mure: õli on küünalde pea

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
grossu

mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas grossu »

omega b 2.5 125kw probleem selles ,et õli on küünalde peal kui küünla juhtme maha tõmbasin siis seal küünla koobas õli täis oskab keegi öelda kust see sinna saab!!!
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Tim »

Tundub,et klapikambrikaane tihendid omadega läbi,pead poodi uute järgi minema,vahetus ka paras jeblamine aga peaks ikka enamustel asjahuvilistel jõukohane olema.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
grossu

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas grossu »

Tim kirjutas:Tundub,et klapikambrikaane tihendid omadega läbi,pead poodi uute järgi minema,vahetus ka paras jeblamine aga peaks ikka enamustel asjahuvilistel jõukohane olema.
suured tänud
opelist

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas opelist »

Kindlasti osta nö A-osa tihendid, odavad pidama ei jää; paigaldamisel soovitatav ka silikooni vahel panna. Kui edasi lekib, siis on kaaned välja veninud ning tuleb uued muretseda.
Maarek

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Maarek »

Sellele teemale veider küss,kas on võimalik sinna küünaldele sattub õli kui lohkalt õli juurde valada?omal tegelt sama mure,kuid täna õli juurde valades vaatasin see keskel olev katte on nii veider ja kui ikka õli lohakalt kallata siis ehk võib sealt ka õli sattuda küünalde juurde.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Lp. silikoonijad.Kui pinnad on puhtad, terved, siledad, tihend terve(uus) ja ei pane kuiva tihendit kaante vahele ja ka vahest pingutab(õiges järjekorras) siis jääb 100% pidama.
opelist

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas opelist »

Maarek kirjutas:Sellele teemale veider küss,kas on võimalik sinna küünaldele sattub õli kui lohkalt õli juurde valada?omal tegelt sama mure,kuid täna õli juurde valades vaatasin see keskel olev katte on nii veider ja kui ikka õli lohakalt kallata siis ehk võib sealt ka õli sattuda küünalde juurde.
Kõigi kolme küünla "uputamiseks" peab ikka väga lohakalt kallama ja päris kindlasti ei jõua õli niimoodi parema kaaneni :P
Omega Sport Packet kirjutas:Lp. silikoonijad.Kui pinnad on puhtad, terved, siledad, tihend terve(uus) ja ei pane kuiva tihendit kaante vahele ja ka vahest pingutab(õiges järjekorras) siis jääb 100% pidama.
Ise pole antud tööd V6 mootoril teinud, kuid arvan, et Mark Coombs ja Spencer Drayton (Haynes manuaali autorid) ning ka paljud teised silikooni/hermeetikut päris niisama ei soovitaks. Võib ju ka ilma pidama jääda, kuid töömahtu arvestades ei tee väike lisakindlus halba.
Järgneval lingil on näha, kuhu ja kui palju http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152564281" onclick="window.open(this.href);return false;
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Ei tea, pole yhegi tavamootori tegemisel kunagi kasutanud silikooni-mitte kunagi ja peavad nagu pudelid kõik.Ja kui pinnad ikka ei kattu ei aita ka see silikoon.Siis keevita või vedelmetall, või mai tea, pane epoliimiga.Aga nii ei käi asjad mootori juures.
Maarek

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Maarek »

Ehhheee,ärge nüüd siis pahandage,see oli lihtsalt kerge uit mõtte.Kuna see õli valamis korg on suhteliselt selle keskel oleva plastik katte lähedal ja kui sinna kattele piisavalt lohakalt õli läheb siis ongi vist küünlad õlised.
Plaanin oma ecotecil siis ära vahetada klappisääre tihendid ja klappi kambri tihendid.Kui kellelgil on häid õpetus sõnu,siis ootan neid. :)
renxnrj

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas renxnrj »

Kas sellel mootoril käivad küünlad läbi klapikambrikaane plokikaane külge?Mu senatoril oli õli küünlaavades kuna plokikaane ja klapikambrikaane vahelised O rõngad olid läbi.
opelist

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas opelist »

Käivad küll, kuid 0-rõngad ja kaanetihendid vahetatakse koos, nii et pole eriti vahet, kumb lekib :)
Samuti tasuks vahetuse käigus kriitilise pilguga üle vaadata küünlajuhtmed, sest õli teadupärast lagundab kummi ning tulevikus võib ülelöövate piipude tõttu rikneda DIS moodul.
malvatony

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas malvatony »

mul oli sama mure,sai isegi vahetatud kaanetihend mis ei aidanud.seega sõitsin üle kolme aasta ligi 100000 kilomeetrit õlisse uppunud küünaldega ja katki mul küll sellepärast midagi ei läinud ja õli üle ka ei hakanud ajama.
Kasutaja avatar
Tomzz
Administraator
Postitusi: 2362
Liitunud: 24 Jaan 2010 12:13
Auto: Ainult head autod😎
Asukoht: P.ä.r.n.U
Has tänanud: 70 korda
Been tänatud: 72 korda

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Tomzz »

Küsimus siis, et mis võiks selle umbkaudne hind olla, kaanetihendil?
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER!
Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Tim »

Tomzz kirjutas:Küsimus siis, et mis võiks selle umbkaudne hind olla, kaanetihendil?
Pakun et umb.10€ hakkavad hinnad.Kogemused siis r4 mootoriga.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Rambo

Re: mure: õli on küünalde pea

Postitus Postitas Rambo »

Mina tegin veel siukese asja et saagisin kambri kaaned pooleks küünla aukude kohast kuna kaan suht lai ja kui kõver on siis ei pruugi pidama saada. ja kui kinni tõmbasin siis oli veits jh kõver sest plastiku ääred ei ole küünla aukudes ühel tasapinnal.
Vasta