisma.Ära gaasita jne.
käega aja ringi kui koos ja veendu, et märgid paigas.
Esimese silindri ülemine surnud seis võta punktiks kus sa kontrollid märke ja küünlaavast võid ju ka kontrollida, kas kolb üleval
ja mõttest saad aru, et kui märgid paigast ei käivitu-ei käi.
1-2 hammast vale ka siis ei käi 4 vale on klapid peas.
Alt üles tuled rihmaga ja hoiad hambas ja pinges rihma peal ja kui paned kõik, küünlad maha ja nukkvõllid lukku
alo88 kirjutas:Igatahes kui nii panen siis vänta ei saa märki keerata jääb u pool cm puudu et oleks märgis ja läheb vastu klappe. Tükk aega pusinud juba sellega aga ei leia sellist kohta et saaks need märgid paika ajada:S
Ega sa pole juhuslikult väntvõlli otsast rihmaseibi maha võtnud ja seda siis valesti tagasi pannud?
Nukkvõllide märke on jahh topelt ja kui ned segamini ajada...
Üks vana pilt,kui kunagi nukkvõllide simmerlimńge vahetasin,tegin nii...et midagi segamini ei läheks.
alo88 kirjutas:Igatahes kui nii panen siis vänta ei saa märki keerata jääb u pool cm puudu et oleks märgis ja läheb vastu klappe. Tükk aega pusinud juba sellega aga ei leia sellist kohta et saaks need märgid paika ajada:S
Ega sa pole juhuslikult väntvõlli otsast rihmaseibi maha võtnud ja seda siis valesti tagasi pannud?
Nukkvõllide märke on jahh topelt ja kui ned segamini ajada...
Üks vana pilt,kui kunagi nukkvõllide simmerlimńge vahetasin,tegin nii...et midagi segamini ei läheks.
äkki topelt märgid valesti neil peaks olema peal kirjas 1 ja 2 v6-l oli 1 2 3 4 kriipsud iga hammaka peal numbrid või äkki teine keiss et all märk paigast
Suured tänud sain korda! Keegi tarkpea oli mul näppinud neid nukkasi ja olid vahetusse läinud enne peale panekut Võtsin nukalt hammaka lahti ja nägin, et seal olid märgid vastupidi.