MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Kõik asjad mis on seotud mootoritega nii diisel kui bensiin ja gaas.
opelist

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas opelist »

See on tõesti paras "pauk", kui rihma üle viskab ning klapid ja kolvid kokku saavad :roll:
Ajaviiteks võib ju ka pihustit kontrollida, kuid nagu juba ütlesin: selliste kompressiooninäitajatega see mootor kohe kindlasti korralikult tööle ei hakka.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

To mms Aga seleta ära mulle siis, miks juhi poolses reas keskmise püti küünal on nagu tutikas ja teised on ära tahmanud?
Selles pütis on kompressioon olemas ja säde.
Ainuke asi on, et ei saa kütust peale.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

opelist kirjutas:See on tõesti paras "pauk", kui rihma üle viskab ning klapid ja kolvid kokku saavad :roll:
Ajaviiteks võib ju ka pihustit kontrollida, kuid nagu juba ütlesin: selliste kompressiooninäitajatega see mootor kohe kindlasti korralikult tööle ei hakka.
Ma ei tahagi, et see hakkaks hetkeseisuga korralikult tööle.
Lihtsalt uurin hetkel, et kõik silindrid annaksid töömärku ja siis hiljem kisun plokikaane maha ja tegutsen edasi.
Arvatavasti uued klapid või vanad klapid treipingis sirgeks, kuna mingisugune kompressioon on olemas ja see näitab seda, et klapid ei saa palju kõverad olla.
opelist

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas opelist »

Soovitan uued klapid osta: on olnud juhuseid, kus täiesti töökorras mootoril on klapp pooleks läinud. Treipingis sirutatud klappidega on see oht eriti suur ja võib juhtuda, et pead varsti jälle kaant maha kiskuma :P
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Nii, pritsepea töötab ilusti, võtsin mootori laiali natuke.
Järgmine nädal võtan plokikaane maha ja vaatan, mida huvitavat sealt leida võib.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Nii, tekkisid järgmised probleemid.
Nimelt masinal on klapid sirget, tihendid ok ja kompressioon on 4, 6 ja 7 parempoolses reas.
Ja käigukast lekib nii, et uus õli, tihend ja filter ja käimariga peaks probleem lahedatud olema.
Aga kuhu siiski see kompressioon kaob?!?!
Teisel real on komp 11bar.
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Bump
opelist

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas opelist »

Klapid sirged, kuid kas ka tihedad? Või sirgus ongi sellest tuletatud-oletatud, et tihedad? :P
Rõngaid oled kontrollinud?
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Jup, igati tihe värk on, mootor koos ja asja point oli selles, et viimase nuka rihmaratas oli valet pidi peale pandud ja sinna kodus ka kompressioon :D
Mootor tuksub, käigukast töötab.
Kuigi 500RPM pole just midagi erilist, aga eks see tühikäigu mootor tuleks välja vahetada või puhtaks pesta, aga see pole hetke põhi probleem enam.

Nimelt tekib aga jälle ja jälle uusi probleeme. Nüüdseks probleemiks on CO kõrge tase. 0,3 on lubatud max ja minul on see 5,65.
Lambdad korras, MAF andur korras.
Ainuke asi, mille peale olen tulnud on kas katalüsaatorid või on summuti torud õli ja bensiini täis. Kui plokikaan oli maas, siis ma tõmbasin näpuga väljalaske kollektori seest ja see, mis näpu peale jäi oli mingi paks must löga.
Olen tuuritanud ja piirajasse ajanud masinat mitmeid kordi, kuid edutult.
Umbes 80-90C mootorisoojusega, tuleb summutist välja valget auru/tossu. Kui olen korraks piirajasse ajanud lööb ka sinist hetkeks välja ja siis laseb valget auru/tossu edasi.
Mahlad pole segamini, õli pole vähemaks läinud.

Nimelt lekkis ka juhipoolse väljalaske kollektori, juhipoolsest otsast tosooli. Mitte palju, aga siiski tilkus ja oskab keegi öelda lähimat voolikut, mis asub seal kandis?

Suurima hea meelega ootaksin tarka nõu/abi.
Diagnosti olen kah mitmeid kordi teinud ja vigu ei ole.
Tuju
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 15 Apr 2009 22:18
Asukoht: Tallinn

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Tuju »

Sealkandis asub soojenduse kolmikkraan mis üsna tihti läbi läheb
Kiiret pole aga jõudma peab !
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Tuju kirjutas:Sealkandis asub soojenduse kolmikkraan mis üsna tihti läbi läheb
Oskad sa täpsemalt öelda, kus see asub?
Ja on seda leket võimalik peatada või tuleb uus kraan osta?

Aga ootan siiski abi veel CO asjus! :roll:
Tuju
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 15 Apr 2009 22:18
Asukoht: Tallinn

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Tuju »

See asub mootori ja salongi vahel suht s..t vahetada, vanas foorumis sellest juttu ka üksjagu olnud.
Sumpas see löga võib vabalt CO üles viia või siis katid läbi.
Kiiret pole aga jõudma peab !
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Mul lekib teiselt poolt.
Juhi poolt lekib mul, mitte kunde poolt.
Tilgub väljalaske kolle peale ja sealt voolab summuti ja kolle kinnituseni. Ja siis sealt maalt hakkab ta tilkuma.
Seda summuti asja ma hakkan esmaspäeval uurima, rebin summutid alt ära ja proovin neid millegagi seest poolt puhtaks teha.
Oskad sa äkki soovitada mingit kemikaali või midagi taolist?
Tuju
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 15 Apr 2009 22:18
Asukoht: Tallinn

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Tuju »

See kolmikkraan asubki rohkem juhi pool aga ei oska soovitada küll miskit kaemikaali
mingi lahusti mis seda lõga lahustab, äkki nitrolahusti :?
Kiiret pole aga jõudma peab !
Mätu

Re: MV6 3.0 Pöörded ja automaat kast.

Postitus Postitas Mätu »

Kas mitte nitrolahusti katile ei tee haiget? Kui näiteks bensiin hakkab katis põlema, siis see kahjustab seda ja ega nitrolahusti lahjem pole.
Ise mõtlesin, et lõikan katid vahelt ära ja lasen mingisuguse korstnapühkija traatharjaga läbi torud. Aga eks selleks oleks jälle kõik pütid vahelt ära lõigata.
Vasta