Jup, igati tihe värk on, mootor koos ja asja point oli selles, et viimase nuka rihmaratas oli valet pidi peale pandud ja sinna kodus ka kompressioon

Mootor tuksub, käigukast töötab.
Kuigi 500RPM pole just midagi erilist, aga eks see tühikäigu mootor tuleks välja vahetada või puhtaks pesta, aga see pole hetke põhi probleem enam.
Nimelt tekib aga jälle ja jälle uusi probleeme. Nüüdseks probleemiks on CO kõrge tase. 0,3 on lubatud max ja minul on see 5,65.
Lambdad korras, MAF andur korras.
Ainuke asi, mille peale olen tulnud on kas katalüsaatorid või on summuti torud õli ja bensiini täis. Kui plokikaan oli maas, siis ma tõmbasin näpuga väljalaske kollektori seest ja see, mis näpu peale jäi oli mingi paks must löga.
Olen tuuritanud ja piirajasse ajanud masinat mitmeid kordi, kuid edutult.
Umbes 80-90C mootorisoojusega, tuleb summutist välja valget auru/tossu. Kui olen korraks piirajasse ajanud lööb ka sinist hetkeks välja ja siis laseb valget auru/tossu edasi.
Mahlad pole segamini, õli pole vähemaks läinud.
Nimelt lekkis ka juhipoolse väljalaske kollektori, juhipoolsest otsast tosooli. Mitte palju, aga siiski tilkus ja oskab keegi öelda lähimat voolikut, mis asub seal kandis?
Suurima hea meelega ootaksin tarka nõu/abi.
Diagnosti olen kah mitmeid kordi teinud ja vigu ei ole.