K:käigukast
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: K:käigukast
Teema olemas siis küsin uue küssa
Nimelt on sidurile pakkuda 3 sorti laagreid
1:survelaager
2:siduri juhtlaager
3:hüdrauliline survelaager
Kas kõik või milline neist asub/asuvad manuaal kastis??
Nimelt on see jama et tühikäigul/sõites kahiseb nii hullult et varsti jääb tümakas autos lahjaks
Kui sidurit tallan siis on vakka nii nagu peakski üks masin olema!!!
Mingisugune laager tuleb seal ära vahetada muidu on varsti kutu!!
Mainin veel et kast on õli täis,kuiv ei ole
Nimelt on sidurile pakkuda 3 sorti laagreid
1:survelaager
2:siduri juhtlaager
3:hüdrauliline survelaager
Kas kõik või milline neist asub/asuvad manuaal kastis??
Nimelt on see jama et tühikäigul/sõites kahiseb nii hullult et varsti jääb tümakas autos lahjaks

Kui sidurit tallan siis on vakka nii nagu peakski üks masin olema!!!
Mingisugune laager tuleb seal ära vahetada muidu on varsti kutu!!
Mainin veel et kast on õli täis,kuiv ei ole
56232754
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K:käigukast
Mitteükski ei pruugi sinna sobida, kahiseb sul raudselt see käigukasti peavõlli esimene laager. Pm kast alt, lahti võtta, laagri peaks saama servemetist (sepa turu kõrval), vana tuleb kaasa võtta.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K:käigukast
Kui pedaal üleval siis nö kast on töös ja see katkine laager liigub, kui sidur alla vajutada siis kast seisab ja see laager ka seisab. Pm kui nüüd kast alt võtta ja sidurikotta vaadata siis see laager on nö esimene mis sidurivõlli küljes on.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: K:käigukast
Vaheta survelaager ja asi tahe. Muidugi kui laiali võtad siis tõmba niisama näpuga ringi laagrit ja tunned, kuidas kuivalt õrna raginaga ringi käib.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: K:käigukast
tekkis selline mõte et ostaks lammarist terve käimakasti ja paneks alla,
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri aga kasutatud kastid ei maksa suurt raha,oleks lihtsam
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri aga kasutatud kastid ei maksa suurt raha,oleks lihtsam
56232754
- Raivz
- Huviline
- Postitusi: 207
- Liitunud: 08 Okt 2012 23:32
- Auto: Astra G Coupe
- Asukoht: Põltsamaa
- Has tänanud: 10 korda
- Been tänatud: 6 korda
Re: K:käigukast
Manuaalkastis on ka terve hunnik laagreid.
Omega kasti pole kahjuks lahti võtnud, aga kõik võllid, mis on kastis peavad olema kuidagi laagriga toetatud kasti korpusele.
Sinu seletusest võib aru saada, et kui sidurit vajutad kaob "kahin" ära.
Aga kui auto kohapeal kasvõi töötab, siis on "kahin" olemas.
Olen õigesti aru saanud?
Sellisel juhul, kui kahin kaob ära kui sidur alla vajutada, pöörleb sidurikoda siduri survelaagri peal ja käigukastis ei pöörle ükski võll.
Juhul kui sidur vabastada, käik ei pea olema sees, pöörlevad käigukastis olevatest võllidest peavõll kaasa.*
Seega "kahin" tuleb kasti sees olevatest laagritest.
Juhul kui sidurit vajutades kahiseks, siis oleks veaks siduri survelaager.
Vabandan, kui mu jutt väga segane, pole kunagi osanud väga hea selgitaja olla.
Omega kasti pole kahjuks lahti võtnud, aga kõik võllid, mis on kastis peavad olema kuidagi laagriga toetatud kasti korpusele.
Sinu seletusest võib aru saada, et kui sidurit vajutad kaob "kahin" ära.
Aga kui auto kohapeal kasvõi töötab, siis on "kahin" olemas.
Olen õigesti aru saanud?
Sellisel juhul, kui kahin kaob ära kui sidur alla vajutada, pöörleb sidurikoda siduri survelaagri peal ja käigukastis ei pöörle ükski võll.
Juhul kui sidur vabastada, käik ei pea olema sees, pöörlevad käigukastis olevatest võllidest peavõll kaasa.*
Seega "kahin" tuleb kasti sees olevatest laagritest.
Juhul kui sidurit vajutades kahiseks, siis oleks veaks siduri survelaager.
Vabandan, kui mu jutt väga segane, pole kunagi osanud väga hea selgitaja olla.
Astra G Coupe Bertone '00
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Rekord E2 '86 (igipõline projekt)
Re: K:käigukast
Kardaani ei pea lahti/pooleks võtma käigukasti vahetades.ragenor kirjutas:tekkis selline mõte et ostaks lammarist terve käimakasti ja paneks alla,
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri...
Kui tekib vajadus kardaan laiali tõmmata(tugilaagri vahetus nt.)siis märgid pooled ära ja paned pärast samamoodi kokku.
Tegelikult ei saa neid kardaani erinevaid pooli valesti kokku panna,tähelepanelikumalt vaadates on näha et üks nuut on reinev.Kokku pannes saab kohe aru,kas läheb kergelt kokku või peab hakkama jõudu rakendama...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: K:käigukast
Raivz kirjutas:Manuaalkastis on ka terve hunnik laagreid.
Omega kasti pole kahjuks lahti võtnud, aga kõik võllid, mis on kastis peavad olema kuidagi laagriga toetatud kasti korpusele.
Sinu seletusest võib aru saada, et kui sidurit vajutad kaob "kahin" ära.
Aga kui auto kohapeal kasvõi töötab, siis on "kahin" olemas.
Olen õigesti aru saanud?
Sellisel juhul, kui kahin kaob ära kui sidur alla vajutada, pöörleb sidurikoda siduri survelaagri peal ja käigukastis ei pöörle ükski võll.
Juhul kui sidur vabastada, käik ei pea olema sees, pöörlevad käigukastis olevatest võllidest peavõll kaasa.*
Seega "kahin" tuleb kasti sees olevatest laagritest.
Juhul kui sidurit vajutades kahiseks, siis oleks veaks siduri survelaager.
Vabandan, kui mu jutt väga segane, pole kunagi osanud väga hea selgitaja olla.
Tänud
sain küll aru

56232754
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: K:käigukast
Selge piltTim kirjutas:Kardaani ei pea lahti/pooleks võtma käigukasti vahetades.ragenor kirjutas:tekkis selline mõte et ostaks lammarist terve käimakasti ja paneks alla,
aga siis võib jääda ju kardaan vibrama,kas seda vibra kuidagi vältida ei saaks?
ma saan aru et vältida saan nii et oma kasti ja kardaani märgistan ära ja vahetan laagri...
Kui tekib vajadus kardaan laiali tõmmata(tugilaagri vahetus nt.)siis märgid pooled ära ja paned pärast samamoodi kokku.
Tegelikult ei saa neid kardaani erinevaid pooli valesti kokku panna,tähelepanelikumalt vaadates on näha et üks nuut on reinev.Kokku pannes saab kohe aru,kas läheb kergelt kokku või peab hakkama jõudu rakendama...
tänud
tuleb ära teha,pläss on juba liikuda masinaga

56232754